petak, 10. ožujka 2017.

Odustajem od bloga?

Pozdravi dragi moji! Ovo će biti jedan kratki post, a možda i zadnji za ovaj blog My little corner. Naime, kao što i sami vidite, nisam više aktivna kao prije. Istina, razlog je škola i puno obaveza, ali ovaj put ću biti iskrena. Pisanje bloga me više ne ispunjava kao prije. Sada sam našla neke nove zanimacije, koje me ne vežu za računalo, kao što je čitanje knjiga, trčanje, crtanje...

Tako da, kao što i prepostavljate, odustajem od bloga. Razmišljala sam da li da ga obrišem ili ne, ali ipak sam odlučila na kraju da ću ga ostaviti jer možda nekome moji savjeti i postovi mogu pomoći. Ako želite, možete me pratiti na mome Instagram profilu OVDJE
Možda se nekada i vratim, napišem neki blog ali zasada me više slikanje i pisanje ne ispunjava kao što je to prije bilo.☺

Nadam se da su vam se moji postovi svidjeli, da ste uživali u čitanju, a možete i dalje čitati jer kao što sam napisala, neću brisati blog. Ponekad ću ući na blog, pročitati neki post od mojih omiljenih blogerica i to je sve. 
Drago mi je što sam vam pisala skoro pa 2 godine i hvala vam na svemu! Na svim lijepim komentarima, što ste pratili moj rad. Volim vas!♥

3 komentara:

  1. Iskreno, jako mi je zao sto si donela ovakvu odluku, ali je ja svakako postujem. Tvoj blog ce mi zauvek biti u srcu jer si bila jedna od prvih blogerki koje sam zapratila, ikada, te mi je zao sto nas napustas. Svakome je ponkad potreban odmor, ali te molim da nam se uskoro vratis!

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako mi je žao. Voljela sam tvoje postove, ali ako je tako, nemoj pisati, nema svrhe ako ne uživaš u tome. Nadam se da će ti se jednom vratiti ideje i želja, a i nadam se da ću ja biti tu da ih pročitam! Blog ti je bio odličan☺♥

    OdgovoriIzbriši
  3. interesting post :)
    follow me? follow you :)
    Mój blog

    OdgovoriIzbriši