srijeda, 13. srpnja 2016.

Favoriti mjeseca lipnja + obavijest ☺

Iako je skoro sredina mjeseca srpnja, ja sam vam odlučila ipak predstaviti svoje favorite prošlog mjeseca - lipnja. Nema ih mnogo, ali kad već za svaki mjesec pišem favorite, odlučila sam i za ovaj pa makar je malo i kasno, ali što je tu je. Neke sam proizvode dobila zadnji dan u lipnju ali imala sam ih vremena isprobati pa sam ih ubacila u ovaj post.♥

Za početak krećemo od losiona za tijelo i parfema. U pitanju je Delightful by Melinda Messenger. Oba proizvoda predivno mirišu. Parfem je jako dugotrajan, a što se tiče losiona za tijelo, on je neke bijele boje sa šljokicama.

Kad smo već krenuli sa parfemom, onda ćemo nastaviti sa dezodoransom. U pitanju je Dove Powder Soft. Po meni, Dove i Nivea ima najbolje dezodoranse. Predivno mirišu, nekako neutralno i jako su lagani. 

Zatim, sljedeća dva proizvoda sam kupila zadnji dan prošlog mjeseca, a predstavila sam vam ih u prošlome haul. 
Za početak, tu je Catrice ruž, u broju 130. To je neka boja mesa i predivno miriše, iskreno. Jako je postojan na usnama, nekako vam malo poveća usne (barem kod mene) i jako je kvalitetan proizvod. Ima sve moje preporuke.

I taj drugi proizvod jest lak za nokte. Također sam vam ga predstavila u haul postu. Boja na noktima je predivna roza, nije napadna. Essence lakovi su po mome mišljenju najbolji i koji god da uzmete, nećete požaliti, to je sigurno. 

I za kraj imam ručnu prtljagu. Nju sam dobila na poklon od mame. Zanemarite ovaj papir na ručci, to mi je od busa jer sam išla na ljetovanje u Rijeku. Što se tiče same torbe, prekvalitetna je. Imate u mnogim crtežima, a ja sam dobila ovu sa znamenitostima Londona, Parisa i drugih značajnih gradova. Ima puno mjesta, sa strane imaju još dodatna dva prostora i dobijete remen pa možete torbu nositi i preko ramena.


Obavijest: željela sam vam samo reći da danas nisam zadovoljna kvalitetom slika ali od sljedećeg posta ide sve na bolje, jer sam otkrila neke nove tehnike slikanja, svjetla i svega potrebnoga. Također, ako želite uskoro jedan giveaway, pišite mi u komentare.♥

Čitamo se uskoro.☺

Broj komentara: 20:

  1. Odličan post! Slike su predivne, a torba mi se jako sviđa! *-*

    kreativanblog.blogspot.com - I ja sam pisala favorite xD ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post! Fantastičan. Mogla bi da napraviš neki Giweaway.

    blogfromdreamgirl.blogspot - Poseti moj novi post o knjigama

    OdgovoriIzbriši
  3. Sjajan post, proizvode nisam probala ali mi se čine odlični, a torba je baš simpatična!

    Poseti i moj blog i učlanio se ako ti se dopada: smoothieglam.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Najviše su mi se svidjeli torba i lak, često kupujem Essence lakove, pa mi se ovaj posebno svidio! ☺

    Pink Is My Soul

    OdgovoriIzbriši
  5. Divni favoriti! Ova torba je savršena! ♥

    Novi post na mom blogu -> http://innisall.blogspot.com/2016/07/mini-zaful-haul-review.html

    OdgovoriIzbriši
  6. Super su ti favoriti! Posebno su mi divne nijanse ruža za usne i laka za nokte. :) <3

    itsnina23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post,baš mi se sviđa ruž! :-)
    Posjeti moj blog ako želiš,te se učlani,ja sam na tvoj već :-)
    beautyisminecardio.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Lak za nokte je predivan, prava leynja boja :) Odlicne fotke, draga. :) <33

    www.marsyly.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Super post!Jako mi se dopada tvoj blog,ako zelis zaprati ti moj i javi se da uzvratim!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši