subota, 20. kolovoza 2016.

Što se nalazi u mome neseseru?

Odavno nisam pisala ovakve postove, pa sam vam zato za danas odlučila pokazati što se nalazi u mome neseseru. Već sam jednom davno pisala takav post koji možete ovdje pročitati. Sadržaj se dosta promjenio, pa ako želite vidjeti što se to nalazi u neseseru, nastavite dalje sa čitanjem...☺
I jedna napomena: navedene proizvode ne koristim svaki dan. Ako želite post o mome svakodnevnome makeup-u, pišite mi u komentare.


Ovako izgleda moj neseser. Već ste ga mogli vidjeti u jednom od mojih postova. Njega sam dobila na poklon za rođendan i od tada ga koristim. Meni je ovaj neseser jako sladak, ima onaj ombre efekat i može stati dosta stvari.

A ovako izgleda kada se neseser otvori...

Prvo ću vam predstaviti proizvode za koje mi treba četkica. A to su kameni puder i bronzer (sa hajlajterom) i četkica. Koristim ovaj Rimmel Stay Matte kameni puder, Catrice Prime and Fine paleticu i Essence četkica koja je namjenjana za puder ali ja je koristim za bronzer i u tu svrhu mi je odlična.

Zatim su tu dva proizvoda za obrve. U pitanju su sjenila od Essenca i olovka za obrve od Catrica u broju 030.

Sada prelazimo na oči. Tu imam dva proizvoda: olovka i tuš za oči od Essenca. Olovka je ova kajal pancil, a tuš je Superfine eyeliner pen. Definitivno najbolji tuš i ako tražite neki, ovaj je odličan jer ima preciznu četkicu i lako se nanosi.

U neseseru držim dvije maskare, od kojih samo koristim ovu crvenu, Catrice All Round. To mi je omiljena maskara ikada i samo nju koristim. Dok ovu drugu, Revelique volume maskaru ne koristim baš često ali dobro mi posluži za donje trepavice.

S očiju prelazimo na usne. Tu vam predstavljam tri ruža. 
Prvi je Catrice (broj: 130), drugi je Essence (broj: 07) i posljednji je Golden Rose (broj: 07). Obožavam sva tri ruža i vrlo rado ih koristim.

Nakon ruževa, tu su dvije olovke za usne i labello. Obje olovke su od Essenca, jedna u broju 08 red blush, dok je druga u broju 06 satin mauve i to mi je najdraža olovka jer je boja predivna. Labello koristim svako večer pred spavanje jer mi lijepo hidrira usne i budu mekane.

I za kraj vam pokazujem posljednje tri stvari.
Prvo je ovaj korektor od Catrica u broju 020 Vanilla. Zatim tu je ova roza pinceta za čupanje obrva i turpija za nokte.

Kao što ste mogli primjetiti, puder ne koristim u svakodnevnome šminkanju i samim time ga ne nosim u neseseru. Koristim ga isključivo u posebnim prilikama (vjenčanja, krštenja, slave...).☺
Ako želite post o mome svakodnevnome šminkanju, pišite mi u komentare i rado ću vam pisati o tome.☺
Čitamo se uskoro! :*

Broj komentara: 17:

  1. Sjajan post i fotkice, draga! :) Katris olovka za obrve deluje fantastično. :9 <33

    www.marsyly.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post draga! Sviđa mi se neseser i držiš u njemu super stvari. Kakav je ovaj bronzer od Catrica?♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti.♥
      Bronzer je odličan i svi ga hvale. Ako imaš priliku, kupi jer sam sigurna da će ti se svidjeti. :)

      Izbriši
  3. Odličan post!Neseser je jako sladak!


    Ako želiš pogledaj mooj blog.
    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post i predivne stvari, planiram da isprobam Essence tuš svakako! :D
    Coat and cupcake.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      Odličan je tuš, svakako ga isprobaj. :)

      Izbriši
  5. Rimmel puder za matiranje koristim godinama, najbolja stvar ikad!
    Također već mjesecima imam i ovaj Catrice duo za konturu i odličan je , kao bronzer divan, hladan podton, savršeno!
    Essence olovke imam i jednu i drugu nijansu, 06 je također moja najdraža, prekrasna. ☺

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidim da dijelimo isto mišljenje o mnogim proizvodima i drago mi je zbog toga. :)

      Izbriši
  6. Super proizvode imaš. Volim čitati ovakve postove i voljela bih da napišeš post o tvojoj svakodnevnoj šminci. <3

    itsnina23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. PS. Kontaktirala sam te putem email pa ako možeš pročitati. :)

      Izbriši
    2. Pisat' ću i o tome. :)
      Pročitat ću. :)

      Izbriši
  7. Super post, a neseser je presladak, kao i stvari u njemu. ♥ Najviše bih htjela isprobati Stay matte Rimmel puder jer puno ljudi priča o njemu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno.♥
      Ako imaš priliku, kupi i probaj jer je odličan. :)

      Izbriši