subota, 27. svibnja 2017.

O&A - odgovori na vaša pitanja☺

Za danas sam vam pripremila O&A, gdje sam vas u prošlom postu zamolila da mi postavljate pitanja. Nije ih previše bilo, ali ipak sam uživala odgovarajući na njih. Ako vas nešto zanima, slobodno mi pišite u komentare i odgovorit' ću vam uvijek. Krenimo s odgovaranjem.☺


1. Pramenove sam radila prošle godine negdje iza mog rođendana, u 8.mjesecu ako se dobro sjećam. Odlučila sam da nikada neću bojati cijelu kosu, eventualno ću još jednom izvući iste ove pramenove i to je sve.☺
2. Moji čitatelji i vaši pozitivni komentare i pohvale su mi glavna motivacija da pišem dalje. Često na svoju E-mail adresu dobijem raznih pohvala, želja što želite čitati na mom blogu. Volim pisati i slikati uslikati i drago mi je što se vama to sviđa.
3. Da, posjećujm Pinterest. Imam račun tamo i možete me pratiti ako želite (LINK). Pinterest i We heart it su mi glavni izvori inspiracije. Tamo ima gomilu lijepih slika i teško je ne naći neku inspiraciju.


1. U posljednje sam vrijeme jako, jako sretna. Konačno se sve u mome životu posložilo na svoje mjesto, imam sve bitne osobe uz sebe, volim i voljena sam. Što mi više treba za sreću?♥
2. Blog sam otvorila 1.2.2015. Otvorila sam ga prvenstveno da se zabavim s nečim, da mi nešto bude hobiji. Poslije je to prešlo u svakodnevnicu. Svaki dan bih nešto slikala, pisala ideje za blog i svakih nekoliko dana bih vam izbacivala postove.
3. Odlično mi je prije napredovao. Sad kako sam napravila stanku od 2 mjeseca i otkako sam se vratila, primjeti se pad aktivnosti kod čitatelja, ali to je sve normalno kada se tek vratite. Planiram i dalje redovito pisati. Dok škola ne završi, svake subote će biti novi post, a tijekom praznika svaka 2 do 3 dana.
4. Već sam gore u početku napisala, inspiraciju nalazim u sajtovima kao što su Pinterest i We heart it. Također, inspiracija ne dolazi ako se vi svaki dan zatvorite u svoja četiri zida sobe. Izađite malo vani, prošetajte, razgledavajte po svome gradu i inspiracija će naići.
5. Sretnom me čini moja obitelj, dvije najbolje prijateljice, momak. To što sam ja i osobe oko mene žive, zdrave, ispunjene pozitivnim mislima i životom. Jednostavno, sretnom me čini što volim i što sam voljena.

1. Puno sam pitanja dobila kako kovrčam svoju kosu. Kovrčam je figarom. Operem kosu, dobro je osušim sušilo za kosu, znači da ne bude nigdje mora i kovrčam pramen po pramen i poslije samo prijeđem prstima preko kovrča, da se malo 'spuste' i to je sve.
2. Već sam odgovorila za inspraciju. Nalazim je na sajtovima za slike, u prirodi kad sam u šetnji, u drugim postovima mojih dragih bloggerica i kod nekih youtuberica.☺

To bi bilo sve za O&A. Ako vas još nešto zanima, slobodno pišite u komentare i odgovorit' ću vam. Ako imate neku želju što biste željeli čitati, također pišite.♥

4 komentara:

  1. Danijela draga, veoma divan post. Drago mi je sto sam se i ja, pored ostale dve koleginice, nasla u njemu. Sjajno si odgovorila na pitanja, detaljno i sa sustinom, sto mi se jako dopada. Inace nisam ljubitelj ovakvih postova ali mi se ovaj ipak jako svidja.

    Visit me, Gothic

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi draga što si postavila pitanja.☺

      xoxo♥

      Izbriši
  2. Love your post dear ♥
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and we can be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši