nedjelja, 30. srpnja 2017.

Tko je Cro - bazar i zašto me oduševio?

Prije tjedan dana odlučila sam obaviti svoju prvu online kupovinu sa nekog od našeg domaćeg sajta. Sasvim slučajno sam naletila na Cro - bazar i ostala oduševljena! Cijene su iskreno smiješne za kvalitet koji dobijete, jako su ljubazni i imaju najbolji nakit koji sam ja vidjela. Zašto sam baš njih odabrala za prvi kupnju? Mnogo mi je lakše da plaćam pouzećem ili virmanom i takve sada stranice i tražim. (Ako znate takvu neku, pišite mi u komentare.)

Odmah sam naručila nešto sa njihove stranice i došlo mi je za 2 radna dana. Zaista sam ostala oduševljena brzinom i kako su sve lijepo spakovali u paketić. Moj paketić je stigao u malo većoj rozoj koverti sa potrebnim podacima. A sada pređimo na stvarčice koje sam naručila.

Naručila sam komplet prstenova i 3 u 1 ogrlicu. Od njih pri svakoj narudžbi dobijete i mali poklončić, tipa naušnice kao i ja sada. Uz sve to, naravno dobijete i malo pismo.



Link za prstenja OVDJE

Link za ogrlicu OVDJE

Njihov poklončić:

Da li ste posjetili njihovu stranicu i što vam se sviđa?♥

Broj komentara: 15:

  1. Danijela draga, ajme sjajan post. Ja do sad nisam ni cula za ovaj sajt nit narucivala ali moram priznati da si ne zaintrigirala istim, jako interesantne stvari. Odlican post, definitivno cu i sama narucivati.

    Visit me, Gothic

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post! Ova stranica se čini jako dobra jer su sve stvarčice baš prekrasne,jako mi se sviđa prstenje!
    Novi post je na blogu: https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Porukica je baš slatka, prva mi je privukla pažnju! Baš zanimljiv način promovisanja brenda :) volim da otkrivam nove stvari, brendove, ljude koji stoje iza toga... :)
    Sve je bilo prelepo upakovano, to je još jedna stvar koja mi je privukla pažnju :-D
    I prstenje mi se jako sviđa, kao i ogrlica (:


    Još jedan post iz Italije - Modena&Parma

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se. Sve je divno došlo, samo mi je žao što sam sve otvorila prije slikanja, ali šta sad. :D

      Xoxo❤

      Izbriši
  4. Nikad nisam čula za ovu stranicu, ali sam pregledala ponudu i imaju baš dobre stvari, pogotovo naočale. Ti si naručila super stvari☺♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaju vrh naočale, kao i ostale stvarčice. Hvala ti puno!☺

      Xoxo❤

      Izbriši
  5. Da naravno da se prati što se piše o nama :)
    Slučajno smo pronašli ovaj blog post i moramo priznati da smo totalno sretni jer je naš cilj ispunjen, a to je potpuno zadovoljstvo kupaca.
    Molimo vlasnicu bloga da nam se javi nam crobazar@gmail.com , sigurna nagrada Vas očekuje.

    Srdačan pozdrav,
    Vaš Cro-bazar tim

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pronašli vlasnicu, našoj sreći nema kraja. <3

      Izbriši
  6. Vec dugo narucujem kod njih i preodusevljena sam njihovom brzinom i ljubaznoscu sto je meni najbitnije. Nikada nisam imala problema s njima. Ja sam takva da ako mi je "osoblje" koma mogu nuditi artikle kakve god zele, ali nema sanse da uzmem. Dok kod njih, osim sto je ponuda odlicna, ne znam sto bi prije uzela, ljudi su jako ljubazni i sve rade kako bi kupac bio zadovoljan. ��☺

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Apsolutno se slažem. Imala sam već dvije narudžbe kod njih i zaista su odlični, brzi i jako ljubazni.☺

      Xoxo♥

      Izbriši
  7. Nisam čula za njih, verovatno zato što sam iz Srbije, ali deluju kao odličan sajt ( pogledala sam im ponude ) tvoje stvarčice mi se mnogo sviđaju i prstenje je prelepoo *.*
    Takođe sam po prvi put na tvom blogu, pa sam tu priliku iskoristila i progledala malo ceo blog, i jako mi se dopao ceo, sadržaj, dizajn, način pisanja... i zato sam te zapratila, ako želiš uzvrati <3 <3 <3

    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno na divnom komentaru!♥

      Xoxo♥

      Izbriši