nedjelja, 12. lipnja 2016.

Koji su moji planovi za ljeto 2016.? ♥

Konačno! Završila je još jedna školska godina. Pred nama je malo manje od tri mjeseca odmora. Vjerujem da svi imamo neke planove za ovo ljeto, pa tako i ja. Prije nego što krenem sa predstavljanjem mojih planova, moram vas obavijestiti da će sada mnogo češće izlaziti postovi (2 - 3 tjedno). Ako imate neke želje za postove, slobodno pišite u komentare i potrudit' ću se pisati o toj temi.♥


Moji planovi za ljeto:

• dobro se odmoriti i napuniti baterije za sljedeću školsku godinu
• organizirati giveaway na blogu (planiram uskoro)
• napisati konačno jedan O&A prije mog rođendana
• pročitati mnogo knjiga i o njima pisati na blogu
• pogledati filmove koje sam dobila kao preporuku ili sam ih otkrila kod nekih blogerica
• konačno kupiti bicikl (to planiram sljedeći tjedan, nadam se)
• uspješno odraditi praksu u hotelu
• više izlaziti sa prijateljima vanka


• proslaviti 17. rođendan u krugu onih koje volim
• ići skoro svaki dan na more
• više se posvetiti sebi i uraditi neke male promjene
• više vježbati i paziti na prehranu
• pročitati i neke lektire za sljedeću školsku godinu
• kupiti sebi šorc koji već dugo gledam u trgovini
• otići 2 - 3 puta u kino sa prijateljicama
• otići na ljetovanje kod rodbine
• upoznati nove osobe i sklopiti prijateljstva

To bi bilo sve što se tiče mojih planova! Pišite mi u komentare kako vi mislite provesti ovo ljeto, i naravno, pišite prijedloge za sljedeće postove ako imate želja.♥

Broj komentara: 10:

  1. Odličan post! Ja obožavam ljeto i presretna sam što je nakon puno muka ova školska godina završena. Imam mnogo planova za ljeto, pa ću ih vjerovatno ispisati kao post na blogu. Dodat ću ovaj post na listu planiranih postova u planeru, bilo bi mi drago da pročitaš kada bude vani. ♥

    Pink Is My Soul

    OdgovoriIzbriši
  2. Super planovi.Želim cijelo ljeto provesti s ljudima koje volim,poraditi na blogu i što više se zabaviti:)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  3. Super planovi, želim ti puuno vremena da ih što više ostvariš! Predivne slike.


    destinytrue.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican post.Moram napraviti ovakvu listu!


    Posjetite moj blog i predplatite se.uzv. funnyandrabbits.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši