petak, 1. srpnja 2016.

O&A - odgovori na pitanja☺

I konačno je došao taj 1.7. Ako niste vidjeli u prošlome postu, onda ću opet ovdje napisati. Naime, danas je moj 17.rođendan i povodom toga danas odgovaram na vaša pitanja. Imali ste priliku ih postavljati također u prošlome postu. Ako vas nešto dodati zanima, slobodno pitajte ispod ovoga posta.☺
Krenimo sa odgovaranjem!♥



1. Kako si dobila ideju da počneš s blogganjem?
- Blog sam prvo otkrila kod Zorannah, a polako s vremena na vrijeme sam vidjela da pojedine djevojke sa Aska rade blogove, pišu o raznim temama. To je jako zainteresiralo i počela sam čitati neke blogove, ostala fascinirana sa svim tim. Nakon nekih mjesec dana sam dala i sebi priliku da se okušam u blogganju i evo me sada tu, nakon godinu i 5 mjeseci.☺

2. Tko je tvoja najveća inspiracija?
- Ako se tiče bloga, ima tu nekoliko djevojaka koje su mi inscpiracije u pisanju, ali navela bih sada samo Anju (Anja's diary) i Andrijanu (Kapege). Djevojke su zaista odlične i smatram da zaslužuju mnogo više što se bloga tiče.

3. Koji je tvoj posao iz snova?
- Na ovo ne znam što bih odgovorila, zaista. Imam želju da radim jedan od dva posla, a to su: 1. kao profesorica psihologije i 2. kao menadžment u hotelu. To su sasvim dva različita svijeta, ali imam još dvije godine do faksa, pa ću se odlučiti za nešto što me bude najviše privlačilo i sa čime bih se mogla zamisliti da radim.☺

4. Jesi li zadovoljna svojim životom?
- Prezadovoljna! Što više mogu poželjeti od zdravlja svoje obitelji i mene, sreće svaki dan i neizmjerne ljubavi? Ja mislim da ne mogu ništa. Sitnice život znače i ja sam zaista zadovoljna sa svojim životom.♥

5. Koji ti je najbolji proizvod za ljeto?
- Hm, ne znam na što se točno odnosi. Za šminku ili nešto drugo, ali ako je šminka u pitanju onda neka to bude maskara i bronzer (ne mogu se samo za jedno odlučiti).

6. Kako provodiš ljetne praznike?
- Do danas sam bila kod kuće, izlazila svaku večer sa prijateljicama, čitala knjige, gledala filmove itd. Sutra idem kod brata u Istru i ostajem tjedan dana. Zatim se vraćam u svoj grad, bit' ću nekoliko dana i idem kod drugoga brata. Bit' će ovo jako zanimljivo ljeto jer imam mnogo planova za putovanje i općenito.☺

7. Posljednji film koji ti se jako svidio?
- P.S. I love you. Ako ga niste pogledali, onda ga odmah idite pogledati. Ja sam se doslovno rasplakala dok sam gledala. Ljubavni je, malo je potresan jer nakon što jedan čovjek umre, njegova žena ga dugo žali... Da vam ne kvarim dojam o film, pogledajte ga sami.

8. S čime fotografiraš?
- Slike za blog slikam sa svojim mobitelom. Imam Samsung Galaxy Core Prime i super je mobitel. Slikam preko aplikacije Camera MX i samo pojačam samo svjetlost i to je sve. ☺

9. Cilj u blogovanju?
- Zadovoljna sam sa svojim blogom. Jedino što zaista želim jest da više ljudi prepozna moj blog, da im se svidi i da ga zaista rado čitaju.☺

10. O čemu trenutno najviše maštaš?
- Maštam o tome kako ću već sutra biti u drugome gradu i konačno je od svega odmoriti. To mi je sada jedina želja.

11. Omiljeni parfem?
- To je Hugo Boss Deep Red. Miris je malo jači. Nekome to tijekom ljeta smeta, ali ja obožavam u svakome godišnjem dobu nanositi jače parfeme. 

12. Imaš li kućnog ljubimca?
- Nemam. Kao mala sam imala macu, ali smo je poklonili djedu jer mi ipak živimo u stanu.

13. Omiljena boja?
- Nemam jednu omiljenu, imam 4. To su crna, bijela, siva i roza.

14. Imaš li uzora i ako da, tko je on?
- Imam. To su moji roditelji i braća (pošto ću braća od mene starija 17 i 15 godina). Oni su mi uzor i primjer kakav u životu treba biti, da se za sve sam treba truditi i na kraju će biti pozitivnih rezultata. Nikakve poznate osobe mi ne mogu biti uzor jer ih ne znam osobno i ne znam njihov život, ali zato je uzor moja obitelj - jedino zlato koje imamo u životu.♥

15. Trenerka ili helanke?
- Nisam fan helanki/tajica, tako da uvijek biram trenerke.

16. Suknje ili haljine?
- U ormaru imam samo 1 suknju, dok imam 3 haljine. To vam sve govori.☺

17. Omiljene blogerke?
- Negdje sam već na početku ovoga posta napisala da su mi omiljene Anja, Andrijana i Anastasija.

18. Da si muško, kako bi se zvala?
- Marko ili Marin. :D

19. Omiljeno voće?
- Breskva, jabuka i trešnja.

20. Kava ili čaj?
- Čaj. Kavu nikako ne volim.

21. Limunada ili cedevita?
- Tijekom ljeta limunada, a zimi cedevita. Čudna sam znam. :D

Hvala svima koji su postavljali pitanja. Kao što sam u početku napisala, ali vas još nešto zanima, pitajte dolje u komentare i rado ću vam odgovoriti.♥

Broj komentara: 13:

  1. Divno i opširno si odgovarala. ☺❤
    Saznali smo dosta novih stvari o tebi i baš sam uživala čitajući post draga. ☺❤
    <333333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga moja, želim ti sve najbolje za rođendan, uživaj danas i lijepo se provedi! Nadam se da će biti još puno postova na tvome blogu i ovaj je odličan♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Petra, hvala ti puno na čestitki.♥
      I ja se nadam da će biti još mnogo postova. :)

      Izbriši
  3. Imenjakinjo! Srećan rođendan! <3
    Prvi put sam na tvom blogu i stvarno mi se dopada☺
    Uvek mi je zanimljivo da čitam ovakve postove tj pitanja&odgovore, svašta zanimljivo se sazna o autoru bloga :)

    Girly world
    Novi post na mom blogu, poseta redakcije Hej! časopisa ☺

    OdgovoriIzbriši
  4. Sretan rođendan,odličan post i jako interesantni odgovori ♥

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala što si odgovorila na pitanja :) Bilo je veoma zanimljivo čitati tvoje odgovore :)

    💕 forever-blogm.blogspot.com 💕 - new post :)
    👙 Use code 'FOREVERBLOGM' on Todiefor.com to get 15% OFF on any of their bikinis 👙

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno.♥
      Na svačije sam pitanje odgovarila. :)

      Izbriši
  6. Hvala što si odgovorila na moja pitanja. :)
    Srećan rođendan! ♥ Post je odličan. :)

    Novi post -> http://innisall.blogspot.com/2016/07/zaful-swimwear-wishlist.html
    Molim vas kliknite na ovaj link -> http://goo.gl/vBE1kC

    OdgovoriIzbriši
  7. Super post i zanimljivi odgovori.

    http://blogbymysteriousgirl.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši