nedjelja, 18. rujna 2016.

Ljetni favoriti 2016.☺

Još malo i ovo ljeto i službeno završava. Nastupa nam jesen, ne tako mi drago godišnje dobe. Ali što da se radi. Za danas sam vam pripremila post u kojem ću vam predstaviti proizvode koje sam koristila i voljela tijekom ljeta.☺

Ovaj gel za tuširanje sam najviše koristila tijekom ljeta. Predivno, a nekako neutralno miriše što mi je idealno za ljeto. Napravi baš lijepu pjenu i miris stoji baš dugo na koži nakon tuširanja. Nisam neki ljubitelj Dove šampona, ali ovaj mi se baš svidio.☺

Ovo su za mene najbolji brijači koje sam ikada probala. Istina, uvijek sam koristila Baleine koje su slične ovima, ali ove su baš nekako drugačije, bolje. Ne znam da li se ovi brijači mogu kupiti u Hrvatskoj, jer ja sam ove kupila u Sloveniji kada sam išla ovo ljeto. Ako netko zna gdje se mogu u Hrvatskoj kupiti (ako ih ima), neka mi napiše u komentare,

Ovaj VS sprej sam dobila za Krizmu, kraj četvrtog mjeseca. Ali intezivno sam ga koristila ovo ljeto. Svaki dan po nekoliko puta na dan sam nanosila ovaj sprej. Jako je lagan, predivan je miris, pravi ljetni. I što je najbolje, sporo se troši. Valjda ću ga do Nove godine potrošiti. :D

Dva omiljena parfema! Prvi sam dobila za rođendan od moje najbolje prijateljice. Parfem je malo jači i evo vidite od sedmog mjeseca do danas koliko sam ga potrošila i koliko je voljen. On je na meni postojan dva dana, bez pretjerivanja.
Drugi parfem je kopija Lady Million. Ove ste parfeme sigurno viđali po nekim trgovinama. Ja sam ga kupila u jednoj trgovini u mome gradu. Po mome mišljenju, kopije mi uvijek ljepše mirišu od originala. Također, i ovaj parfem je jači i koristila sam ga tijekom ljeta, ali tek ću ga na zimu sada intezivno koristiti jer će mi biti idealan.

Ja se zaista ispričavam ako sam vam dosadila sa ovim proizvodom. Ali šta ću kada ga rado koristim i omiljen mi je... U pitanju je bronzer od Catrica. Zaista je super i rado sam ga koristila ovo ljeto, a nadam se da ću i nastaviti sa korištenjem jer ne vidim razlog da prestanem.


Ovaj tuš sam kupila nekada u 8.mjesecu i otkada sam ga kupila, svaki (ili svaki drugi) dan ga nanosim. Ovo je jedini precizni tuš koji sam ja ikad koristila i koji je idealan i za početnike i za one koji već znaju super nanositi. Lako se nanosi, četkica je baš precizna i tanka, kao što imate priliku vidjeti.


I za kraj dva proizvoda za usne. Prva je olovka za usne u broju 06, a drugi proizvod je matt ruž za usne. Nisam ih nikada koristila skupa, već odvojeno. Točnije, ili bih samo koristila olovku ili samo ruž. Nisam ih zajedno koristila jer je olovka za nijansu - dvije tamnije i ne bih mi lijepo to zajedno izgledalo. Oba proizvoda su odlična.☺


Koji su vaši ljetni favoriti?♥

Broj komentara: 10:

  1. Sjajni favoriti, draga <33 Oduševlejan sam VS body mistom. :) <33

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlični favoriti!Essence ruž i VS sprej su odlični!

    Novi post → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako dobri favoriti!
    Ovaj Catrice bronzer mi je savršeeen, ali savršen i ja ga stalno koristim i obožavam!
    Kao i ovu essence 06 olovku, predivna boja. ☺♥
    IvaFashionDiary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, super je bronzer kao i olovka. :)
      Hvala tii.♥

      Izbriši
  4. Odlični favoriti draga. Fotke su sjajne. Moraću da probam taj VS Body Mist, svi ga hvale. xD ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sprej je odličan, sve preporuke. :)
      I hvala ti.♥

      Izbriši
  5. Odlican post i fotkice :*
    Nemam ni jedan od ovih proizovda, ali imam veliku zelju da posjedujem jedan VS body mist.

    Giveaway- beimagi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši