utorak, 18. srpnja 2017.

Izdrži Splite, izdrži Dalmacijo!♥

- Gasi požar, spasi brata! - 
Slogan koji je preplavio društvene mreže i svi ih pišu u komentare.
Sinoć, kasno oko 00:30 dolazim s posla i upalim interent, odem na Facebook i šta vidim? Svaka vijest o tome kako Split gori, kako cijelaa Dalmacija gori! Srce me od tuge zaboljelo, počela sam plakati. Zaspala sam plačući i jutros se budim plačući. 

Tužna sam ali i ljuta u isto vrijeme! Zašto sam ljuta? Dok se naši HEROJI bore da obrane što mogu obraniti, što radi naša gospoda iz Vlade? To ljetuje, to po godišnjim odmorima, to se slika. A stožni odbor sazvan TEK DANAS, 3. dan odkako su počeli požari. Da stvar bude gora, vatrogasci iz BiH su vraćeni sa granice kući i ne mogu pomoći u gašenju požara koji se svakog sata širi radi jake bure. I naravno, sigurno najvažnija pomoć je odbijena. A to je od Rusije. Znamo svi koliko je Rusija jaka zemlja i pomoć je ponuđena, ali bitno da gospoda ne želi primiti tu pomoć. 

Ali unatoč svemu, najbitnije je da se cijela Hrvatska ujedinila. Trenutno sam u Dubrovniku, znam da je jutros mnogo vatrogasaca otišlo za Split pomoći svojoj braći. Znam da je mnogo vatragasaca iz Zagreba, Rijeke, mog rodnog Metkovića krenulo za Split, a poslije će biti raspoređeni po ostalim mjestima gdje je najgore i gdje fali ljudi. 

Neki kažu, heroji dana (misleći na vatrogasce). Ljudi moji, oni nisu heroji DANA, nego heroji života. Plačem dok pišem ovo jer me dira, jer me boli duša kad znam da je neka obitelj ostala bez svog doma, da su mnogi otišli iz svog doma zbog straha, a ja ništa ne mogu učiniti. Jedino što mogu jest biti uz sve vas koji živite u Splitu i brojim mjestima gdje je stanje alarmantno. 

Ako vas ima iz takvih mjesta, javite mi se u DM na Instagram OVDJE i pišite mi kakvo je stanje, da li ikako barem iz ovog Dubrovnika mogu pomoći. Ako ništa, barem znajte svi da sam srcem i mislima uz vas, vašu obitelj i da ću se moliti da sve ovo ubrzo prođe i da svatko nastavi dalje sa normalnim životom!♥



4 komentara:

  1. Mnogo mi je teško da gledam sve ove slike. Mnogi se bore sa ovime. Pored Hrvatske, bore se i Crna Gora, ali i Bosna i Hercegovina sa silnim požarima. Sve ih je više i više. Ljudi ne mogu da ugase tolike količine vatre. Najgore od svega je što su ljudi htjeli pomoći, ali vlada nije dopustila. Žalosno je gledati sve ovo. Sada se jedino možemo moliti da sve tri države budu bolje i da se smiri sva ta situacija jer sve više izmiče kontroli...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Apsolutno se slažem s tobom. Što je najgore, požar iz Crne Gore proširio se sada i na hrvatski teritoriji, došao je skoro do Dubrovnika. Iskreno se nadam da će se uskoro sve vratiti u normalnu i da će ovo prestati...

      Xoxo♥

      Izbriši
  2. Mnogo mi je žao zbog svega što se dogodilo. :( Iskrena podrška iz Srbije. <3

    Ana's blogger life

    OdgovoriIzbriši