Preskoči na glavni sadržaj

Pirsinzi - da ili ne?

Danas sam ovdje sa drugom temom iz nove rubrike 'Da ili ne'. Danas ćete moći pročitati moje mišljenje o pirsinzima, kakvi mi se čine, da li bih ja uradila i mnoge druge stvari. Prva tema ove rubrike su bile tetovaže, koje ovdje možete pročitati.


Sigurna sam da mnogi znaju što je zapravo pirsing, ali ukoliko ne znate, pirsing je bušenje određenog dijela tijela gdje se stvara otvor za nošenje nakita. Mnogi se odlučuju za pirsing kao što je pupak, nos, jezik, obrva, vrat, usta, hrskavica i mnoga druga mjesta na tijelu.

Uvijek mi je bilo nekako fascinatno kako drugi mogu podnositi tu bol bušenja i općenito sve vezano za pirsing. Meni osobno to djeluje jako, jako bolno, pogotovo ako se jezik buši. Ja sam uvijek voljela vidjeti probušenu hrskavicu uha, jedino to. Ali naravno, ne one ogromne neke igle i sličan nakit na tome mjestu, već one sitne, dijamantne naušnice. 


Koje god ja mišljenje imala o pirsinzima, svačiji je ukus drugačiji. Ako ih ja ne volim na drugima vidjeti, normalno da netko voli i da bi rado nosio. Kao što sam napisala, jedino što mi je lijepo vidjeti jest probušena hrskavica sa malom naušnicom. Sve ostalo nije moj ukus i nikad ne bih to mogla napraviti na svome tijelu. 

Mnogi imaju pogrešno mišljenje o ljudima sa mnogo pirsinga. Živimo u 21.stoljeću i danas je sve to normalno. Ne shvaćam čemu krivi pogledi ili mišljenja kada vidimo nekog tko je drugačiji od nas i ima drugačiji ukus od našeg. Trebamo sve prihvatiti, bez osuđivanja. Jer možda se mi njima ne sviđamo i čude se našem ukusu. Nikad ne znate koja priča stoji iza svega toga.☺

Pišite mi svoje mišljenje o današnjoj temi. Da li biste radili neki pirsing i da li vam se sviđa.☺
Čitamo se uskoro!♥

Primjedbe

  1. Ni meni se to nikako ne sviđa. :/ Ne razumijem kako se to istrpi, iako moja sestra ima pirsing na obrvi i kaže da nije jako boljelo kad je bilo bušeno. Nije bilo ni puno krvi ni ništa, lako se skida i to, ali meni to na njoj nije lijepo, nemam dobro mišljenje o tome, ali sve u životu vrijedi isprobati, pa tako i to. :)

    GIVEAWAY -> Pink Is My Soul

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se. :)
      Svačiji je ukus drugačiji i treba poštovati, ali opet treba o nekim stvarima prije i razmisliti nego što se učine. :)

      Izbriši
  2. Meni se ne svidjaju pirsinzi na nosu,jeziku itd. Ali planiram da izbusim usi,tj.usni skoljku jer mi je to premocno. :)

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako se tebi to sviđa i imaš želju, samo naprijed. :)
      I meni se sviđaju kad su uši izbušene, ali sa onim malim naušnicama. :)

      Izbriši
  3. Super post,i meni se jako sviđa probušena hrskavica!


    Ako želiš pogledaj moj blog.
    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  4. Generalno, meni se pirsinzi veoma dopadaju i volela bih da jednog dana imam kompletno izbušene uši, hehe. Zaista sjajna ideja za post i predivno napisano! :) <33

    www.marsyly.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno, ako ti se to sviđa, samo naprijed. :)
      I hvala ti puno draga.♥

      Izbriši
  5. Super post!Ideja je originalna.PO meni su neki pirdinzi lepi,a neki ne.Ako bih radila uradila bih na ušima...Inače član sam tvoga bloga,pa ako želiš uzvrati mi... ♥ :)

    Ukoliko možeš,želiš i hoćeš poseti moj blog, nova sam. Nadam se da ćeš mi ostaviti komentar i dati savet,jer si iskusnija. ♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  6. Super ideja za post. Meni je lijepo vidjeti pirsing na pupku kod cura jer to izgleda divno, ali nikad ne bih htjela imati to na sebi.

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja imam pirsing samo na ušima, ako bi se to moglo nazvati pirsingom (ne znam da li je), samo otvor za minđuše. Mene strese neka jeza kafa vidim samo i na slici čoveka sa propuštenim jezikom, nosem, pupkom i sl. Sama nikada to ne bih uradila, ne bih podnela tu bol niti da to nosam celog života. Međutim nemam ništa protiv ljudi koji to imaju. To što se to njima dopada ne mora da znači da su potpuno drugačiji od nas, da nemaju svoje stavove i mišljenja slična našim itd. Obožavam ovu rubriku. ❤
    <3333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com - NOVI POST o otmici Marine Joyce

    OdgovoriIzbriši
  8. Svako ima pravo da izabere da li želi pirsing ili ne.Ako se to nekome sviđa to je u redu i mi ne trebamo da ga isključujemo iz ekipe ili osuđujemo ga.Što se mene tiče pirsing je okej u nekoj normalnoj varijanti :)

    Posetite moj blog → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Tko je Cro - bazar i zašto me oduševio?

Prije tjedan dana odlučila sam obaviti svoju prvu online kupovinu sa nekog od našeg domaćeg sajta. Sasvim slučajno sam naletila na Cro - bazar i ostala oduševljena! Cijene su iskreno smiješne za kvalitet koji dobijete, jako su ljubazni i imaju najbolji nakit koji sam ja vidjela. Zašto sam baš njih odabrala za prvi kupnju? Mnogo mi je lakše da plaćam pouzećem ili virmanom i takve sada stranice i tražim. (Ako znate takvu neku, pišite mi u komentare.)
Odmah sam naručila nešto sa njihove stranice i došlo mi je za 2 radna dana. Zaista sam ostala oduševljena brzinom i kako su sve lijepo spakovali u paketić. Moj paketić je stigao u malo većoj rozoj koverti sa potrebnim podacima. A sada pređimo na stvarčice koje sam naručila.
Naručila sam komplet prstenova i 3 u 1 ogrlicu. Od njih pri svakoj narudžbi dobijete i mali poklončić, tipa naušnice kao i ja sada. Uz sve to, naravno dobijete i malo pismo.


Link za prstenja OVDJE
Link za ogrlicu OVDJE
Njihov poklončić:
Da li ste posjetili njihovu strani…

O&A

Pozdrav dragi moji. Za danas sam vam pripremila O&A post. Ja sam vas zamolila da me pitate na mome Asku pitanja i evo, vi ste me pitali, izdvojila sam 20 zanimljivih pitanja, pa krenimoo...♥

1. Što trenutno od odjeće imaš na sebi?
- Crnu trenerku, bijelu majicu i čarape. :D
2. Dali si zaljubljena?
- Da.☺
3. Omiljeni film?
- Gospodar vjenčanja. Najjači film ikada, obavezno pogledajte. Ja sam ga sinoć gledala u kinu.
4. Omiljena pjesma?
- Imam nekoliko pjesama: Mašina, Nikome ni reč, Škrinja jubavi i Okus mentola.
5. Horoskopski znak?
- Rak.
6. Glasna ili tiha muzika?
- Glasna.
7. Koliko ti treba vremena da se spremiš za školu?
- 15 do 20 minuta.
8. Dali se farbaš?
- Ne, volim svoju boju kose i ne mislim je mjenjati.☺
9. Imaš li neki nadimak?
- Svi me zovu Dana.
10. Koji smjer ideš u srednjoj?
- Hotelijersko - turistički tehničar (HTT).
11. Što radiš u slobodno vrijeme?
- Idem sa prijateljicama vanka, slušam muziku, odgovaram na Asku...
12. Najdraža boja?
- Imam 2 najdraže boje: cr…

Pokloni za Valentinovo.♥

Uskoro se bliži taj 14.2. Svi se pitaju što pokloniti svojoj boljoj polovici. Ili možda, što pokloniti svojim roditeljima. Valentinovo nije dan kada se kupuju darovi samo za dečke ili djevojke, već i za roditelje. Na taj im način pokazuju da ih volite i da vam je stalo do njih. Zato što se bliži taj famozni 14.2. donosim vam ideje što pokloniti svome dečku/curi, najboljoj prijateljici i roditeljima. Stavit' ću vam i nekoliko diy ideje za koje sam sigurna da će vam se svidjeti.☺♥

Pokloni za dečka:
- Dobar parfem.
- Set za mušku kozmetiku.
- Karte za utakmicu.
- Duks.
- Nešto za računalo, tipa igrica, USB i sl.
- CD omiljenog pjevača.




Pokloni za najbolju prijateljicu: - Nešto od nakita (naušnice, ogrlica, set prstenova...) - Set kozmetike, parfem. - Omiljena knjiga sa nekim interesantnim nazivom i sadržajem. - Nešto od odjevnog predmeta.


Poklon za mamu: - Omiljena knjiga. - Također nešto od nakita. - Neku lijepu torbu ili privjesak za ključeve. - Set kozmetike. - Buket svijeća.
Pokl…