subota, 23. srpnja 2016.

Catrice palete - recenzije + nova rubrika na blogu!☺

Ovaj post pripremam već tri dana i slike sam slikala po nekoliko puta jer sam željela da budu kvalitetne. Danas sam donosim recenziju dvije Catrice palete. I sada krenite sa čitanjem posta, jer na kraju imam novost za vas.☺


U pitanju su ove dvije paletice sjenila za oči, koje sadrže predivne boje, barem meni. Obožavam ove nježne boje i idealne su za svaki makeup. Prva paletica sadrži 6 sjenila, dok druga sadrži 4 sjenila. Boje su uglavnom slične i kod jedne i kod druge.


Prva paletica je Absolute Rose. Imate više vrsta sjenila, ali ja sam odabrala Rose jer za mene su ovo idealne boje. Kao što sam napisala, sadrži šest sjenila i uz to dobijete ovu četkicu za nanošenje. Od tih šest sjenila, tri su matt (prva, druga i peta), a ostale su šimeraste (treća, četvrta i šesta). 

Na mojoj ruci možete vidjeti kako one zapravo izgledaju. Prvo sjenilo vam može poslužiti i kao hajlajter ako ga već nemate ili ne želite na to trošiti novac, ova bijela će vam poslužiti. Kada se šminkam, onda iz ove paletice koristim prvo, četvrto, peto i šesto sjenilo. Kombiniram ta sjenila i zaista predivno izgleda. 

Zatim prelazimo na drugu paleticu. Ovu sam dobila nekada davno u nekome časopisu i znam da sam se oduševila. Možete i sami primjetiti da su boje skoro pa i iste kao i kod prve. 
Ovdje najviše koristim prvo i zadnje sjenilo jer su mi bolje pigmetacije nego kod one, mada je to tu sve isto. Paletica je mala i možete je nositi u torbi ili ako idete na neko putovanje, ne zauzima puno mjesta.

Također, i ovdje možete vidjeti kako one izgledaju. Ovdje je pigmentacija malo jača nego kod prve palete, ali obje su odlične! Nisam sigurna da li ova paletica ima u prodaji jer kao što sam napisala, ovu sam dobila u časopisu, prije nekoliko mjeseci.

Sve u svemu, obje paletice su odlične i rado ih koristim jer su boje zaista predivne.♥

Nova rubrika na blogu: na mome blogu ste imali anketu i mogli ste sudjelovati u njoj. Izglasali ste da nova rubrika bude Da ili ne, kao što je primjer sa tetovažama koji ovdje možete pročitati. Takvi postovi će izlaziti jednom do dva puta mjesečno. U komenatre mi možete pisati ako imate neku želju o čemu bih mogla pisati.☺

Nadam se da vam se post svidio. Ostavite mi komentare, da li ste ikako koristili ove paletice i ostale dojmove.
Čitamo se uskoro!♥

Broj komentara: 12:

  1. Paletice su odlične,prva mi se malo više sviđa :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  2. Sjajan post, imam ovu prvu absolute rose paleticu i savršena je :)

    Pogledaj moj novi post: http://blogbysanja.blogspot.com/2016/07/recenzija-bourjois-healthy-mix-puder.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlicne su paletice. POslednja nijansa u ovoj drugoj je vrh. :))

    Moja Svastarica

    OdgovoriIzbriši
  4. Obe paletice su divne. Mada, moram priznati da je druga bas nekako u mom fazonu i da su nijanse preslatke. :) Jedva cekam postove iz nove rubrike! :) <33

    www.marsyly.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Sjajan post! Obe paletice su sjajne. Jedva čekam potove iz nove rubrike, baš mi se dopada ideja! ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Paletice igledaju stvarno sjajno, prvom prilikom cu ih nabaviti. ❤ Drago mi je da uvodis ovu novu rubliku, sigurna sam da ce svima biti zanimljiva. :) Kao sledecu temu mozda hm..pirsinzi?..izlivanje noktiju?..decko pre 15\16? Znam da su mi ideje glupe ali to je jedino cega sam se setila. :D ❤❤
    <333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogsport.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno. :)
      Što se tiče ideja, svaka dobro dođe i hvala na prijedlozima. :)

      Izbriši