nedjelja, 11. prosinca 2016.

Favoriti jeseni 2016.

Još malo i dolazi nam zima. Ako gledamo po jutarnjim hladnoćama i stupnjevima, zima je tu, ali ne još službeno. Kao što znate, krenula sam pisati favorite svakog godišnjeg doba, pa sam pripremila i za jesen. Nema puno favorita, ali sam vam odlučila pokazati jer su to sve proizvodi i stvari koje sam koristila i voljela tijekom jeseni.☺

Prvi proizvod je Nivein dezodorans. Već je postala tradicija da u svakim mojim favoritima postoji neki miris, dezodorans ili parfem. Konkretno ovaj dezodorans mi je omiljeni i stalno njega koristim. Predivno, osvježavajuće miriše i ima sve moje preporuke.

Ovaj sprej sam kupila krajem rujna i zaista sam ga koristila. U pitanju je B.U. My Secret sprej. Miris je dosta težak i jak i bit' će mi idealan za zimske dane, mada sam ga dosta koristila tijekom proteklih mjesec - dva i stalno sam ga nosila sa sobom, u školu ili negdje u šetnju.

Kada su u pitanju šamponi, moja omiljena marka je Balea. Mogu bilo koji koristiti, ali uvijek se vraćam Balei jer obožavam njihove šampone jer imaju divne mirise i strukturu. Ovaj šampon je nešto divno što sam pronašla, a u pitanju je miris vanilija - kokos. Zar nije divan spoj? Predivno miriše, nakon tuširanja mi cijelo kupatilo a i stan miriše od toga. 

Ovaj balzam mi je spasio usne tijekom jeseni. Dok sam jedan dan čekala u redu na blagajni u DM-a, zapazila sam ovaj balzam i hajde da ga kupim, vrijedi pokušati. Vidila sam da ima raznih mirisa, ali ja sam odabrala pepermint jer je nekako na usnama osvježavajuć. Kada podignete poklopac, sačeka vas još jedan bijeli poklopac, njega također podignete i spremni ste za korištenje.☺



Ovo matt sjajilo ste sigurno već vidili u DMa. Moje sjajilo je u broju 02, mada imate još 2 - 3 različite nijanse. Nadam se da će ovo sjajilo biti voljeno i tijekom zime kao što je to bilo i tijekom jeseni. Obožavam ove boje za ovako hladan period. Kao što i sami možete vidjeti, boja je zaista divna.


Ako se dobro sjećam, tijekom blogovanja nikad u favoritima nisam imala neku maskicu za mobitel. Zato sam sada odlučila ubaciti ovu. Ovu mi je kupio tata, preslatka je skroz, sa ovim Minionsima. Bijela je što znači da se brzo zaprlja, a jako teško se očisti, mada može sa vlažnim maramicama.

Jednu činjenicu o meni sigurno niste znali, a to je da obožavam nakit, pogotovo prstenja. 
Prvi prsten je ovaj 3 u 1, hajdemo to tako nazvati. Zato jer su tri spojena u jedan prsten i jako zanimljivo i lijepo izgledaju. Obožavam kad neki prsten ima cirkone.☺

I za kraj još dva prstena koja se dobiju u kompletu, a kupila sam ih u Kike. Zlatni su oba, mada zbog svjetlosti izgleda kao da imaju rozi odsjaj, ali ipak nemaju. Prvi prsten je cijeli obavijen cirkonima, a drugi ima samo jedan lažni dragulj i divno oba prstena izgledaju. Ja ih uvijek nosim zajedno na četvrtom prstu, mada se, naravno mogu nositi i pojedinačno samo što meni ljepše i elegantnije izgleda kada su oba tu.

To bi bilo sve što se tiče jesenjih favorita. Pišite mi u komentare da li ste nešto koristili ili nešto posjedujete od prikazanog.☺

Broj komentara: 6:

  1. Daniela Moja draga, jako dobar post. Drago mi je da si pisala na ovu temu, s obzirom da je jesen, bukvalno Iza nas. Vecinu ovih proizvoda sam I sama koristila tako da mi je bilo pravo uzivanje da vital post. Odlicno je napisan.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  2. Ali ova maskica je vrh,preslatkoo!
    http://natalijabeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Najslađi su mi prstenčići, a i maskica je predivna

    OdgovoriIzbriši