petak, 15. srpnja 2016.

Tetovaže - da ili ne?

Kao što je meni bilo zanimljivo smišljati tekst, tražiti slike i pisati ovaj post, tako se nadam da će i vama biti zanimljivo da čujete moje mišljenje. Danas pričamo o tetovažama, što ja mislim o njima, da li bih nekada napravila neku tetovažu i slično. Na kraju, u komentare, slobodno pišite i svoje mišljenje. Bit' će mi drago čuti što vi mislite o tome. :)


Prije dvije - tri godine sam zaista bila luda za tetovažama. U mome slučaju samo one male i sitne tetovaže, a ne one koje prekrivaju cijelo tijelo. U tom razdoblju sam maštala kako bih napravila tetovažu beskonačnosti, a postojala su tri mjesta na tijelu gdje sam željela tu tetovažu. A to su ramena, zaprešće ruke ili unutrašnjost između dva prsta ruke.
U tom razdoblju, prije nekoliko godina me počeo zaista počeo  'pucati' pubertet i razmišljala sam o tome i govorila svojim roditeljima kako ću to napraviti nekad sa 20 godina. Samo su me pogledali i ništa ne bi komentirali. Kao i svaki drugi roditelj. :D

Danas, moje mišljenje je sasvim drugačije. Zrelija sam za nekoliko godina, drugačije razmišljam i da me sada pitate, nikada ne bih napravila niti jednu tetovažu. Istina, volim vidjeti na drugoj osobi neke male tetovaže koje imaju posebno značenje, ali ipak na sebi ne bih mogla to nositi.


Neki dan, dok sam bila na ljetovanju u Rijeci, u jednom centru sam vidjela dva momka koja su puna tetovaža. Od glave do pete - doslovno, bez pretjerivanja. Kao što uvijek kažem, svatko ima pravo raditi sa svojim tijelom što ga je volja jer je to tijelo samo njegovo, ali meni osobno se to ne sviđa. Za nekoliko godina će ostariti, imat će djecu pa i unučad i možda će se tada malo i kajati. Naravno, malo tko u mladosti misli na te stvari i naprave u tom trenutku što žele.

Na kraju, zaključak koji mogu donijeti iz svega napisanog jest da ne bih nikada napravila tetovažu. Mada sam bila opsjednuta s njima, danas kako sam malo starija i zrelija, ipak sam odustala od njih. Volim ih vidjeti na drugima i da imaju značenje, ali na svoje tijelo nikada ne bih to stavila.☺

Što vi mislite o tetovažama? 

Broj komentara: 10:

  1. Odlicna ideja za post. I da i ja sam bila luda za sitnim tetovazama, a i danas sam pomalo. :D

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati;
    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlična ideja, mislim da je originalna.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Delimo isto misljenje. I ja volim videti tetovaze na drugima i mogu jako lepo izgledati, posebno, kao sto si rekla, one male, koje imaju neko znacenje, ali ja ih licno nikada ne bih uradila. I meni je bas bez veze kad vidim da je neko istetoviran od glave do pete. Ili kad deca u pubertetu(13,14,15 godina) tetoviraju imena decka/devojke (sa kojima su doslovno u vezi 2 meseca), uvek sam se pitala, sta kad raskinu, jer te veze obicno brzo zavrse (cast izuzetcima) :D

    Moja Svastarica

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo tako! Smiješno je kada djeca tetoviraju imena a te veze su u tim godinama nestabilne i samo pogriješe.

      Izbriši
  4. Ja bih voljela da uradim tetovažu u obliku violinskog ključa, jer to predstavlja ono što me održalo u životu kada su došla teški momenti - muzika, odnosno sviranje klavira. Međutim, to će sve ostati želja iz razloga što sam svjesna da bi mi se ta tetovaža sviđala mjesec ili čak dva, a da bih nakon toga željela ju ukloniti, jer nisam spremna da to nosim čitav svoj život. Odličan post!♥

    NOVI POST > http://positivethoughts5.blogspot.ba/ <

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako se ikada i odlučiš za neku tetovažu, dobro razmisli o svemu tome. :)
      Hvala ti.♥

      Izbriši
  5. Stvarno dobar post i mnogo mi se sviđa tema jer baš volim da čitam o tetovažama. Što se mene tiče, ja bih rado uradila na sebi tetovažu i definitivno o tome maštam od malena i kako sam starija, sve veću želju imam. I tačno znam i kakvu bih i gdje bi je uradila. ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno.♥
      Ako nekada i napraviš tetovažu, nadam se da će ti se baš sviđati i se nećeš poslije pokajati.☺

      Izbriši