Preskoči na glavni sadržaj

Favoriti 2016. godine☺

Ova godina nam je polako na izmaku. Još nekoliko sati ovoga dana i sutrašnji dan, Stara godina. Kao i prošle godine, pripremila sam vam ovogodišnje favorite. Odabrala sam 16 stvari i proizvoda koje sam koristila i voljela tijekom ove godine.☺


Maramice za skidanje šminke sam rado koristila tijekom ove godine. Ako se mene pita, ovo su definitivno moj najveći favorit što se tiče uklanjanja šminke. Skinu sve u jednom potezu, dobro su natopljene i rashlade cijelo lice što meni odgovara.

Nikada nisam pretjerano koristila kreme za ruke jer sam smatrala da mi ne ne trebaju. Ali otkako sam kupila ovu kremu, svaki dan ruke njegujem sa ovom kremom. Ne mogu točno reći koja mi je ovo tuba kreme, ali mislim da je treća. Ova mi je favorit među kremama jer predivno miriše i ruke čini glatkima i sada tijekom hladnih dana je bitno da njegujemo ruke da ne ispucaju.

Na dnevnoj varijanti se šminkam tako da koristim samo korektor, tuš za oči, maskaru i bronzer. Kada su neke svečane prilike, koristim sjenila a ovdje sam koristila isključivo ovu paleticu. Ja osobno volim ove nježne i neutralne boje i zato je meni ova paletica bila pun pogodak i rado sam je koristila i nadam se da ću i dalje.☺


Kao što sam napisala, na dnevnoj varijanti koristim bronzer. Ovo je moj prvi bronzer koji sam kupila i vrlo rado ga koristim. Kao što možete primjetiti, pri kraju je i kada ga potrošim, kupit' ću novi. Uz bronzer dobijete i highlighter. Taj sam highlighter koristila ponekad ispod obrva da mi naglasi oblik obrva.

Ove godine mi je bila i krizma i od kume sam dobila sat s kojim sam oduševljena i svaki ga dan nosim. Srebrene je boje i u sebi ima cirkone koji se pomiču. 


Od najbolje prijateljice sam dobila na poklon VS sprej, miris manga. Zaista predivno miriše i sporo se troši. Istina, malo više košta ali mislim da se isplati jer je sprej zaista kvalitetan i divan. Ostalo mi ga je još sasvim malo. Svaki dan ga koristim i tako već 7 mjeseci.

Ovo je divan parfem! Preporučujem vam ako ga nađete negdje, da ga kupite. Dobijete 100 ml, a u pitanju je parfem Delightful by Melinda Messenger. Bočica je elegantna i divna i također i ovog mi je parfema ostalo još sasvim malo.

Potrošila sam prije nekoliko mjeseci svoju omiljenu Catrice maskaru i prebacila sam se na ovu jer sam je držala u neseseru neko vrijeme. Nisam imala nikakva očekivanja od ove maskare, ali oduševila me. Može uz rame stajati sa Catrice maskarama. Kvalitetna je, daje volumen trepavicama i ne ostavalja ove male točkice i grudvice.

Omiljeni mat ruž. Kada ga nanesete na usne, trebate malo pričekati da se osuši i da postane matt, ali je odličan. Ima nekoliko nijansi, a ja sam odabrala ovu jer najviše volim ovakve boje na usnama. Dugotrajan je (do 4 - 5 što je sasvim super za njihove proizvode) i poslije se lako može nadograditi i popuniti gdje je ruža ipak nestalo.

Uz gore predstavljen ruž, često sam koristila ovu olovku. Prvo bih nanijela olovku i zatim ruž, ili bih samo nanijela olovku. Znam mnoge djevojke kojima je točno ova olovka i nijansa favorit. Bilo koju Essence olovku da uzmete, nećete se pokajati jer su sve sasvim solidno postojane i zaista kvalitetne.

Ove sam godine konačno naučila nanositi tuš na oči! :D I za to sam koristila ovaj Essencov tuš. Ovaj koristim sigurno već nekih 5 mjeseci i svaki dan ga nanosim i mogu vam reći da je super.

Ako me pratite na blogu, onda sigurno znate da je bordo boja moja omiljena boja. Bilo da je u pitanju ruž, odjeća ili pak lak za nokte. Ovo je više nekako jesenja boja, ali ja sam ovaj lak nosila i u ljeto, jesen i zimu. Za mene je ovo najbolji lak koji sam imala i uskoro ću sigurno ići kupiti isti ovakav.

Ovaj korektor koristim sigurno pola godine ako ne i više. Sporo se koristi i zaista je super. Prekrije mi podočnjake, neke male bubuljice i crvenilo (ako ga imam). Ove godine sam koristila ovaj korektor, ali sada ću dat priliku nekom drugom korektoru.

U prošlim favoritima ste mogli vidjeti da sam vam pokazala ovaj balzam za usne, od peperminta. Najbolji balzam koji sam probala i sva labella sam stavila sa strane jer ovoga sada obožavam. Tijekom zime najviše moramo njegovati kožu, pa tako i usne da nam ne ispucaju i ovaj balzam ima sve moje preporuke.

Ovu narukvicu sam dobila na poklon od mame. Nije pravo zlato, kupljena je u nekoj trgovini sa nakitom. Ovako na slici izgleda da je između zlatno - roze, ali ovako uživo je zlatna i divna je. Nosim je samo u nekim prilikama kada moram biti sređena pa uklopim ovu narukvicu uz outfit.

I za kraj, imamo prsten. Ovaj ste također mogli vidjeti u prošlim favoritima. Ovo je 3 prstena u jedan. Najčešće nosim ovaj prsten na kažiprstu jer mi tu divno izgleda. 

To bi bilo sve za ovaj post. Ovo je ujedno i zadnji post u 2016.godini. U komentare mi pišite kako vam se čine moji favoriti i koji su vaši favoriti!♥

Primjedbe

  1. Odlični favoriti, uživala sam čitajući. Meni je točno ta olovka za usne favorit i moram kupiti novu jer mi je trenutna pri kraju. Često mi se neda stavljati nešto na usne osim labela, ali ovu olovku sam jako rado koristila! Catrice paleta je divnaa!☺♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram i ja brzo po ovu istu olovku. :D
      Hvala ti puno draga!♥

      Izbriši
  2. odlican post<3
    oce bit neki giveaway kod tebe uskoro?<3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala.♥
      Hoće, uskoro će biti darivanje na mome blogu.☺

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Tko je Cro - bazar i zašto me oduševio?

Prije tjedan dana odlučila sam obaviti svoju prvu online kupovinu sa nekog od našeg domaćeg sajta. Sasvim slučajno sam naletila na Cro - bazar i ostala oduševljena! Cijene su iskreno smiješne za kvalitet koji dobijete, jako su ljubazni i imaju najbolji nakit koji sam ja vidjela. Zašto sam baš njih odabrala za prvi kupnju? Mnogo mi je lakše da plaćam pouzećem ili virmanom i takve sada stranice i tražim. (Ako znate takvu neku, pišite mi u komentare.)
Odmah sam naručila nešto sa njihove stranice i došlo mi je za 2 radna dana. Zaista sam ostala oduševljena brzinom i kako su sve lijepo spakovali u paketić. Moj paketić je stigao u malo većoj rozoj koverti sa potrebnim podacima. A sada pređimo na stvarčice koje sam naručila.
Naručila sam komplet prstenova i 3 u 1 ogrlicu. Od njih pri svakoj narudžbi dobijete i mali poklončić, tipa naušnice kao i ja sada. Uz sve to, naravno dobijete i malo pismo.


Link za prstenja OVDJE
Link za ogrlicu OVDJE
Njihov poklončić:
Da li ste posjetili njihovu strani…

O&A

Pozdrav dragi moji. Za danas sam vam pripremila O&A post. Ja sam vas zamolila da me pitate na mome Asku pitanja i evo, vi ste me pitali, izdvojila sam 20 zanimljivih pitanja, pa krenimoo...♥

1. Što trenutno od odjeće imaš na sebi?
- Crnu trenerku, bijelu majicu i čarape. :D
2. Dali si zaljubljena?
- Da.☺
3. Omiljeni film?
- Gospodar vjenčanja. Najjači film ikada, obavezno pogledajte. Ja sam ga sinoć gledala u kinu.
4. Omiljena pjesma?
- Imam nekoliko pjesama: Mašina, Nikome ni reč, Škrinja jubavi i Okus mentola.
5. Horoskopski znak?
- Rak.
6. Glasna ili tiha muzika?
- Glasna.
7. Koliko ti treba vremena da se spremiš za školu?
- 15 do 20 minuta.
8. Dali se farbaš?
- Ne, volim svoju boju kose i ne mislim je mjenjati.☺
9. Imaš li neki nadimak?
- Svi me zovu Dana.
10. Koji smjer ideš u srednjoj?
- Hotelijersko - turistički tehničar (HTT).
11. Što radiš u slobodno vrijeme?
- Idem sa prijateljicama vanka, slušam muziku, odgovaram na Asku...
12. Najdraža boja?
- Imam 2 najdraže boje: cr…

Pokloni za Valentinovo.♥

Uskoro se bliži taj 14.2. Svi se pitaju što pokloniti svojoj boljoj polovici. Ili možda, što pokloniti svojim roditeljima. Valentinovo nije dan kada se kupuju darovi samo za dečke ili djevojke, već i za roditelje. Na taj im način pokazuju da ih volite i da vam je stalo do njih. Zato što se bliži taj famozni 14.2. donosim vam ideje što pokloniti svome dečku/curi, najboljoj prijateljici i roditeljima. Stavit' ću vam i nekoliko diy ideje za koje sam sigurna da će vam se svidjeti.☺♥

Pokloni za dečka:
- Dobar parfem.
- Set za mušku kozmetiku.
- Karte za utakmicu.
- Duks.
- Nešto za računalo, tipa igrica, USB i sl.
- CD omiljenog pjevača.




Pokloni za najbolju prijateljicu: - Nešto od nakita (naušnice, ogrlica, set prstenova...) - Set kozmetike, parfem. - Omiljena knjiga sa nekim interesantnim nazivom i sadržajem. - Nešto od odjevnog predmeta.


Poklon za mamu: - Omiljena knjiga. - Također nešto od nakita. - Neku lijepu torbu ili privjesak za ključeve. - Set kozmetike. - Buket svijeća.
Pokl…