ponedjeljak, 6. lipnja 2016.

Favoriti mjeseca svibnja.☺


Još 4 dana i konačno kraj školske godine! Ne mogu vam opisati koliko jedva čekam da završi nastava i da krene odmor. Mislim da svi to jedva čekamo.☺ 

Za danas sam spremila favorite prošlog mjeseca, svibnja. Nema ih nešto mnogo, ali zaslužili su da budu u ovome postu. Uživajte.♥

Opet je tu Catrice olovka za obrve. Ovo mi je druga njihova olovka i zaista sam oduševljena. U istom je cjenovnom rangu kao i Essencove olovke, ali ove duže traju i malo su ipak kvalitetnije. Moja olovka je u broju 30. S jedne strane ima tu olovku, a s druge mali češalj za obrve.



Uz Essencove olovke za usne, rame uz rame staju i Maybelline olovke. Ja sam se odlučila za Color dramu, u broju 630 Nude perfection. Kao i što sami možete vidjeti, to je neka boja mesa. Na usnama je postojana nekoliko sati, sigurno po 4 - 5 bez ikakvog popravljanja.



Zatim je tu i naravno, Essence olovka za usne, u broju 08 red blush. Nije klasična crvena, nešto je između crvene i roze. Essence i Maybelline imaju najbolje olovke za usne na tržištu, što se mene tiče i koju god da uzmete, nećete pogriješiti. Ova olovka je također dugo postojana, možda oko 3 - 4 sata, nešto malo manje nego Maybelline, ali to je ne čini lošom. Malo je popravite na usnama i gotovo.


Ovdje imate malu usporedbu obje olovki za usne.☺

Jako sunce nam je već tu i oči moramo na neki način zaštititi. A kako ćemo drugačije nego naočalama. Ove sam dobila na poklon i upravo njih sam željela duže vrijeme. Imam jedne iste ovakve samo sa rozim staklima, mada mi ne stoje dobro kao ove. Boja stakla je odlična, naočale su jako kvalitetne. Ako ne znate, u pitanju su Ray Ban naočale i svugdje ih možete pronaći.


I nakon dva mjeseca ne korištenja, konačno sam se vratila na ovaj parfem. U pitanju je Lady Million, kopija. Ovaj je parfem već bio jednom u favoritima i tada sam napisala da mi kopije mnogo bolje mirišu od originala i držim se još toga. Miris je jako i dovoljno je samo jednom da se namirišete i osjetit' ćete se cijeli dan doslovno. Ne košta mnogo i možete ga naći čak u kineskim radnjama.

To bi bilo sve za ove favorite. Ako ste već nešto koristili od ovoga, pišite mi onda svoje mišljenje i kako se vama proizvod svidjeo.♥

Broj komentara: 10:

  1. Essence olovka za usne je divna!

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlični proizvodi! Htela sam da kupim Color Drama olovku, ali nije bilo nijanse koju sam želela, pa sam uzela drugu neku :D

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :) Obavezno sljedeći put uzmi neku od Color drame, odlične su. :)

      Izbriši
  3. Divna mi je Color drama olovka, boja kakvu ja volim. :) Naočare su, takođe, predivne, volela bih da mi stoje neke takve. :D <3

    Anja's diary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, boja je divnaa.♥ Jedva sam pronašla ove a da mi super stoje. :D

      Izbriši
  4. Predobri su proizvodi! :)
    www.latemorning.wordpress.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Color drama je definitivno najlepše nešto ! Naočare su me oduševile,jer su totalno u mom fazonu. Ova kopija parfema je zaista predivna,i mislim da ću je kupiti :)

    Novi post - alijindnevnik.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se sa svime. I definitivno kupi ovaj parfem, odličan je! :)

      Izbriši