srijeda, 31. kolovoza 2016.

BackToSchool - Haul ☺

Danas sam konačno obavila cijelu kupnju za školu. Okej, do početka školske godine koja je u ponedjeljak, možda kupim još neku tehničku olovku, ali ono najvažnije je kupljeno. Ovaj post vam pišem jer sam obećala i evo, nastavite sa čitanjem ako vas zanima što sam ja to kupila.☺

Školsku torbu nisam kupila jer ne planiram svake godine kupovati novu, ako već imam onu koja je sasvim odlična i kvalitetna. Zato sam kupila ovu malu parnicu. Kupila sam je jer je zaista slatka i bila je na nekom sniženju, pa sam je platila samo 10 kn, 2.61 KM, 164.75 dinara.

Zatim je tu pribor: olovka, gumica, korektor i dvije mine. Kemijsku olovku imam od prošle godine koja je odlična, a to je ona kemijska sa više boja pa zaista mislim da nema potrebe za novom. Kao što sam u početku napisala, u međuvremenu možda kupim i neku tehničku olovku, ali zasad je to to.

Konačno sam kupila Wish trakice! Toliko sam se obradovala kada sam ih vidjela. Ove sam kupila u DM-u, za 6 kn, 1.57 KM, 98.86 dinara.

Ovakav planer sam odavno tražila i konačno našla. Crvene je boje, sasvim je jednostavan. Unutra sadrži samo crte i ovu trakicu kao obilježivač gdje ste stali sa pisanjem i sl. Sigurna sam da će baš poslužiti za ovu školsku godinu.


Ako sam se s ičim oduševila, to je ova sljedeća stvar. U pitanju je školski planer iz DM-a. Unutra imate dosta rubrika, važne datume, praznike i sl. Nisam sigurna koliko sam ga točno platila, ali oko 40 kn košta, 40.45 KM, 649 dinara. Ako želite poseban post o ovome planeru, pišite mi u komentare i rado ću napisati.☺


Na red dolaze bilježnice. 
Njih sam sve kupila jutros i iznenadila sam se koliko su jeftine. Svaka bilježnica košta 3 kn, 0.78 KM, 49.43 dinara, a velike su i mekih korica. Imam samo jednu sa tvrdim koricama i nju sam platila 7 kn, 1.83 KM, 115.34 dinara. Odabrala sam sve mekih korica jer samim tim je i torba lakša, a ja inače nosim sve knjige za određen dan, pa eto da bar malo olakšam torbu.






Da li ste vi sve kupili za školu?

Broj komentara: 10:

  1. Predivne bilježnice ! Ja sam svoje stvari nekako,čini mi se,dosta davno kupila.Čak sam i pisala post na tu temu no to nije bitno.
    Ovaj planer koji si kupila je jednostavno predivan i želim ti ga ukrasti !
    Kao i ovaj školski...
    Divan post i još bolje slike ! :)
    Uniquisi ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Sveske su zaista predivne! :) ja večeras moram da obavim kupovinu, pa se takođe nadam dobrom ulovu haha. :) <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala.♥
      Nadam se da si kupila ono što ti se sviđa i da si zadovoljna sa kupovinom. :)

      Izbriši
  3. Predivne stvari,samo kod onog planera za školu si pogriješila jer 40 kuna je 10 KM ali okej sve u svemu super post!Planer mi se jako sviđa,kao i sveske koje su preeeslatke!♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno!♥
      I hvala na ukazanoj pogrešci, popravit' ću. :)

      Izbriši
  4. Kao sto sam puno puta do sad rekla,ja nisam ljubitelj BTS postova jer su zbog slicnosti postali monotoni i dosadni, ali kada je jedan haul u pitanju tu zaista ne mogu da odolim. Jako lepe stvarcice si kupila, vrlo sarene i simpatične, baš u mom fazonu, jako mi se dopadaju, sve u svemu, big lajk za sve ovo. Slike su originalne sto mi se posebno svidelo.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno. Drago mi je što ti se sviđa! :)

      Izbriši
  5. Ja sam već kupila stvari za školu. Imamo dosta istih bilježnica. :D


    NA MOM BLOGU JE U TIJEKU DARIVANJE -> http://itsnina23.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši