ponedjeljak, 19. lipnja 2017.

Što se nalazi na mome mobitelu?

Prošli put kada sam vam prikazivala što se nalazi na mome mobitelu, to je bio jedan među najčitanijim postovima. Ali od toga je prošlo oko godinu ipol, a već nekoliko mjeseci imam novi mobitel, pa vam želim predstaviti sadržaj novog.

U pitanju je Samsung Galaxy J3. Odabrala sam crni mobitel, bio je još bijeli i zlatni. Također, imam za ovaj mobitel i običnu crnu maskicu, ali uskoro planiram uzeti neku s printom ili slikom.


Na zaključanom zaslonu mi je ova slika sa natpisom koju baš volim. Tu mi odmah piše i koliko je sati, koji je datum, koliko je stupnjeva i slično. Nemam potrebe za šifrom jer mi nitko ne uzima mobitel pa ga otključavam prelaskom prsta preko ekrana.

Za sliku na početnom zaslonu također imam natpis, koji mi je kao neka motivacija hajdemo to tako reći. Na zaslon sam stavila aplikacije koje najviše koristim, a to su WhatsApp. Instagram, Glazba i Facebook. Ispod toga su mi stoje aplikacije koje dođu s mobitelom, Telefon, Imenik, Poruke i ulazak u aplikacije.

Na prvoj stranici nemam ništa posebno, uglavnom sve Samsungove aplikacije. Ovdje najviše koristim Galeriju, Sat, YouTube i Chrome. 

Druga stranica je malo zanimljivija jer su mi ovdje uglavnom instalirane aplikacije. Možete vidjeti da osim onih početnih aplikacija koje sam vam već prestavila koristim i Messenger, Viber, Moj kalendar (namjenjen djevojkama da prate svoje cikluse, kada trebaju dobiti i sl), No Crop (za uređenje slika za Instagram), Retrica, ZUI Days (odbrojava vam dane do nekog događaja ili koliko je dana prošlo od nekog bitnog događaja npr. koliko ste u vezi ili za koliko dana će vam rođendan), Facebook, Shazam i Girly Wallpapers.

Prepostavljam da ste čuli za Shazam. Ali ako niste, to je aplikacija koja vam prepoznaje pjesme. Tj. uđete u aplikaciju i kliknete u sredini na S i prepozna vam pjesmu ako ste u nekom klubu a želite znati ime pjesme. Odlična aplikacija!

Što se tiče aplikacije Girly Wallpapers, to je tzv.sajt gdje možete naći gomilu slika za svoj mobitel, tj. za početni zaslon, možete ih preuzeti u galeriju mobitela i sl. Imate zaista mnogo izbora i predivnih slika za sve djevojčice i djevojke.


Aplikacija na kojoj provodim najviše vremena je Instagram, zato zapratite me tamo LINK , slobodno pošaljite poruku i možemo se početi družiti preko Instagrama, zašto da ne? Svako novo poznanstvo je odlično.☺

Pišite mi što se kod vas nalazi na mobitelu i što mi preporučujete da još instaliram.♥

Broj komentara: 8:

  1. Obožavam ovakve postove, jako su zanimljivi. Neke od tih aplikacija i ja imam na mobitelu☺♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Obožavam ovakve postove. Tvoj je baš interesantan. :) Ova mermerna pozadina mi se mnooogo dopada!

    Ana's blogger life

    OdgovoriIzbriši
  3. Sjajan post. I ja koristim shazam, mesto te aplikacije sa pozadinama koristim zedge, a imam instagram i još par aplikacija koje si navela. Blog ti je vrlo zanimljiv, zapratila sam te. Uzvrati ako želiš. ♥

    Misseslandy

    OdgovoriIzbriši