petak, 26. kolovoza 2016.

5 school hacks - Collab post ☺

Pozdrav drage moje! Za danas vam donosim drugi post u seriji Back to School. U današnjem postu ću vam predstaviti neke školske trikove. Ovaj post je u suradnji sa dragom Marijom, s bloga Marija's blog.  Nakon što pročitate moj post, otiđite na njen blog i pročitajte također i njene trikove za školu.☺

1. Veselije jutarnje buđenje!
• Koliko vas na mobitelu kao za alarm ima neki standardni zvuk? Sigurno mnogo... Da se ne budite svako jutro sa takvim zvukom, imam jedan trik koji će vam odmah pri buđenju oraspoložiti. Umjesto zadanog zvuka za alarm, postavite neku pjesmu da vas budi. Najbolje je neku brzu, veselu i glasniju. Ja često mjenjam svoje pjesme za alarme, ali trenutna mi je od Miligrama - Ja sto posto. Ako ne znate koju biste pjesmu odabrali, pročitajte moj post o mojoj playlisti ovdje i možda vam se nešto svidi. ☺


2. Urednija oprema za tjelesni.
• Koliko puta vam se događalo da opremu za tjelesni samo ubacite u svoj ruksak i kada dođete u školu, on je neuredan i izgužvan? Pa evo, ja sam se s tim puno puta suočila. Ali ovog ljeta sam otkrila jedan trik koji će vam pomoći da odjeća bude uredna sve do tjelesnog. Caka je u tome da ne složite odjeću onako standardno, nego da je urolare i stavite u neku vrećicu. Na slici možete vidjeti kako to točno izgleda.


3. Sve na jednom mjestu.
 Svi na početku odmah kupimo zalihe olovaka, kemijskih, gumica, markera, bilježnica i ostalog pribora. Ali već nakon mjesec dana počnemo sve to polako gubiti i zaboravljati gdje smo staviti. Da ne biste gubili, u jednu posudicu posebno stavite olovke, u drugu gumice itd, a bilježnice sve zajedno u jednu ladicu ili na neku policu. Tako ćete uvijek znati gdje vam se što nalazi.☺

4. Obilježite što ne znate!
• Mnogo se puta suočavamo s gradivom koje ne možemo tako lako naučiti, ali zato lako odustanemo od njega. I poslije se ne vratimo tom gradivu jer se možda ne želimo opterećivati. To je pogrešno. Sigurno znate ili imate one malo ljepljive papiriće u bojama. Svaki put kada nešto ne znate, obilježite stranicu sa tim papirićem i poslije se obavezno vratite toj lekciji.

5. Samo najpotrebnije!
• Sigurno ovdje ima osoba kao što su ja. A to su osobe koje u pernici uvijek drže po nekoliko olovki, kemijskih i svi uzimaju kada je potrebno. Od ove godine počinjem mjenjati to. U pernici ću imati po jednu ili dvije olovke, jednu kemijsku, gumicu i korektor. Markere i još poneku olovku ću držati sa strane u torbi. Ne, nisam sebična ali jako iritira kada vam drugi uzimaju stvari i ne vraćaju. Ako ste i vi kao i ja po tom pitanju, eto malog trika i za vas. ☺

Posjetite Marijin blog ovdje i nadam se da ste usvojili neke nove trikove koji će vam biti od pomoći.
Čitamo se uskoro!♥

Broj komentara: 18:

  1. Odlican post, jako su dobri ovi trikovi koje si navela.Ako zelis posetiti moj blog, ili procitati moj zadnji post, klikni ovde.

    -Sehada xx

    OdgovoriIzbriši
  2. Koristim sve trikove i baš rade. Odličan post :)

    Poseti i moj blog i uclani se ako ti se svidja smoothieglam.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Sjajan post!Služimo se istim trikovima i zaista rade!♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post draga,trikovi su super stvarno!


    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  5. Stvarno koristan post i dobri savjeti.Također blog ti je DIVAN.!
    Uniquisi ♥

    OdgovoriIzbriši
  6. Sjajni i jako korisni trikovi. :) Moracu da probam ovo sa opremom. :) <33

    Novi post: www.marsyly.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Zanimljivi trikovi. Neke sam već probala, a ostale ću svakako isprobati. Trik za slaganje opreme za fizičko mi izgleda veoma korisno, jedva čekam da probam. Odličan post!


    Pogledajte novi post na mom blogu http://march-baby-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  8. Joj super ti je post draga,predivno pises <33

    Btw imas moj follow pa ako zelis uzvrati:
    http://ildaslittlefashionplace.blogspot.ba/2016/08/my-outfits-for-school.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti punoo!♥
      Pogledat' ću tvoj blog. :)

      Izbriši
  9. Vrlo kvalitetan post, ima odlicnih saveta. Svidja mi se nacin na koji ti pises. Iako sam prvi put na tvom blogu moram priznati da si me ovim postom definitivno kupila. Ja nisam neki ljubitelj bts postova ali ovaj mi je naizgled delovao drugacije, i zaista se nisam pokajala sto sam usla i procitala ga.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši