utorak, 16. kolovoza 2016.

Uvodim novosti na blog, nove rubrike...?

Dugo sam razmišljala da li da uradim ovaj post u kojem ću vas obavijestiti o nekim promjenama ili da samo izbacivam postove kako sam planirala. Uvodim neke promjene vezane za postove, pa ako vas zanima što i kako, nastavite dalje sa čitanjem...☺

Za početak krećem o novosti o postovima sa mjesečnim favoritima. Odlučila sam da neću pisati svaki mjesec o proizvodima koji su me oduševili, već da pišem nakon svakog godišnjeg doba. Tako naprimjer, umjesto 'Favoriti mjeseca kolovoza', pisat ću 'Ljetni favoriti', 'Zimski favoriti'. Tako će se skupiti više proizvoda, više ću ih moći testirati i reći svoje konačno mišljenje i pohvaliti ili nepohvaliti taj određeni proizvod. Također, to vrijedi i za flop proizvode ukoliko ih bude. Jer smatram da i ti postovi moraju biti tu jer ako možemo pohvaliti neki proizvod, onda o nekima možemo reći i loše strane. 

Ako pratite moj blog ili ga redovito čitate, onda znate za novu rubriku Da ili ne. Već sam pisala o dvjema temama, tetovažama i pirsinzima. Taj post će izlaziti jednom do dva puta mjesečno. Imam već neke teme za tu rubriku zapisane u mome planaru. Ako imate neku želju što u toj rubrici želite čitati, slobodno mi pišite u komentare. Svaka će tema doći na svoj red i moći ćete čitati o tome sa moga stajališta. 

Kao i što sami znate, uskoro kreće nova školska godina. Mnoge bloggerice pišu rubriku 'Back to School'. Ako to želite čitati i na mome blogu, također komentirajte. Planiram od sljedećeg tjedna pisati o svemu vezano za školu. Moram kupiti potreban pribor za školu pa onda očekujte i neki haul post za školu. 

I za kraj, ako neka bloggerica želi Collab post samnom, može mi se javiti na E-mail: mylittlecorner0102@gmail.com. 
Skupa ćemo smisliti neku temu za taj post i sklopiti jedno novo prijateljstvo. ☺

To bi bilo sve. Nadam se da vam se promjene na blogu sviđaju i da ćete pisati u komentare svoje mišljenje i ideje za rubriku Da ili ne, jer kao što sam napisala, svačija će tema doći na red.☺

Broj komentara: 8:

  1. Uvijek su dobrodošle bilo kakve promjene. Jedva čekam back to school postove! :)
    -> Coat and cupcake

    OdgovoriIzbriši
  2. Promene su uvek dobrodošle i lepo ih je videti. :) Da ili ne rubrika je zaista sjajna, jedva čekam neke nove postove. :) <33

    www.marsyly.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Sviđa mi se tvoja promjena što se tiče favorita, to bih mogla i ja napraviti. Jer zaista mjesečno nemam puno proizvoda, a za 2-3 mjeseca bi se skupilo puno više. :)
    Naravno, piši BTS postove! ♥

    Pink Is My Soul

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Napravi slobodno. Sigurno će ti lakše biti. Vrijedi pokušati. :)
      Hoću, hvala.♥

      Izbriši
  4. Sviđa mi se tvoje promene neke i nešto novo što uvedeš. Oduvek sam volela takve promene i kod mene su uvek promene dobrodošle jer bi ipak trebali nekad i nešto da promenimo u životu. Ti definitivno nisi pogrešila u odabiru promene tako da apsolutno je odlično što si odlučila promeniti nešto na blogu jer mislim da će ti blog izgledati još više urednije nego što je pre izgledao.
    Nova sam ovde i mnogo bi mi značilo kada bi pročitala moj novi post i komentarisala ga i ukoliko budeš želela učlanila se u njega. Link posta - http://belablogss.blogspot.rs/2016/08/back-to-school-15-novi-pocetak-iz-ugla.html#_=_ ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kao što si i sama napisala, promjene su uvijek dobrodošle i drago mi je što ti se sviđa. :)

      Izbriši