srijeda, 29. lipnja 2016.

Haul post + najava za O&A☺

Pozdrav dragi moji. Za danas sam vam pripremila haul post, da vam pokažem što sam u posljednje vrijeme kupila i da čujete za početak neke moje dojmove o proizvodima. Na kraju ovoga posta imam jednu obavijest za vas, pa nastavite čitati. 
P.S. Svi proizvodi su kupljeni u DMu, osim haljine.☺

Za početak, tu imamo Afroditin gel za tuširanje od kokosa. Miriše po kokosu, bez ikakvih dodataka uz to, predivan je miris i morala sam ga kupiti. Kupljen je u DMu, a cijena je 14 kn, 3.65KM, 230.39 dinara.☺

Ove Nivea vlažne maramice za bebe sam kupila isključivo za skidanje šminke. Nemam baš volje da koristim micelarne vode i vate, a ovo u jednome potezu skine cijelu šminku sa lice. Miris je klasičan Nivein, kao i svi njihovi proizvodi što je super. Lice vam bude glatko, mirišljavo, a cijena je 6 kn. 1.56KM, 98.74 dinara.

O sličnoj kremi sam pričala već u nekim postovima, ali ova mi se mnogoo više sviđa nego ta koju sam vam prije spominjala. Baleina krema, miriše po limunu i mlačanici, predivno. Ruke vam bude premekane, mirišu i po nekoliko sati pa što god radili. Općenito sam s njihovim kremama zadovoljna, ali ova mi je nadraža. Ovo mi je već druga tuba u prošla 2 mjeseca. Cijena je 10 kn, 2.61KM, 164.56 dinara.

Nakon 100 godina, konačno sam i ja kupila lak za nokte. Ovaj put sam se odlučila za Essence rozi lak, u broju 13. Boja je predivna, lijepa ljetna i planiram uskoro nanijeti na nokte i možda ću joj koristiti cijelo ljeto, jer kao što sam već napisala, boja je predivna. Cijena ovoga laka je 12 kn, 3.13KM, 213.93 dinara.

Zatim imam dva proizvoda za usne. Jedan je ruž od Catrica, a drugo je sjajilo od Essence (dobila sam ga u časopisu, ne znam da li se još ima kupiti u DMa). Catricov ruž je u broju 130 i boja je mesa, dok je sjajilo nešto između crvene i roze i ima šljokice kao i svako drugo sjajilo. Uskoro planiram giveaway, pa ako želite sličan ruž kao moj od Catrica, slobodno mi pišite u komentare.☺


Konačno sam opet kupila Catrice korektor. Ovaj mi je najdraži i samo njega kupujem već pola godine, zasigurno. Dolazi u nekoliko nijansi, a boja je u broju 020, kao što možete vidjeti na slici. Cijena ovoga proizvoda je 24 kn, 6.25KM, 394.96 dinara.


I za kraj, jedna malo drugačija stvar od ovih prethodnih. U pitanju je haljina. Naime, za dva dana (u petak) mi je 17. rođendan i ovu haljinu sam kupila povodom toga. Lepršava je, malo je iznad koljena i ima gola ramena. Kupila sam je jutros i jedna čekam petak da je nosim vanka. Ako bude slika, ubacit' ću vam u neki post kako haljina stoji da vidite. Boja je po meni predivna, vedra je jakoo. Kupljena je u jednoj trgovini u mome gradu, a cijena je 99 kuna, 25.79KM, 1629.19 dinara.☺


Najava za O&A: u komentare mi ostavljajte pitanja, pitajte što vas zanima. U petak, na moj rođendan ću vam odgovarati na ta pitanja.

Čitamo se u petak.♥

Broj komentara: 12:

  1. Stvarčice koje si nabavila izgledaju preslatko *-*

    Pitanja: Kako si dobila ideju da počneš sa blogganjem?
    Ko je tvoja najveća inspiracija?
    Koji je tvoj posao iz snova? :)

    💕 forever-blogm.blogspot.com 💕 - novi post <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Divne stvari :) <3


    lepotaodaleks.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  3. Predobar haul! Uživala sam čitajućii:D

    1. Jesi li zadovoljna svojim životom?
    2. Koji ti je najbolji proizvod za ljeto?
    3. Kako provodiš ljetne praznike?
    4. Posljednji film koji ti se jako svidio?

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja imam ovaj essence lak i stvarno je odlican.

    -Sa cime fotografises?
    -Cilj u blogovanju?
    -O cemu trenutno najvise mastas?

    Na mom blogu je novi post o tome kako vreme moze sporo teci pa pogledaj. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  5. Haljina i ruž od Catrica su divni !!

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  6. Srećan rođendan! ❤❤❤ (unapred ☺) Haljina je prelepa, nemam reči. ☺ Ruž mi se dopada pa ukoliko želiš i ukoliko se ostalima sviđa, možeš ga ubaciti u giveaway. ☺❤ Sve deluje odlično. ❤
    Pitanja za O&A :

    Omiljeni parfem?
    Imaš li kućnog ljubimca?
    Omiljena boja?
    Imaš li uzora i ako da ko je on?
    Trenerke ili helanke?
    Suknje ili haljine?

    <333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno na svemu.♥
      Što se tiče ruža za giveaway, razmislit' ću još. :)

      Izbriši
  7. Odličan haul! ♥

    Pitanja za Q&A:
    1. Omiljene blogerke?
    2. Da si muško kako bi se zvala?
    3. Omiljeno voće?
    4. Kafa ili čaj?
    5. Limunada ili cedevita?

    Novi post -> innisall.blogspot.com
    Molim vas kliknite na link -> http://goo.gl/YvoYS1

    OdgovoriIzbriši