ponedjeljak, 26. prosinca 2016.

Sretan Božić (sa malim zakašnjenjem)! ♥

Svim mojim prijateljima i pratiteljima želim sretan i blagoslovljen Božić!♥
Jučer vam nisam stigla izbaciti božični post jer nisam bila kod kuće i nije mi Božić protekao kako sam zamislila. Bila sam u drugome gradu, u bolnici. Samnom je sve u redu, ali moj tata je završio na operaciji i zato me nije bilo neko vrijeme sa vama ovdje.


Ovaj post sam vam željela izbaciti samo da vam čestitam Božić (onima koji slave 25.12.kao i ja) a od ovoga tjedna krećem ponovno sa pisanjem i izbacivanjem postova jer je sada sve u redu.♥


2 komentara:

  1. Draga, sretan Božić tebe i tvojima, nadam se da ti je tata dobro☺♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Petra.♥ I tebi sretan Božić i Nova godina.☺
      Tata je odlično sada.☺

      Izbriši