nedjelja, 1. siječnja 2017.

Planovi za 2017-tu godinu!☺

Želim vas uspješnu i sretnu 2017-tu godinu! Budite mi sretni, nasmijani, volite sebe i druge. Ispišite novu knjigu samo lijepim stvarima. Nova godina - nove prilike, novi pokušaji, novi vi!♥

Slika preuzeta sa We hearta it.

A sada se okrenimo ka temi današnjeg posta. Danas vam želim napisati koji su moji ciljevi za ovu godinu. Ovo su nekako za mene najvažnije stvari koje ću vjerovatno moći ispuniti u 2017-oj godini. Neke će možda biti malo teže ispuniti, ali potrudit ću se. Ništa nije nemoguće, 365 dana je ispred mene, a i ispred vas da si zadate nove ciljeve i težite ka njima!☺

• Uspješno završiti 3.razred.
• Proslaviti 18-ti rođendan u krugu najbližih prijatelja.
• Položiti vozački ispit.
• Zaposliti se tijekom ljeta i zaraditi svoj džeparac.
• Otputovati u Zagreb kod najbolje prijateljice.
• Otići makar tjedan dana na ljetovanje u Rijeku.
• Više vježbati i zdravije se hraniti.
• Kupiti prijateljicama lijepe poklone za 18-ti rođendan.
• Pročitati više knjiga.
• Poboljšati kvalitetu postova i slika za blog.
• Otići u Njemačku kod rođaka sa tetkom.
• Znati reći NE kada je to potrebno.
• Više vjerovati u sebe.

Koji su vaši ciljevi za novu godinu?☺


Broj komentara: 16:

  1. Planovi su ti jako dobri, sudeći po njima, biće ovo za tebe jedna dinamična godina. Nadam se da ćeš ih sve ostvariti, a i više od toga. Srećna Nova 2017. svee najlepšee da ti bude!! :) :*

    bbookslover.blogspot.com Počela sam da kuckam na novom blogu, o knjigama. Ako te intresuje, pogledaj i učlani se :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bit' će ovo zanimljiva godina za mene. :D
      Hvala ti puno!♥

      Izbriši
  2. Vrlo lijepi ciljevi. Već vidim kako će ti biti uzbudljivo uz osamnaeste rođendane. Sretno ti pri i ispunjavanju ciljeva u novoj godini! <3


    http://itsnina23.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  3. divan post draga <3 i kod mene je novi post na sličnu temu, a i proglasila sam pobjednika, mislim da bi te moglo zanimati ;) http://fdiarybyz.blogspot.hr/2017/01/2017-lets-get-started.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tii.♥
      I baš mi je drago što sam konačno pobijedila u nekom darivanju! :D♥

      Izbriši
  4. Divan post draga. Nadam se da ćeš ostvariti sve ciljeve. :-)
    http://xsparkleistax.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Danijela draga, odlican post. Tvoji planovi nisu nerealni te ti zelim da ih sto pre ispunis :) Srecna nova godina ❤❤

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga.♥ I ja tebi želim sretnu novu.☺

      Izbriši
  6. Odlican post!
    Pratim te pa ako zelis uzvrati: https://hombl17.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Divan post! I ja takođe slavim 18-i ove godine i prilično su nam slični ciljevi. Želim ti sve najlepše i da ostvariš ove želje. Zapratila sam te, ako želiš uzvrati ♥
    https://marized.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno.♥ I ja tebi želim da ostaviš svoje ciljeve. :)

      Izbriši