nedjelja, 27. studenoga 2016.

Da li sam ispunila svoju škrinju želja?

Pri kraju prošle godine sam pisala post na temu Škrinja želja za 2016 godinu! Tada sam imala 15 želja koje sam željela ispuniti ove godine. Kao što i sami znamo, ova godina je polako pri kraju. Još samo 3 dana i nastupa nam prosinac. Sada sam s vama željela podijeliti ono što sam ispunila kroz ovu godinu. Kraj svake ostvarene želje, stavit' ću kvačicu. Imam još cijeli prosinac za ispunjavanje želja kojih do sada nisam ispunila.☺


• Više vjerovati u sebe.✓
• Redovito vježbati.
• Paziti na prehranu.
• Odraditi praksu. ✓
• Češće pisati postove. ✓
• Organizirati barem jedan giveaway na blogu. ✓
• Više ići u kino.
• Kupiti 'Online djevojka' od Zoe.
• Pročitati više knjiga. ✓
• Otići na ljetovanje na dva tjedna. ✓
• Uvijek reći ono što mislim. ✓
• Usavršiti slikanje stvari za blog. ✓
• Manje vremena provoditi na mobitelu. 
• Početi gledati filmove preko interneta.✓
• Početi konačno kuhati i eksperimentirati u kuhinji.✓

Tek sad vidim da sam većinu toga ostvarila tijekom ove godine. A ove neostvarene želje, nadam se da će se i one dogoditi u mjesecu koji nam slijedi. 

Koje ste vi želje imali i da li ste ih ostvarili?☺

Broj komentara: 6:

  1. Divno je to što si se trudila ostvariti stvari sa tvoje liste. Imaš još vremena za uraditi neke, tako da ne odustaj još, nije još kraj godine. Samo se trudi i radi na sebi, a ja se radujem tvojim novim postovima. Ljubim te :)

    alijindnevnik.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno, neću odustati. Imam vremena sve do zadnjeg dana ove godine. :D
      I ja se radujem nadolazećim postovima jer će biti u duhu praznika.♥ Poljubac i za tebee! :*

      Izbriši
  2. Divaan post,kao i slike :) :*
    Ako mozes klikni na linkove koji se nalaze na kraju mog zadnjeg posta :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/11/zagreb-cosy-outfit-zafultwinkledeals.html#comment-form

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako mi je drago što si trudom uspela ostvariti svoje želje i ciljeve.

    lifeinmystyle311.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši