utorak, 11. listopada 2016.

Moja kolekcija potrošenih parfema. ☺

Od prije 5 - 6 godina sam počela voljeti parfeme. Najviše volim one koji jače mirišu, a opet nisu toliko jaki da vas glava zaboli od njih. Takvi parfemi na meni traju i do dva dana i zato uvijek biram takve parfeme. Ili takve dobijem na poklon od bliskih osoba koje znaju što točno volim.


Prvo ću krenuti od ovog parfema. Imali ste priliku vidjeti ga nekoliko puta na mome blogu. U pitanju je ovaj Flert u broju 286. Ako netko ne zna, to je kopija Lady Million. Kao što sam prije pisala, kopije mi mirišu mnogo bolje od originala, barem po mome mišljenju. Ovaj sam kupila u jednoj trgovini u mome gradu. Jak je miris i zadržava je dosta dugo, na meni i 24 sata.☺

Ovo je prvi parfem koji sam imala. Ovaj sam kupila u DM-u prije nekoliko godina ali i dalje ga imaju na prodaji. U pitanju je in love parfem. Miris vam ne mogu opisati, neobičan je ali opet jako lijep i ugodan, ne guši vas.

Ovaj sam dobila na poklon za rođendan prije nekoliko godina. U pitanju je Spirit of violet kiss. Miris me posjeća na ljubičice ali je još malo jači. Ambalaža parfema je jako lijepa, morate priznati. Koliko znam, ovaj je također kupljen u DMa.

Sljedeća dva parfema sam dobila na poklon od strica.
Prvi je Zara Women Chocolate. Miriše mi na bijelu čokoladu i zaista je predivan miris. Nadam se da ću imati nekada priliku negdje kupiti Zara parfeme jer mi je ovaj zaista svidio i željela bih još neki probati.☺

I za kraj, još jedan Zarin parfem. U pitanju je Zara White. Miriše mi dosta cvjetno i jako je ugodan i svjež miris. Ambalaža je jako jednostavna ali i elegantna.☺

Da li ste koristili neki od ovih parfema i kako vam se čine?♥

Broj komentara: 15:

  1. Nijedan parfem nisam isprobala, ali izgledaju super. Odlican post! ♥

    GIVEAWAY na mom blogu! http://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Deluju mi super svi parfemi, ali Flert 286 je moj veciti favorit, prosto ga obozavam. Odlican post. :) <3

    Moja svastarica

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam do sada koristila ni jedan od ovih parfema, ali deluju zanimljivo. :)

    Giveaway na mom blogu------> Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši
  4. Supeeeer postt!❤️
    brunchester1211.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Sjajan post,sjajno pises!♥
    pratim te,uzvrati
    jovanaslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Svi parfemi izgledaju preedivno! Želim ih isporbati definitivno a i svakako sam se već i sama posvetila tome da proširim svoju veliku kolekciju parfema :)
    🍁 forever-blogm.blogspot.com 🍁

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koji god da probaš, nećeš se pokajati. Odlični su svi. :)

      Izbriši
  7. 286 koristim vec 3godine,jos mi nije dosadio! :-)

    OdgovoriIzbriši