četvrtak, 22. lipnja 2017.

To - do lista za ljeto 2017 + obavijest

Jedva sam dočekala kada ću vam predstaviti ovaj post. Imam mnogo planova za ovo ljeto, bit' će ovo za mene najuzbudljivije ljeto ikada, a u nastavku ćete vidjeti i zašto!☺

Planovi:
Sutra idem na ljetovanje, u Dubrovnik
• Počinjem raditi tijekom ljeta, naravno u Dubrovniku
• U sljedeću subotu punim 18 godina
• Krajem ljeta polažem vozački ispit
• Iako ću raditi i ići na more, trudit' ću se oko bloga, tj. pokušati sve lijepo slikati i prezentirati vam to na blogu i na mome Instagramu (ako me ne pratite → link)
• Sprijateljiti se s više ljudi


• Usavršiti talijanski jezik
• Više kuhati i spremati razna jela
• Uzeti jedan slobodan dan na sezonskom poslu i otići u Split
• Izlaziti više sa ekipom
• Više slušati stranu muziku (preporučite mi neku u komentare☺)
• Više slikati prirodu, more, uglavnom sve što se nalazi lijepo oko mene
• Uzeti jedan cijeli dan samo za mene i posvetiti se sebi
• Više društvenija postati i da ne budem zatvorena u sebe
• Uvijek reći što mislim i stajati iza tog mišljenja
• Oživjeti neka stara prijateljstva

Obavijest:
• Kao što ste vidjeli upravo u mojim planovima, ja sutra idem za Dubrovnik i tamo ću biti cijelo ljeto. Nadam se da ću ponijeti laptop sa sobom i očekujte mnogo postova iz Dubrovnika. Objavljivat' ću vam na Instagramu mnogo slika sa ljetovanja, pa zapratite me i uživajte u predivnom Dubrovniku, pa makar i preko slika ako ne možete uživo!♥


Broj komentara: 12:

  1. Nadam se da ćeš se pridržati svoje to do liste! Želim ti lijep provod u Dubrovniku. :)
    messy hair and hot coffee

    OdgovoriIzbriši
  2. Nadam se da ces se lepo provesti u Dubrovniku. Pridrzavaj se svoje liste jer je fenomenalna.♥

    http://goldenglowbymr.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Želim ti mnogo sreće u Dubrovniku, nadam se da ćeš uživati. Jedva čekam još postova. :D

    Le Sagittaire

    OdgovoriIzbriši
  4. Lijepo se zabavi u Dubrovniku. <3
    Btw. Bila bih ti jako zahvalna kad bi se pretplatila na yt kanal moje naj prijateljice https://lovedisneyhr.blogspot.hr/ i mene, za koji dan izbacujemo prvi video.
    https://www.youtube.com/channel/UCDTsT8dFnQ6jKm-zV8mkxrw?app=desktop <3 Hvala unaprijed!

    OdgovoriIzbriši
  5. Želim ti svu sreću u ispunjavanju ovih ciljeva. Bilo mi je zanimljivo da ih čitam. Inače, blago tebi, još malo pa polažeš vozački, ja moram još da čekam. :(

    Ana's blogger life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaa.☺ A svi mi to uglavnom čekamo. A kako se kaže, tko čeka i dočeka. :D

      Xoxo♥

      Izbriši
  6. Imenjakinjo! Naši planovi letnji se poklapaju u tom radu, samo što ću ja ostati kod kuće, odnosno u Beogradu, a ti ideš u Dubrovnik da radiš. Prethodne 2 ili 3 godine je drugarica išla tamo na letovanje, a ujedno i da radi na sezonskom poslu i sećam se da je dnevnica bila poprilično lepa tako da uživaj! :)

    Girly world
    Novi post na blogu, o knjizi ,,Lolita'' :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Želim ti da se lijepo provedeš, iako ostaješ kod kuće. :) Hvalaa.

      Xoxo♥

      Izbriši