Preskoči na glavni sadržaj

What to do when you are bored? - Collab post

Zdravo svimaa! Evo, za danas sam spremila jedan Collab post. Ovaj post radim u suradnji sa Kristinom, s bloga Coat and Cupcake Danas ćemo vam Kristina i ja predstaviti nekoliko stvari koje možete raditi tijekom ljeta, kada vam je dosadno. Na mome blogu ćete naći 5 stvari, kao i na njenome. Zato, nakon što pročitate moj post, prebacite se na njen blog i pročitajte!♥

1. Posudite knjige i čitajte!
Čak i ako ne volite mnogo čitati, uzmite neka lagana štiva i ona koja vam se sviđaju. Na kraju svake knjige možete naći kratki sadržaj, što se radi u toj knjizi i ako vam se svidi, zašto je ne biste uzeli. Brže vam vrijeme prođe tijekom ljetnih dana, a i proširujete svoj vokabular. 

2.Naučite kuhati!
Čak da i ne znate ništa kuhati, nauči se lako. Možete zamoliti mamu da vam za početak pokaže jedan jednostavni recept. Ili jednostavno - budite uz mamu dok kuha i gledajte kako ona sve to radi. Za početak to mogu biti jaja, palačinke i sl, samo da eto naučite nešto i da budete bogatiji za još jedno znanje. Samo oprez s vatrom i plinom!

3.Vježbajte!
Jučer nam je ljeto i službeno počelo. Što znači, ako se nastavi sunčani i lijepi dani, da ćemo uskoro ići na more ili bazene. U to vrijeme sve djevojke žele nešto popraviti na sebi. Žele ravan trbuh, zategnute noge i ruke i sl. Ako i ti želiš nešto malo promjeniti na sebi i dotjerati figuru, onda je vrijeme da kreneš sa vježbama. Na internetu možeš pronaći mnogo vježbi za sve što želiš i svaki dan izdvoji po 30 minuta i vjebaj!

4.Otkriji neke nove YouTuberice/Blogerice
Na YouTubu možete zaista naći mnogo djevojaka koje snimaju. Neke snimaju kozmetiku, neke vlogove itd. Ima zaista nebrojeno mnogo tema o kojima se danas snima. Dovoljno je da odete na YouTube kanal neke djevojke koja snima i odete u kanale koje ona prati i naći ćete mnogo njih.
Što se Blogerica tiče, nas je svakim danom sve više i više. To smatram da je polako ali sigurno jedan veliki uspjeh jer mi još nismo dovoljno popularne kao YouTuberice. Kod nas se može naći mnogo teksta, ali i mnogo lijepih slika, što može izazvati kreativnost krod drugih.☺


5.Upoznaj nove osobe!
Nikoga nećeš upoznati ako si po cijeli dan u kući između četiri zida i nikako ne izlaziš. Ok, možda hoćeš nekoga preko Fejsa, ali pod ovom stavkom mislim na ono upoznavanje odmah uživo. Ljeto je, izađi svaki dan sa prijateljicama, prošetajte do slastičarnice ili nekog kafića, upoznat' ćete nekoga, zasigurno. Svako ljeto da upoznaš po jednu osobu, odlično. Sa ljetnih praznika ćeš uvijek nositi to novo prijateljstvo i sigurno će potrajati neki duži vremenski period, tko zna!☺

To bi bilo sve za ovaj post. Ja se nadam da će vam se svidjeti i da ćete ljeto provesti onako kako spada, a ne da budete cijelo vrijeme u kući. Želim vam lijep provod i čitamo se uskoro.♥

Primjedbe

  1. Stvarno odlični i korisni prijedlozi!❤

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako koristan post 😉

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala na divnim predlozima,odličan post.


    Novi post-lepotaodaleks.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. Sjajan post! Ja definitivno planiram da počnem da vežbam ;)

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post, sviđaju mi se ideje☺♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post, ideje su super <3

    http://doroty4.blogspot.hr/2016/06/summer-diys-and-lifehacks-collab-sa.html

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post i predobre ideje :D
    forever-blogm.blogspot.com - new post, new quiz :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Jajan post draga, sve ideju su odlične. Mislim da bih ovog leta malo mogla da se posvetim kuvanju. ;) <33

    www.marsyly.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Stvarno si odlična, zapratila sam tvoj blog. Ako možeš i želiš zaprati i ti moj blog, stvarno bi mi značilo.
    Moj blog: http://elbexxfashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno.♥ Pogledat' ću tvoj blog.☺

      Izbriši
  10. Svidja mi se tvoj stil pisanja. Saveti su dobri.

    http://blogfromdreamgirl.blogspot.com/2016/06/summerishere-boring-no.html<----- Novi post!

    Izvini malo je sličan kao tvoj.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno.♥
      Sve okej, ne smeta mi. :)

      Izbriši
  11. Slike su prelepe. ❤
    Tema veoma zanimljiva, saveti odlični,uglavnom ih i ja praktikujem. ☺ <3333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Tko je Cro - bazar i zašto me oduševio?

Prije tjedan dana odlučila sam obaviti svoju prvu online kupovinu sa nekog od našeg domaćeg sajta. Sasvim slučajno sam naletila na Cro - bazar i ostala oduševljena! Cijene su iskreno smiješne za kvalitet koji dobijete, jako su ljubazni i imaju najbolji nakit koji sam ja vidjela. Zašto sam baš njih odabrala za prvi kupnju? Mnogo mi je lakše da plaćam pouzećem ili virmanom i takve sada stranice i tražim. (Ako znate takvu neku, pišite mi u komentare.)
Odmah sam naručila nešto sa njihove stranice i došlo mi je za 2 radna dana. Zaista sam ostala oduševljena brzinom i kako su sve lijepo spakovali u paketić. Moj paketić je stigao u malo većoj rozoj koverti sa potrebnim podacima. A sada pređimo na stvarčice koje sam naručila.
Naručila sam komplet prstenova i 3 u 1 ogrlicu. Od njih pri svakoj narudžbi dobijete i mali poklončić, tipa naušnice kao i ja sada. Uz sve to, naravno dobijete i malo pismo.


Link za prstenja OVDJE
Link za ogrlicu OVDJE
Njihov poklončić:
Da li ste posjetili njihovu strani…

O&A

Pozdrav dragi moji. Za danas sam vam pripremila O&A post. Ja sam vas zamolila da me pitate na mome Asku pitanja i evo, vi ste me pitali, izdvojila sam 20 zanimljivih pitanja, pa krenimoo...♥

1. Što trenutno od odjeće imaš na sebi?
- Crnu trenerku, bijelu majicu i čarape. :D
2. Dali si zaljubljena?
- Da.☺
3. Omiljeni film?
- Gospodar vjenčanja. Najjači film ikada, obavezno pogledajte. Ja sam ga sinoć gledala u kinu.
4. Omiljena pjesma?
- Imam nekoliko pjesama: Mašina, Nikome ni reč, Škrinja jubavi i Okus mentola.
5. Horoskopski znak?
- Rak.
6. Glasna ili tiha muzika?
- Glasna.
7. Koliko ti treba vremena da se spremiš za školu?
- 15 do 20 minuta.
8. Dali se farbaš?
- Ne, volim svoju boju kose i ne mislim je mjenjati.☺
9. Imaš li neki nadimak?
- Svi me zovu Dana.
10. Koji smjer ideš u srednjoj?
- Hotelijersko - turistički tehničar (HTT).
11. Što radiš u slobodno vrijeme?
- Idem sa prijateljicama vanka, slušam muziku, odgovaram na Asku...
12. Najdraža boja?
- Imam 2 najdraže boje: cr…

Pokloni za Valentinovo.♥

Uskoro se bliži taj 14.2. Svi se pitaju što pokloniti svojoj boljoj polovici. Ili možda, što pokloniti svojim roditeljima. Valentinovo nije dan kada se kupuju darovi samo za dečke ili djevojke, već i za roditelje. Na taj im način pokazuju da ih volite i da vam je stalo do njih. Zato što se bliži taj famozni 14.2. donosim vam ideje što pokloniti svome dečku/curi, najboljoj prijateljici i roditeljima. Stavit' ću vam i nekoliko diy ideje za koje sam sigurna da će vam se svidjeti.☺♥

Pokloni za dečka:
- Dobar parfem.
- Set za mušku kozmetiku.
- Karte za utakmicu.
- Duks.
- Nešto za računalo, tipa igrica, USB i sl.
- CD omiljenog pjevača.




Pokloni za najbolju prijateljicu: - Nešto od nakita (naušnice, ogrlica, set prstenova...) - Set kozmetike, parfem. - Omiljena knjiga sa nekim interesantnim nazivom i sadržajem. - Nešto od odjevnog predmeta.


Poklon za mamu: - Omiljena knjiga. - Također nešto od nakita. - Neku lijepu torbu ili privjesak za ključeve. - Set kozmetike. - Buket svijeća.
Pokl…