srijeda, 30. studenoga 2016.

Ponešto o meni...☺

Dugo nisam pisala neki TAG. Ovaj sam našla na Youtubu i odlučila sam vam upravo ovaj TAG napisati da me malo bolje upoznate. Sastoji od 16 pitanja, pa krenimo...


1. Koje je tvoje pravo ime?
• Moje pravo ime je Danijela.

2. Koji editorom uređuješ fotografije za blog?
• Fotografiram običnom kamerom, a zatim ih uređujem preko PicsArt aplikacije.

3. Koji ti je omiljeni bloger?
• Pratim i čitam mnogo blogova, ali moje omiljene blogerice su Anja (KLIK), Andrijana (KLIK) i Marijana (KLIK). Djevojke su zaista odlične i mogu slobodno priznati da su one moje inspracije za blogovanje.

4. Koju moć bi voljela imati?
• Željela bih čitati misli drugima.

5. Da li ti se sviđa stil od prije dvije godine?
• Stil od prije dvije godine je razdoblje kada sam krenula u srednju školu. I mogu reći da mi se stil znatno promjenio i da mi se sada mnogo više sviđa, što ne znači da je i tada bilo loše. Ali sada je ipak zrelija i nekako sam formirala svoj stil.

6. Koji ti je omiljeni glumac?
• Nemam omiljenog glumca.☺

7. Imaš li kućnog ljubimca?
• Nemam, Kao mala sam imala macu ali nju smo poklonili djedu.

8. Koja je tvoja omiljena TV serija?
• To je definitivno Navy CSI LA. Obožavam tu seriju i stalno je gledam kada je prikazuju.

9. Koji ti je omiljeni film?
• Neka to bude P.S.I love you.


10. Koje životinje ne podnosiš?
• Ne volim zmije i paukove.

11. Koje ti je omiljeno godišnje doba?
• Zima i proljeće. Mada i ljeto volim jer sam ja ipak ljetno dijete (rođena sam u 7.mjesecu) i volim jesen, ali zima i proljeće obožavam.

12. Omiljena društvena igra?
• Čovječe ne ljuti se. :D

13. Omiljeni body mist?
• Victoria's Secret - Pure seduction.

14. Koji mobitel imaš?
• Imam Samsung Galaxy Core Prime.

15. Omiljena socijalna mreža?
• Instagram!

16. Kada ti je rođendan?
• Rođendan mi je 1.7.☺

Nadam se da ste uživali u ovome postu i da ste me bolje upoznali.☺

Broj komentara: 8:

  1. Danijela draga zaista mi je bilo zanimljivo da citam ovaj post. Drago mi je da saznam nesto novo o tebi. Odlican post

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  2. Danijela, bilo mi je mnogo interesantno čitati ovaj post, jer sam saznala puno toga o tebi. Činiš mi se kao zanimljiva osoba. To sam shvatila na osnovu ovog posta, ali i na osnovu svih ostalih, jer tvoj stil pisanja govori o tebi.

    LifeInMyStyle | Fall/Winter Tag

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Šehada, hvala ti puno. Drago mi je što ti se sviđa.☺

      Izbriši
  3. Baš volim ovakvu vrstu postova :) takodje ne podnosim paukove i imam uzasan strah od njih!

    #Blogmas na mom blogu → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je.☺
      A što se tiče tog straha, velika većina se boji paukova... :/

      Izbriši
  4. Odlican je post bas mi se svidja ideja. I svi postovi su ti jako misticni i mastoviti. Bilo bi mi drago da i ti pogledas moj blog.

    Zapratila sam te na blog, ako zelis uzvrati:http://elbexxfashiondiary.blogspot.ba/?m=1

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno.♥
      Rado ću pogledati tvoj blog.☺

      Izbriši