petak, 3. veljače 2017.

Što se nalazi na mom mobitelu + preko čega uređujem slike za blog☺

I evo me nakon skoro mjesec dana neaktivnosti na blogu. Razlozi su moja prehlada, školske obaveze... Prekjučer (1.2.) je bilo dvije godine od osnivanja bloga. Uskoro ću organizirati jedan giveaway.☺

Što se tiče današnjeg posta, pokazat' ću vam što se nalazi na mome blogu i kako uređujem slike za blog. Već sam jednom radila ovaj post, ali prije tjedan dana sam dobila novi mobitel pa vam zato opet pripremam ovaj post.

Dobila sam Samsung Galaxy J3. Moj je crne boje (ova slika je preuzeta sa interneta) i kupila sam crnu maskicu za mobitel, mada planiram uskoro kupiti neku rozu ili bijelu.


Kada upalim mobitel, on ovako izgleda. Trenutno mi je na pozadini ova slika oblaka i sviđa mi se kako izgleda.☺

I kada otključam mobitel (nemam nikakve šifre, samo prijeđem prstom preko zaslona), on izgleda ovako. Na početni zaslon sam stavila aplikacije koje najviše koristim.
Na dnu mi se nalaze pozivi, imenik, poruke, internet i aplikacije.

Na prvoj stranici mobitela mi se nalaze aplikacije koje dođu s mobitelom. Tu najviše koristim: galeriju, kameru, radio, YouTube i sat.

Na drugoj stranici još imam aplikacija koje dođu s mobitelom i onda moje instalirane aplikacije.
Play glazbu stalno koristim jer stalno slušam pjesme. 
Moj kalendar je ženska aplikacija koja vam prikazuje kada ćete dobiti, kada su vam plodni dani itd. 
Super Cleaner je odlična aplikacija za čišćenje mobitela, pronalaženje virusa.
PicsArt je aplikacija preko koje uređujem slike za blog.

Kada uđete u Super Cleaner, on ovako izgleda i imate opcije što želite očistiti, da vam nađe viruse na mobitelu.

Što se tiče PicsArta, kada uđem u tu aplikaciju, kliknem na rozi krug sa bijelim križićem i onda imam nekoliko opcija, kao što su Edit, Collage, Draw i Camera. 
Ja odabrem Edit, zatim mi uđe u galeriju mobitela, ja odaberem sliku koju želim urediti i onda kreće proces uređivanja.

Slike ovako izgledaju, prije i poslije uređivanja.
Ako želite poseban post u kojem ću vam pokazati detaljno kako editujem slike, pišite mi u komentare.

Pišite mi u komentare neke svoje preporuke za aplikacije, koje bih mogla instalirati.♥

4 komentara:

  1. Danijela draga, obozavam postove ovog tipa tako da mi je drago da si ti pisala jedan ovakav. Vrlo zanimljiv stvari si nam prikazala, moram reci da i ja koristim PicsArt, kao i vecinu ostalih aplikacija kao i ti. U sustini ti nemam sta predloziti jer koristimo gotovo sve isto. Odlican post.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  2. Ove vrste postova kao i videe na yt-eu jako volim jer su mi dosta zanimljivi. Odlično :D

    http://catherinehere.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši