Preskoči na glavni sadržaj

Flop proizvodi.☺

Kao što volim čitati favorite, također volim nekada pročitati i flop post u kojem se piše o lošim stranama nekih proizvoda. Tako uglavnom znam da li da kupim taj proizvod, čujem što ta osoba ima reći. Ovo je moj prvi flop post i za danas sam skupila samo pet proizvoda koji mi ne odgovaraju.


Imam samo jedan proizvod za usne, pa ćemo od njega i krenuti. U pitanju je Essence Effect Lipgloss. Ja općenito ne volim sjajila za usne jer su uglavnom ljepljiva i svjetlucaju a ja to ne volim. Uvijek radije biram ili matt ruž ili obično labello. Boja je zaista lijepa, ali kao što sam rekla, sjajila ne volim, tako da ništa od ovoga proizvoda.

Ovaj sam proizvod obožavala do nekih možda mjesec dana. U pitanju je korektor/puder u stiku od Look by Bipa. Sada mi zaista ne odgovara licu i jako čudno se razmaže, ostanu kao neke fleke po licu i to zaista ne volim i ružno izgleda. 


Zatim još jedan korektor koji je isto iz Bipe. U pitanju je ovaj Concealer iz linije iQ Cosmetics. On mi je u početku odgovarao, nekih mjesec dana i već pola godine mi stoji sa strane. Korektor kao korektor je zaista dobar i sve to stoji, ali mana mu je to se teško razmaziva i nakon što se razmaže, on se i dalje primjećuje jer uže u pore, a vjerujem da to nitko ne voli.


Zadnji proizvod što se tiče lica jest puder. Ako pratite moje postove, onda ste sigurno u postu Što sam dobila za Krizmu? primjetili ovaj puder, pa bio mi je čak i u favoritima, ako se ne varam. Kako sam sada preko ljeta dobila malo boje, ovo mi je odgovara a i neće više, sigurno. Kada ga istisnete iz bočice on je sasvim okej i nijansa je dobra, ali kada se na lice stavi, on postaje narančast. To je jedini razlog zašto više neću koristiti ovaj puder, ali sačuvat' ću ga.


I za kraj, gel za obrve od Essenca. Ja imam rijetke obrve i zamislite još kada stavim ovaj gel kako to smiješno i neukusno izgleda. Obrve mi se slijepe doslovno i treba više vremena da se osuši. Naravno, super je proizvod za one koje imaju guste obrve i njih će definitivno držati na svome mjestu.☺


Nadam se da vam se post svidio. Pišite mi u komentare da li ste vi nešto od navedenog probali i kako vam se čine proizvodi. Sa strane na mome blogu imate jednu anketu pa sudjelujte.♥


Primjedbe

  1. Nisam probala ni jedan od ovih proizvoda, a sada mi se cini da i necu, behe. Moja drugarica je probala ovaj gel za obrve ali ni ona nije bila nesto preterano zadovoljna. Zaista sjajan post! :)

    www.marsyly.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Što se gela tiče, on zaista nije za rijetke obrve jer ih baš slijepi nekako. :)
      I hvala ti.♥

      Izbriši
  2. Drago mi je što si napravila ovaj post, razmišljala sam da kupim ovaj Essence gel za obrve. Moje obrve nisu baš rijetke, ali nisu ni guste, sad stvarno ne znam što da radim haha. Inače, probaj taj gel koristiti kao bazu za maskaru, možda je dobar tako♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možeš kupiti, pa vidi kako će to funkcionirati. :)
      Hvala na preporuci, pokušat' ću.♥

      Izbriši
  3. Nisam probala ni jedan od ovih proizvoda i definitivno necu, mozda jedino gel za obrve, posto si rekla da tebi ne odgovara zbog retkih obrva, a ja imam guste i mislim da bi mi odgovarao. Odlican post, bas volim ovakvu vrstu postova. <3

    Moja Svastarica

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post blog ti je super,pogledaj moj blog ako želiš http://unasfashionblog.blogspot.rs/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post. Ni ja ne volim sjajila, baš mi smeta kad su mi usne ljepljive. Definitivno uvijek rađe biram ruž. Dala si mi ideju, mogla bih i ja ponovno napisati ovakav post. ♥

    http://mybeautyempire.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti.♥
      Piši slobodno. I mene zanimaju ovakvi i slični postovi. :)

      Izbriši
  6. Takođe obožavam ovakve postove, kao što si rekla, jer vidim koje proizvode da ne nabavljam i koji nisu toliko kvalitetni. :) Takođe nisam neki ljubitelj sjajeva za usne, uglavnom što na mojim usnama nikada ne mogu dugo da opstanu. :D ❤ Žao mi je što su te ti proizvodi razočarali, ali svako ima svoj tip. ❤ Mislim da bi se meni Essencov gel za obrve svideo, pošto imam nešto gušće. ☺ Slike su odlične draga. ;* ❤❤❤
    <3333333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemaš ništa izgubiti ako kupiš gel, pa probaj. Sigurno će ti biti super.☺
      Hvala ti puno!♥♥

      Izbriši
  7. Fantastičan post! Žao mi je što su te proizvodi razočarali. Ja bih baš volela da ih isprobam, ipak. :D

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A dobro, ako su mene razočarali, ne mora značiti da će i druge. Ako imaš želju, slobodno probaj. Svi su proizvodi pristupačni.☺
      Hvala.☺

      Izbriši
  8. Volim ovaj tip postova.
    Essence sjaj sam probala i grozan mi je, također, ljepljiv, čak mi je s vremenom dobio i neugodan miris.
    Gel za obrve mi je s druge strane fenomenalan, imam guste obrve i zaista mi puno znači, a ostalo nisam probala.

    Učlanila sam se u tvoj blog. ♥
    http://ivafdiary.blogspot.ba/#_=_

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gel je zaista super, ali jedino onim s gustim obrvama. :)
      I hvala ti.♥

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Tko je Cro - bazar i zašto me oduševio?

Prije tjedan dana odlučila sam obaviti svoju prvu online kupovinu sa nekog od našeg domaćeg sajta. Sasvim slučajno sam naletila na Cro - bazar i ostala oduševljena! Cijene su iskreno smiješne za kvalitet koji dobijete, jako su ljubazni i imaju najbolji nakit koji sam ja vidjela. Zašto sam baš njih odabrala za prvi kupnju? Mnogo mi je lakše da plaćam pouzećem ili virmanom i takve sada stranice i tražim. (Ako znate takvu neku, pišite mi u komentare.)
Odmah sam naručila nešto sa njihove stranice i došlo mi je za 2 radna dana. Zaista sam ostala oduševljena brzinom i kako su sve lijepo spakovali u paketić. Moj paketić je stigao u malo većoj rozoj koverti sa potrebnim podacima. A sada pređimo na stvarčice koje sam naručila.
Naručila sam komplet prstenova i 3 u 1 ogrlicu. Od njih pri svakoj narudžbi dobijete i mali poklončić, tipa naušnice kao i ja sada. Uz sve to, naravno dobijete i malo pismo.


Link za prstenja OVDJE
Link za ogrlicu OVDJE
Njihov poklončić:
Da li ste posjetili njihovu strani…

O&A

Pozdrav dragi moji. Za danas sam vam pripremila O&A post. Ja sam vas zamolila da me pitate na mome Asku pitanja i evo, vi ste me pitali, izdvojila sam 20 zanimljivih pitanja, pa krenimoo...♥

1. Što trenutno od odjeće imaš na sebi?
- Crnu trenerku, bijelu majicu i čarape. :D
2. Dali si zaljubljena?
- Da.☺
3. Omiljeni film?
- Gospodar vjenčanja. Najjači film ikada, obavezno pogledajte. Ja sam ga sinoć gledala u kinu.
4. Omiljena pjesma?
- Imam nekoliko pjesama: Mašina, Nikome ni reč, Škrinja jubavi i Okus mentola.
5. Horoskopski znak?
- Rak.
6. Glasna ili tiha muzika?
- Glasna.
7. Koliko ti treba vremena da se spremiš za školu?
- 15 do 20 minuta.
8. Dali se farbaš?
- Ne, volim svoju boju kose i ne mislim je mjenjati.☺
9. Imaš li neki nadimak?
- Svi me zovu Dana.
10. Koji smjer ideš u srednjoj?
- Hotelijersko - turistički tehničar (HTT).
11. Što radiš u slobodno vrijeme?
- Idem sa prijateljicama vanka, slušam muziku, odgovaram na Asku...
12. Najdraža boja?
- Imam 2 najdraže boje: cr…

Pokloni za Valentinovo.♥

Uskoro se bliži taj 14.2. Svi se pitaju što pokloniti svojoj boljoj polovici. Ili možda, što pokloniti svojim roditeljima. Valentinovo nije dan kada se kupuju darovi samo za dečke ili djevojke, već i za roditelje. Na taj im način pokazuju da ih volite i da vam je stalo do njih. Zato što se bliži taj famozni 14.2. donosim vam ideje što pokloniti svome dečku/curi, najboljoj prijateljici i roditeljima. Stavit' ću vam i nekoliko diy ideje za koje sam sigurna da će vam se svidjeti.☺♥

Pokloni za dečka:
- Dobar parfem.
- Set za mušku kozmetiku.
- Karte za utakmicu.
- Duks.
- Nešto za računalo, tipa igrica, USB i sl.
- CD omiljenog pjevača.




Pokloni za najbolju prijateljicu: - Nešto od nakita (naušnice, ogrlica, set prstenova...) - Set kozmetike, parfem. - Omiljena knjiga sa nekim interesantnim nazivom i sadržajem. - Nešto od odjevnog predmeta.


Poklon za mamu: - Omiljena knjiga. - Također nešto od nakita. - Neku lijepu torbu ili privjesak za ključeve. - Set kozmetike. - Buket svijeća.
Pokl…