nedjelja, 4. rujna 2016.

Svakodnevna makup rutina za školu ☺

Za danas u suradnji sa Ninom sa bloga Its Nina vam pišem svoju svakodnevnu rutinu šminkanja za školu. Nakon što pročitate moj post, otiđite na njen blog i pročitajte i njen post. ☺

Već sam vam pisala o sadržaju moga nesesera. Ako ga niste pročitali i vidjeli kakav je moj neseser, onda ga ovdje možete pročitati.
Ono što prvo koristim jest ovaj korektor. On je od Catrica Coverstick, u broju 020 Vanilla. Njega nanosim na područje ispod očiju i na neke male bubuljice ili nepravilnosti koje želim prekriti.

Moja omiljena maskara je Catrice All Round. Trepavicama daje nevjerojatan volumen i trepavice poslije izgledaju kao da imate umjetne. Zaista je odlična i preporučujem je svima.☺

Sa svojim obrvama sam prezadovoljna. Sa oblikom i njihovom punoćom, hajdemo to tako nazvati. Samo ih malo popunim na nekim mjestima sa ovom Essence paleticom sjenila za obrve. Mislim da ste već mnogo puta i čuli i vidjeli ovu paleticu i također, dobrih komentara. Dolazi u ove dvije nijanse, svjetlija i tamnija smeđa.


Ja sam zaista smotana kada je nanošenje tuša u pitanju. Ali da mi je netko rekao da ću s nekim tušom zaista odlično rukovati i precizno ga nanositi, ne bih vjerovala. U pitanju je ovaj Essence Superfine eyeliner. Kao što možete vidjeti na slici, četkica je zaista tanka i precizna. Smatram ako ste početnik u nanošenju tuša, da će vam ovaj odlično odgovarati.

Zatim nanosim bronzer u jako maloj količini, čisto da licu dam malo svježine i da imam tu neku liniju. U pitanju je ovaj Catrice Prime and Fine paleta za konturiranje. Ovaj hajlajter ne koristim, možda ponekad za neki izlazak ali je zato bronzer jako voljen. Njega nanosim Essence četkicom za puder, ali meni je za bronzer odlična.

I za kraj nanosim labello. Ponekad koristim ovaj od vanilije i makadamije, a ponekad ovaj od maline, zavisi. Oba volim, predivno mirišu i usne ostavlja mekanima.

Ninin blog: Its Nina ☺

Čitamo se uskoro! :*

24 komentara:

  1. Bas zanimljiv post! Uvijek koristim Catrice korektore, definitivno mi najbolje odgovaraju. Maskaru nisam isprobala, uglavnom koristim Maybellinove i nikad ih ne mijenjam. Procitala sam jos negdje preporuku za essenceov eyeliner, sve same pohvale na njegov racun :)
    Pogledaj novi post kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala.☺
      Da, i ja sam pročitala mnogo preporuka za ovaj eyeliner, pa sam ga baš zato i kupila. :)

      Izbriši
  2. Odlična rutina. Moram probati ovaj korektor jer sam čula dosta pozitivnih komenatara za njega. :)

    Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super je korektor i nadam se da će se i tebi svidjeti. :)
      Hvala.♥

      Izbriši
  3. Odlična rutina! <3

    follow my blog : http://anastasjastyles.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post!Rutina je sjajna!Slike su ti zaista prelepe!Ne šminkam se za školu.Svi proizvodi izgledaju sjajno!♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post i prekrasni proizvodi!
    Ovaj Catrice duo za konturu isto imam i obooožavam, uvijek koristim kao bronzer! Imam i ovaj kistić kojime nanosiš , meni je idealan za rumenilo, ali vjerujem da i za bronzer dobro radi posao, također sad intenzivno koristim ovaj lip butter od maline i odlican je♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Iva!♥
      Meni ovaj kistić zaista odlično služi za bronzer i baš sam zadovoljna.☺

      Izbriši
  6. Koristila sam Catriceov korektor i baš mi je bio super, a trenutno koristim isti essenceov set za obrve kao i ti. Super post :D

    https://catherinehere.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlican post, dosta ovih stvari koristim i ja, jedino jos nisam isprobala maskaru od catrica 😊❤️

    http://blogbysanja.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlican post!Prvi put sam na tvom blogu,i odusevljena sam!Jako mi se dopada tvoja rutina,kao i proizvodi koje koristis!
    Pratim te,ako zelis uzvrati!
    jovanaslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Imaš zaista divnu rutinu i koristiš jako interesantne proizvode. Moraću da potražim ovaj korektor, čula sam jako puno lepih stvari o njemu, tako da bih volela i sama da otkrijem zašto je toliko hvaljen heh ;) <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga.♥
      Korektor je supeer. Ja koristim ovaj sigurno već nekih godinu dana i nikako ga ne mjenjam, zaista je odličan. Sigurna sam da će se i tebi svidjetii.☺

      Izbriši
  10. Divna rutina, super proizvodi. Ja čak ni s tim tušem ne mogu napraviti neki zadovoljavajući look haha..♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Petra.♥
      Ja sa ovim tušem nemam zaista nikakvih problema, odličan mi je.☺

      Izbriši
  11. S tim da obozavam sminku, i da je ona cilj mog blogovanja moram reci da sam uzivala u ovom postu! Ova rutina je jako slicna mojoj, slicne proizvode i ja koristim. Sve u svemu, odlicne slike, svidja mi se sto post nije dugacak a opet je kvalitetan i sadrzajan!

    Novi post na mom blogu <3 --> http://thestoryofagothic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  12. Odlican post! ♥ i super proizbodi, fotkice su takodje sjajne. :)

    eslyisworldview.blogsport.com - storytime iz Grcke! ♥

    OdgovoriIzbriši