četvrtak, 29. lipnja 2017.

Hotel Dubrovnik Palace

Ako ste pročitali moj prošli post, onda sigurno znate da svoje ljetne praznike provodim u predivnom Dubrovniku. Došla sam u petak, a ostajem cijelo ljeto i baš se veselim, mada naravno, nisam ovdje prvi put pošto moj rodni grad i Dubrovnik nisu previše udaljeni. U subotu sam imala priliku otići do hotela Dubrovnik Palace, kako bi bratovoj djevojci pomogla oko dekoracije za vjenčanje. Kad sam došla, ostala sam bez riječi. Lokacija odmah uz more, predivni stolovi, cvijeće... savršeno! Uslikala sam mnogoo slika i odlučila da ću ih postaviti u neki post na blogu, a to sada i činim. Uživajte u slikama, predivne su i očekujem vaše komentare da čujem što mislite o ovim fotografijama!😊



















Instagram: danijelamarcinko ❤

Broj komentara: 8:

  1. Ostavljaju bez daha!
    Ovako otprilike izgleda idealno, morsko venčanje... Divno, preeeedivno!


    Girly world

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivnooo *__* Prosto sam oduševljena fotografijama! ♥♥♥

    Summer Room Decor -> www.innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Koliko ljepote na fotografijama! Lokacija i dekoracije za vjenčanje su divne. <3

    Le Sagittaire

    OdgovoriIzbriši
  4. Love your post dear ♥
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and we can be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši