utorak, 23. kolovoza 2016.

Moja ljetna playlista☺

Za danas sam vam odlučila predstaviti moju ljetnu playlistu, tj. pjesme koje sam slušala ovog ljeta. Također, želim napomenuti da ne želim nikakve hejtove na račun nečijeg glazbenog ukusa. Svatko sluša ono što voli i što mu prija, nismo svi isti. A sada, pogledajte moju listu...☺

1. Avicii - Waiting For Love

2. AronChupa & Little Sis Nora - Little Swing 

3. Jessie Ware - Say You Love Me

4. Rada Manojlović - Metropola

5. Sia - Cheap Thrills

6. Major Lazer & DJ Snake - Lean on 

7. Skylar Grey - I Know You

8. Severina, Goran, Danijela i Giuliano - Manta me jubav

9. Dino Dvornik - Hipnotiziran

10. Petar Grašo i Hana Huljić - Srce za vodiča 

11. Silente - Rekla si

12. Fifth Harmony & Kid Ink - Worth It

13. Dimitri Vegas, Martin Garrix & Like Mike - Tremor 

Da li ste vi čuli ili slušate neke od ovih pjesama? Kakav je vaš glazbeni ukus?
Čitamo se uskoro.♥

Broj komentara: 18:

  1. Sia - Cheap Thrills mi je apsolutni favorit ovog leta ♥ lista je odlična i većinu ovih pesama imam na telefonu i predobre su :)

    Pridružila sam se tvom blogu ako želiš uzvrati → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastična playlista. Cheap Thrills je neizostavna. :D ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. sjajna playlista draga! Takođe imam ja i svoju playlistu, ali je totalno drugačija od tvoje :)

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlične pesme draga. :) ja sam ovog leta zaluđena Siom i svim onim pesmama koje se motaku po summer plejlisti na jutjubu. :) <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlične pjesme i playlista!Super post!


    Moj blog: http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlicna plejlista!♥ Inace vecinu ovih pesama slusam, ali ove domace ne.:)

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlican post draga. Od Rade pjesma ( Metropola ) je vrh! <3

    http://blogblogaha.blogspot.ba/2016/08/trenutni-favoriti.html ps, pogledaj moj novi post ako zelis :'-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post!Sve pesme su zaista divne!Imam veoma puno omiljenih pesama i domaćih i stranih!Nataša Bekvalac ima veoma divne pesme.♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno.♥
      Slažem se za Natašu, ima zaista lijepih pjesama. :)

      Izbriši
  9. Svidja mi se tvoja playlista.Vecinu pesama znam. <3
    Iamo slican ukus.

    Novi Post :http://marijaarmus.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši