utorak, 15. studenoga 2016.

Pričam vam o blogovanju...☺

Moje blog putovanje počelo je prije godinu dana i 9 mjeseci (uskoro dvije godine). U početku je sve to bilo tipa uslikam, napišem i izbacim post. Nisam shvaćala blogovanje ozbiljno i to mi je bilo jedna vrsta zabave i zanimacije. Sada, nakon više od godinu dana, blog je postao moj ozbiljan hobi. Iako vam nisam pisala skoro mjesec dana, ja sam ipak u tih mjesec dana mislila na blog i slikala sve lijepo što mi je zapalo za oko da mogu te slike iskoristiti za neki post.


Kao što sam napisala gore, blog sam otvorila iz zabave. Ali ujedno me i zanimalo kako sve to izgleda. Gledala sam i čitala blogove drugih poznatih i manje poznatih bloggerica. I sve mi je to tada bilo jako fascinatno. Čak sam gledala videa gdje su pojedine Youtuberice pričale o svojim blogovima (one koje imaju blog uz svoj Youtube kanal). 

Tada nisam shvaćala što je sve važno za dobar blog. Slike mi nisu bile zavidne kvalitete. Bile su mutne, male i mračne. Tekstovi su mi bili mali kao i rečenice jer nisam znala kako bih se igrala s riječima i kako da lijepo sve to sastavim. Onda sam s vremenom počela dobivati čitatelje i razmišljala 'Pa hej, tvoj blog netko i čita. Zašto ga ne bih unaprijedila malo i potrudila se?!' 


I tako se meni mobitel baš u to vrijeme pokvario i onda sam dobila novi mobitel koji i danas imam i fotografije su postajale s vremena na vrijeme bolje i bolje. Igrala sam se s raznim editorima, posvjetljivala/zamračivala fotografije... Kako sam počela pratiti više bloggerica, počela sam usvajati neke njihove trikove, isprobavala razne načine, čitala njihove postove gdje pišu o raznim temama vezane za bolji blog.
Jedna dodatna greška je bila ta što sam fotografije većinom zamračila, umjesto da ih posvijetlim i da dobiju još dodatnu ljepotu.  U to vrijeme sam zavoljela i čitanje knjiga. Kako se broj moj pročitanih knjiga povećavao, tako se povećavao i moj vokabular. Smatram da još bolje mogu baratati riječima i zato barem jednom mjesečno pročitam neku knjigu koliko mi to školske obaveze dozvoljavaju. Smatram da je jako bitno a ujedno i lijepo za vidjeti kada bloggerica zna o čemu piše, šta piše i da sve to ima smisla. 

Za moj blog ne zna mnogo ljudi. Znaju samo moji roditelji, braća i moje tri najbolje prijateljice. Jako su ponosi na mene i pročitaju svaki moj post i uvijek mi dodijele neku kritiku kako bih sljedeći put bilo bolje i naravno, dodijele i pohvalu. Roditelji imaju puno razumijevanja kada vide da kuckam po laptopu jer to znači da mi treba mir jer pišem post. Prijateljice sam nekoliko puta gnjavila da me slikaju za blog... Ali njima je jako drago kada mi mogu pomoći.


Za skoro dvije godine blogovanja mogu reći da sam zaista zadovoljna sa postignutim rezultatima. Imam 81 čitatelja, 29 000+ pregleda na blogu i 120 postova. Ovoga svega ne bi bilo da nije bilo vas koji čitate moj blog i pratite svaki post i komentirate. ☺

Kako vam se svidio ovaj post - napišite u komentare.♥

Broj komentara: 10:

  1. Ovo je stvarno jedan divan i zanimljiv post. Uz godine i trud si naravno postala sve bolja i bolja. Ja sam oduševljena 💜

    IlvaMagicalWorld

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post kao i zanimljiv. Jako mi je dago što si uložila trud i napravila ovako lep blog.

    lifeinmystyle311.blogspot.com - Novi post

    OdgovoriIzbriši
  3. Oh my god... Second photo *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdgovoriIzbriši
  4. Drago mi je što se trudiš da poboljšaš kvalitet svog bloga! Iskreno da kažem, tok nisam videla tvoj potpis nisam imala pojma o čijem blogu je reč. Sećam se imena, poznato mi je, ali izgled bloga nisam videla nikada. Blog ti je zaista divan! Samo nastavi da se trudiš, isplatiće se to jednog dana. Srećno draga! ♥

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši