subota, 6. kolovoza 2016.

Haul post☺

U posljednjih nekoliko dana sam išla u DMa i kupila neke stvarčice koje su mi potrebne. Moram priznati da me počinje hvatiti sramota koliko sam puta došla u DMa (šala, naravno :D). Svašta sam nešto kupila, na pogledajte u nastavku što sam to kupila.☺

Prvi proizvod jest ovaj šampon za kosu od Schaume. On je za beživotnu kosu i kosu bez sjaja. Njega sam već jednom davno bila kupila, a u međuvremenu sam uzela neki drugi i zaboravila na ovaj. Šampon je odličan, napravi finu pjenu i predivno miriše. Cijena je 16,90 kn, 278,87 dinara, 4,43 KM.

Trebala mi je neka dobra pjena za brijanje, pa sam se odlučila za ovu Baleinu. Dovoljna je sasvim mala količina za cijelu nogu. Napravi odličnu pjenu, fino miriše i najvažnije, noge su poslije glatke. Cijena ove pjene je 14,90 kn, 245.87 dinara, 3.90 KM.

Tijekom ljeta uvijek uz sebe moram imati vlažne maramice. Uglavnom se odlučim za neke s većim pakovanjem jer ne želim svaka 3 dana kupovati novi paket. Većinom se odlučila za tetu Violetu. Ove su za bebe, imaju predivan miris i koristim ih za dvije upotrebe, a to su: 1. da se osvježim ako mi je stvarno vruće i 2. za skidanje šminke i ove su mi odlične za to.

Trebao mi je neki novi ruž i otišla sam do dijela sa Essence proizvodima i čim sam ovaj ruž vidjela, odmah sam ga odabrala. Boja je preedivna, neka nježno roza, matt je i u broju 07. Na usnama zaista lijepo izgleda i dugo je postojana.


I posljednja stvar za danas jest ovaj gel za umivanje. U pitanju je gel sa krastavcem i zaista je odličan. Lijepo očisti lice, daje neku svježinu i miris je ugodan. Vrijedi probati, meni je odličan.☺

To bi bilo sve. Nadam se da vam se proizvodi sviđaju i da ste neke već koristili. 
Čitamo se uskoro!♥

22 komentara:

  1. Sjajan haul i odlične fotke! Ova Baleina pjena za brijanje mi je jako interesantna, mislim da ću da probam. :) ♥


    Pogledaj novi post, u pitanju je jedna kampanja -> www.innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Super haul, sve mi se sviđa! Nikako da probam Baleine pene za brijanje, a svi kažu da su super. I za taj šampon sam čula da je dobar. :) <33

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga.♥
      Odlična je pjena, a i šampon također. :)

      Izbriši
  3. Baš sladak haul!
    Inače i ja sam kupila neku sličnu baleinu umivalicu prije par dana i oduševljena sam stvarno, baš koža mekana bude poslije.
    Probat cu i pjenu za brijanje sigurno, jeftina je skroz.
    Ruž je super boja za ljeto, još mat, odlično, javi nam kakav je detaljnije, voljela bih i ja probati. ☺

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti.♥
      Inače, barem meni su Baleine umivalice odlične. :)
      Javit' ću sve detaljine o ružu kada ga duže isprobam. :)

      Izbriši
  4. Sjajan post. Haul je jako divan. Penu za brijanje planiram da kupim jako dugo.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Preedivan haul! :) Essence ruz deluje fenomenalno, moracu da ga potrazim. :) <33

    www.marsyly.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Obožavam ove Violeta maramice, također ih koristim za skidanje šminke! I ovaj ruž mi je predivan♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlične su za uklanjanje šminke. :)
      Slažem se za ruž. :)

      Izbriši
  7. Super si stvari kupila,a boja ruža je fantastična!Imaš moj follow!♥
    P.S. jako lijep blog.


    Ako želiš pogledaj moj blog.
    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  8. Sjajan haul! ☺ Od ovoga koristim samo "Schauma" šampone, odlični su. ☺ Ruž deluje odlično, fotkice su super. ❤❤
    <3333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com - novi post o blogerima

    OdgovoriIzbriši
  9. super ti je blog,zapratila sam te <3

    moranamm.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši