subota, 20. svibnja 2017.

Moji prvi outfit post + najava za O&A.

Za danas sam se odlučila za moj prvi outfit post. Naime, slike su uslikane možda prije mjesec dana, ali pošto tada nisam pisala za blog, onda vam nisam ni predstavila te slike. Kao prvi povratnički post sam se baš odlučila za ovo. Nema puno slika, odabrala sam neke spontane i koje se meni sviđaju. Također, kombinacija je neka casual za koju se često odlučujem. Neke farmerice, majica i starke ili neke druge tenisice. Ove sa slike su neka vrsta boyfriend farmerica, šire su i dosta su udobne. Obična crna majica, crne starke i sve to jedna lijepa ogrlica. 





U jednom od narednih postova ću raditi O&A. Zato, ako vas nešto zanima i imate pitanja, pišite mi u komentare. Na sve ću odgovoriti u narednom postu.

Pišite mi u komentare kako vam se sviđa post i da li bi željeli da češće radim outfit postove.☺

24 komentara:

  1. Razvalila kombinaciju ! Al' stvarno, ko da sam sebe videla na slikama. Predivno !

    Radujem se Q&A postu, a ovo su neka od mojih pitanja za tebe :

    1. Sa koliko si godina odlučila obojit kosu ? ( jer vidim pramenove, pa pitam )

    2. Glavna motivacija za pisanje na blogu ?

    3. Posećuješ li Pinterest i slične sajtove, te koliko su ti oni važni za inspiraciju ?

    Hvala unapred. ❤

    Alia's little world

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno draga na komentaru i na postavljenim pitanjima!♥

      Izbriši
  2. Predivan post,outfit je top,nešto što bih i sama nosila.♥


    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  3. Kosa ti je divna, i ja obozavam starke, super ti stoje. Zapratila sam te, uzvrati ako ti se svidi moj blog :*
    limitededitionlady.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Sjajan autfit, zaista, drago mi je sto si odlucila da svoju kombinaciju podelis sa nama. Za prvi put, fotografije su sjajne, i jako mi se dopadaju. Veoma jednostavna ali interesantna kombinacija. Ja konkretnih pitanja nemam ali se radujem da sa nama podelis ponovo neke najosnovnije informacije o sebi, kako si, kada i zasto otvorila blog, kako ti napreduje, u cemu pronalazis inspiraciju, sta te cini srecnom i slicno.

    Visit me, Gothic

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga puno!♥
      Odgovorit' ću također i na ova pitanja koja si mi ti napisala. :)

      Izbriši
  5. Cute pics dear!
    Have a great new week!
    www.recklessdiary.ru

    OdgovoriIzbriši
  6. Wonderful post, love it! ♥
    Maybe follow for follow? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. All photos are so cute ^^ You look beautiful and I love your shoes :D
    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    Love xx
    Official Seol ♥

    OdgovoriIzbriši
  8. Joj, preslatka ti je kosa, ali i ceo outfit! Možeš li mi reći kako praviš ovakve lokne? Preeelepe su! A pitanje za Q&A: kako nalaziš inspiraciju za pisanje posta kada baš nemaš ideju?

    Ana's blogger life

    OdgovoriIzbriši
  9. Tvoja kosa mi se najvise dopada *-*

    Charming Coco

    OdgovoriIzbriši
  10. Odličan post i tvoj cijeli blog takodjer. Dodala sam te, ako želiš možeš uzvratiti.
    Imam novi post na blogu: http://elbexxfashiondiary.blogspot.ba/2017/05/shein-summer-wishlist.html
    Moj instagram: https://www.instagram.com/beel______/

    OdgovoriIzbriši
  11. Super ti je outfit, nadam se da ćeš ubuduće stavljati još outfit postova. ♥♥

    My Beauty Empire

    OdgovoriIzbriši
  12. Outfit super,bravo :)

    P.S.U toku je giveaway na mom blogu,poklanjam jednu personalizovanu ilustraciju pa ako si raspolozena ovim putem zelim da te pozovem da pogledas i ako si zainteresovana da se prijavis :) Dotted with hearts by Jvncc

    OdgovoriIzbriši