Preskoči na glavni sadržaj

Da ili ne - Izlasci prije 15 godine/srednje škole.

Nakon mjesec dana pauze vraćam se konačno pisanju. Znam da je jako neodgovorno s moje strane što vam ne pišem redovito kao prije, ali znate... Obaveze, škola, praksa, učenje. Ali trudit' ću se preko vikenda pripremiti nekoliko postova i onda ih izbacivati tijekom tjedna.☺

Što se tiče današnje teme posta, vidite iz naslova. Konačno pišem rubriku Da ili ne, koja je zaista čitana i drago mi je zbog toga. Danas vam pišem o izlascima prije srednje škola tj. prije nekih 15 godina života. Sve što napišem je moje mišljenje i kako ja na to gledam. 


Svi znamo kakva su današnja vremena. Većina djevojčice sa 11-12 godina već imaju momke, skupe mobitele, markiranu odjeću... A za koju godinu onda kreću i izlasci. Sve je to bilo drugačije prije samo nekoliko godina (otprilike 5 - 6). Sjećam se kad sam ja imala 10 - 12 godina i što smo mi onda radili u tim godinama. 

Smatram da je sve stvar kućnog odgoja i stava roditelja prema određenim temama, u ovom slučaju - izlascima. Sasvim je u redu otići na piće tijekom vikenda (ovdje smatram na piće tijekom dana, a ne kasni izlasci) sa prijateljicama, družiti se, otići na pizzu i slično. Evo ja, koja imam 17 godina (za 8 mjeseci ću imati 18) još nijednom nisam izašla u PRAVI izlazak. Bilo je tu izlaženja do 23 sata ali podrazumijevalo je šetnju gradom ili odlazak u neki fast - food. Sebi ne dozvoljavam da idem od kafića do kafića samo da popijem koje alkoholno piće, da se ubijem od alkohola, da ne znam za sebe i da sramotim prvo sebe a zatim svoje roditelje i njihov odgoj. 


Shvaćam da smo svi mi mladi, da trebamo izlaziti, družiti se... Ali zar se treba svaki vikend izlaziti u mini haljinama, u štiklama koje imaju više cm nego neke djevojčice godina, full našminkane. Kada vidim takve djevojčice u mome gradu, samo se zapitam jesu li ih roditelji vidjeli prije nego što su izašli iz kuće i rekli im 'Pamet u glavu.' A vjerujte, viđam skoro svaki vikend takve djevojčice sa mog balkona (pošto živim u centru grada) i mene je sramota umjesto njih. I onda se mi zapitamo gdje ovaj svijet ide i na kome svijet zapravo ostaje?! Samo se plašim budućnih generacija, moje djece jednog dana, vaše djece... Zapitajte se: ako nam je sada ovako, kako će biti za 10 - 20 godina...

U ovome postu sam se trudila zaista biti najiskrenija što mogu. Žao mi je ako sam ikoga uvijedila, ali kao što sam napisala - ovo je moje mišljenje! 
Pišite mi u komentare što vi mislite o ovoj temi i o današnjim izlascima.☺

Primjedbe

  1. Drfaga moja, tako si lepo ovo sročila i rekla. :) Apsolutno se slažem sa tobom i smatram nekako taj dečiji period preranim za izlaske. Ja imam 15 godina sada i verujem da u neki 'pravi' izlazak neću izaći još jako dugo, jer jednostavno nisam takav tip osobe, definitivno bih radije svoje vremem provela kući radeći nešto što me ispunjava, nego što bih se vijala po noćnim klubovima. Još jedno, veoma lepo! <333

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno!♥
      Slažem se. Ljepše i ispunjenije se osjećaš kada zaista nešto korisno radiš, nego kada se izlazi po klubovima. :)

      Izbriši
  2. Ovo si predivno napisala, ja također imam 17 godina i ne izlazim u noćne izlaske, svoj prvi takav izlazak planiram za nekoliko mjeseci kada ću napuniti 18, ali sve je naravno stvar i u roditeljima. Zaista mi je drago kad vidim da nisam jedina koja tako razmišlja 😊❤️

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno.♥ Sigurna sam da nas još ima koji isto razmišljamo. :)

      Izbriši
  3. Ovo je napisamo iskreno. Ja imam 12 godina i još uvek nisam izašla napolju. Živim na selu, i to na kraju sela. Sve prodavnice i kafći su na drugom kraju, tako da sama po noći ne mogu, a sve drugarice su mi na drugom kraju. Ja nisam još nijednom izašla napolje sama, ali po noću. Nekada izađem napolje, kad mi roditelji idu na kafu kod roditelje moje najbolje srugarice, onda malo izađemo noću prošetamo se nekoliko krugova i vratimo se. Slažem se sa tobom u vezi svega. Nije da mi roditelji en dozvoljavaju, nego ja neću sama da izađem. Šta će mi kafić i vreme sa nebitnim osobama, kad mogu provesti vreme sa svojom porodicom.

    http://lifeinmystyle311.blogspot.com/2016/11/fall-banggood-wislist.html - Novi post

    -Šehada xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se i drago mi je što tako mlada osoba razmišlja. :)

      Izbriši
  4. Slažem se sa tobom. Ja imam 15 godina i drugi sam razred srednje škole. Od osmog razreda sam počela da "izlazim", to su zapravo bile šetnje gradom 19-22h dva puta mesečno. Od drugog polugodišta prve godine sš izlazim svakog/svakog drugog petka u šetnju do 23h. Ponekad svratimo u kafić, probala sam par alkoholnih pića, ali jedna čašica u dva meseca od prilike. Prvi "pravi izlazak" bio je za Vaskrs kada je jedan kafić organizovao "žurku", tu su bila deca iz naše škole, dakle, najstariji su imali 19 godina. Bilo je alkohola i svega, ali ja zaista nisam pila, ne privlači me to. Ostala sam do 01h. Posle toga, išla sam na još dva 18. rodjendana u diskoteku do 01h gde su isto najstariji imali 19godina. Takodje, alkohol u minimalnim količinama. Pazim sa kime izlazim, ako znam da će se neka drugarica napiti nikada ne idem sama sa njom, znam svoje granice i ne dozvoljavam nikome da me prisiljava na nešto što ne želim. A 50% sadašnjeg osmog razreda iz moje stare škole se opija po klubovima svakog vikenda, to je već nešto drugo... :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izlasci su okej, samo ako se zna granica u vremenu dokad smiješ ostati i što se pića tiče. I drago mi je kad već sa 15 godina imaš ovakav stav, da te nitko ne smije prisiljavati na ono što ti ne želiš. :)

      Izbriši
  5. Danijela draga, veliki respekt za ovaj post, zaista me je odusevio! Drago mi je da si napisala post na ovu temu. Apsolutno bih se slozila sa svim sto si napisala! Zaista realno i zrelo razmisljas, a to je za pohvalu, jer je sve manje ljudi sa takvim stavom. Evo vremenom su se sve moralne vrednosti izgubile, i sve vise se gube, sve je otislo dodjavola, sada kada izadjem u klub ne mogu da razlikujem ko ima 14 a ko 24 godine, uzas. Zaista odlican post

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno draga!♥
      Slažem se apsolutno. Danas prave stvari gube svoju vrijednost, a cijene se neke druge, manje bitne stavke. A što se tiče toga da ne možeš razlikovati tko ima koliko godina, problem je taj što sve djevojčice žele starije izgledati, umjesto da uživaju u svojim godinama...

      Izbriši
  6. Ja imam 16 godina i prvi sam razred srednje škole i ja iskreno volim večernje izlaske sa prijateljicama jer se zabavim aali, moji roditelji mi to ne dopuštaju tako često (tek jednom u nekoliko mjeseci možda) jer sam u njihovim očima još premlada za takve stvari..što možda i jeste tačno..
    x forever-blogm.blogspot.com x

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja se slažem s tvojim roditeljima. Mlada si, bit' će vremena za izlaske i za sve ostalo. Nigdje to neće pobjeći. Mladost i život je pred tobom i pred svima nama.♥

      Izbriši
  7. Kao prvo, odličan post i obožavam ovu seriju postova! E sad ću ja izraziti svoje mišljenje, imam 16 godina, i također nisam bila u baš pravi izlazak u klub. Znam nekada otići s prijateljicama u kafić, ali to je na jedno piće i najkasnije do 11-12 sam doma. Nemam baš ni neku želju ići u klub, pa da se ugušim u svom onom dimu haha. I ne vidim zašto roditelji puštaju svoju djecu u takve izlaske, pogotovo kad djeca još ne idu ni u srednju školu, al glavno da se opijaju i dolaze jutro nakon doma.. Mislim da je dosta stvar u odgoju, ali i u samoj djeci i njihovu razmišljanju☺♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Petra.♥
      Slažem se, ali šta se tu može. Sve nenormalno, danas nažalost postaje normalno...

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Tko je Cro - bazar i zašto me oduševio?

Prije tjedan dana odlučila sam obaviti svoju prvu online kupovinu sa nekog od našeg domaćeg sajta. Sasvim slučajno sam naletila na Cro - bazar i ostala oduševljena! Cijene su iskreno smiješne za kvalitet koji dobijete, jako su ljubazni i imaju najbolji nakit koji sam ja vidjela. Zašto sam baš njih odabrala za prvi kupnju? Mnogo mi je lakše da plaćam pouzećem ili virmanom i takve sada stranice i tražim. (Ako znate takvu neku, pišite mi u komentare.)
Odmah sam naručila nešto sa njihove stranice i došlo mi je za 2 radna dana. Zaista sam ostala oduševljena brzinom i kako su sve lijepo spakovali u paketić. Moj paketić je stigao u malo većoj rozoj koverti sa potrebnim podacima. A sada pređimo na stvarčice koje sam naručila.
Naručila sam komplet prstenova i 3 u 1 ogrlicu. Od njih pri svakoj narudžbi dobijete i mali poklončić, tipa naušnice kao i ja sada. Uz sve to, naravno dobijete i malo pismo.


Link za prstenja OVDJE
Link za ogrlicu OVDJE
Njihov poklončić:
Da li ste posjetili njihovu strani…

O&A

Pozdrav dragi moji. Za danas sam vam pripremila O&A post. Ja sam vas zamolila da me pitate na mome Asku pitanja i evo, vi ste me pitali, izdvojila sam 20 zanimljivih pitanja, pa krenimoo...♥

1. Što trenutno od odjeće imaš na sebi?
- Crnu trenerku, bijelu majicu i čarape. :D
2. Dali si zaljubljena?
- Da.☺
3. Omiljeni film?
- Gospodar vjenčanja. Najjači film ikada, obavezno pogledajte. Ja sam ga sinoć gledala u kinu.
4. Omiljena pjesma?
- Imam nekoliko pjesama: Mašina, Nikome ni reč, Škrinja jubavi i Okus mentola.
5. Horoskopski znak?
- Rak.
6. Glasna ili tiha muzika?
- Glasna.
7. Koliko ti treba vremena da se spremiš za školu?
- 15 do 20 minuta.
8. Dali se farbaš?
- Ne, volim svoju boju kose i ne mislim je mjenjati.☺
9. Imaš li neki nadimak?
- Svi me zovu Dana.
10. Koji smjer ideš u srednjoj?
- Hotelijersko - turistički tehničar (HTT).
11. Što radiš u slobodno vrijeme?
- Idem sa prijateljicama vanka, slušam muziku, odgovaram na Asku...
12. Najdraža boja?
- Imam 2 najdraže boje: cr…

Pokloni za Valentinovo.♥

Uskoro se bliži taj 14.2. Svi se pitaju što pokloniti svojoj boljoj polovici. Ili možda, što pokloniti svojim roditeljima. Valentinovo nije dan kada se kupuju darovi samo za dečke ili djevojke, već i za roditelje. Na taj im način pokazuju da ih volite i da vam je stalo do njih. Zato što se bliži taj famozni 14.2. donosim vam ideje što pokloniti svome dečku/curi, najboljoj prijateljici i roditeljima. Stavit' ću vam i nekoliko diy ideje za koje sam sigurna da će vam se svidjeti.☺♥

Pokloni za dečka:
- Dobar parfem.
- Set za mušku kozmetiku.
- Karte za utakmicu.
- Duks.
- Nešto za računalo, tipa igrica, USB i sl.
- CD omiljenog pjevača.




Pokloni za najbolju prijateljicu: - Nešto od nakita (naušnice, ogrlica, set prstenova...) - Set kozmetike, parfem. - Omiljena knjiga sa nekim interesantnim nazivom i sadržajem. - Nešto od odjevnog predmeta.


Poklon za mamu: - Omiljena knjiga. - Također nešto od nakita. - Neku lijepu torbu ili privjesak za ključeve. - Set kozmetike. - Buket svijeća.
Pokl…