srijeda, 28. prosinca 2016.

Citati koji su mi pomogli pri samopouzdanju

U postu Kako sam stekla samopouzdanje sam vam pisala da su mi za samopouzdanje puno pomogli citati poznatih. Te poznate osobe su širom svijeta poznate, bili su jake utjecajne za svog života i mnogima su njihovi citati inspirativni. Ako vas zanima koje citate od poznatih volim, nastavite dalje čitati...☺

Coco Chanel:
1.'Što je djevojka lošije osjeća, to treba bolje izgledati.'
2. 'Nije me briga što mislite o meni. Ja o vama uopće ne razmišljam.'
3. 'Sve je u našim rukama. Zato ih ne smijemo dići.'
4. 'Ako ste rođeni bez krila, nemojte ih sprječavati da rastu.'
5. 'Ne postoje ružne žene, samo one lijene.'

Marilyn Monroe:
1. 'Bolje da vas zamrze zbog onog što jeste, nego da vas vole zbog onog što niste.'
2. 'Postojala je djevojka koja je znala kako biti sretna čak i onda kada je bila tužna. A to je važno, znate?'
3. 'Najviše volim spavati, bar tada mogu sanjati.'
4. 'Bolje je biti nesretan sam, nego nesretan s nekim dalekim.'
5. 'Svi bi trebali početi živjeti prije nego što postanemo previše stari. Strah je glup. Također i kajanje.'


Beyonce:
1. 'Činjenica je da nekad izgubimo u životu. Ne zato što si prevelik, prepametan ili predobar. Događa se. '
2. 'Kada se voliš i prihvaćaš onakva kakva jesi, kada znaš kome je istinski stalo do tebe, kada znaš naučiti iz svojih pogrešaka, tada ćeš prestati brinuti što drugi ljudi, koji te ne poznaju, misle o tebi.'
3. 'Svi mi imamo mane. I ja sam ljudsko biće, ali važno je skoncentrirati se na druge kvalitete, a ne samo na vanjsku ljepotu.'
4. 'Najprivlačnija stvar na ženi je njezino samopouzdanje.'
5. 'Ti si krojač svog samopoštovanja. Ne treba ti netko sa strane tko će ti reći tko si i koliko vrijediš.'

Sofia Loren:
1. 'Ljepota je unutrašnji osjećaj koji se vidi u ljudskom pogledu.'
2. 'Ništa ne čini ženu više lijepom od vjerovanja da je ona preljepa.'
3. 'Ako nikad nisi plakao, tvoje oči nikad ne mogu biti lijepe.'
4. 'Nikad nisam pokušala da zaboravim detalje iz prošlosti, iako su neki bili bolni. Ne razumijem ljude koji se kriju iza svoje prošlosti. Sve što proživiš ti pomogne da postaneš osoba kakva si sada.'
5. 'Greška je da ako mislite, kada završite sa školom, nikada više ne morate učiti nešto novo.' 

Nadam se da vam se sviđaju citati koje sam odabrala i da će vam poslužiti kao neka inspracija. Pišite mi u komentare što misle o ovim citatima i naravno, napišite svoj omiljeni citat.♥

Broj komentara: 6:

  1. Odličan post, pogotovo ideja, super je. Coco Chanel i Marilyn Monroe su mi najdraže žene iz povijesti, najbolje su i imaju divne citate! ☺♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Petra.♥
      Slažem se s tobom, super su.☺

      Izbriši
  2. Ideja je jako originalna, a post još bolji. Veoma dobro su ove osobe to rekle, veoma ulivaju samopouzdanje.


    Blog: LifeInMyStyle | Novi post: Goals for 2017

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako iniracionalan post. ♥
    Definitivno moram negde napisati ove citate.:)

    Uskoro je Q&A na mom blogu ako te nesto zanima pitaj.
    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši