utorak, 3. svibnja 2016.

Travanj - mjesečni favoriti ☺


Ne znam za vas, ali meni ovi mjeseci brzo lete i već je svibanj. Jedan od mojih omiljenih mjeseci u godini. :) Za danas sam vam pripremala favorite prošlog mjeseca, travnja. Ima ih malo više, pa nadam se da ćete uživati.

Prvo krećemo od parfema. U pitanju je Hugo Boss Deep Red. Miris je jako 'težak' i definitivno nije za svaki dan. Ambalaža je jako lijepa, a parfem je kvalitetan i predivno miriše, samo eto što nije za svaki dan. 


Zatim imamo dva spreja za tijelo. Njih ste mogli vidjeti u postu poklona sa Krizme ovdje Po meni dva najbolja spreja. Prvi je Victoria's Secret Mango Tempatation, a drugi je Romantique. Oba zaista predivno mirišu, mada Romantique ima malo jači, proljetni miris.

Imam samo jedan proizvod za usne, a to je olovka za usne. U pitanju je ova od Essenca u broju 06 satin mauve. Boja je neka tamno roza - boja cigle. Smatram da Essence ima najbolje olovke na tržištu. Jako su dugotrajne, meni traju po 5 - 6 sati i cijena im je presmiješna u odnosu na kvalitet.

Ovaj ste proizvod također vidjeli u nekom od prethodnih postova. U pitanju je Catricova paletica kontura. Sadrži bronzer i hajlajter. Svaki dan stavljam bronzer, ali jako malo i moram vam priznati da je super. Hajlajter koristim samo za izlaske i to malo ispod obrva da posvijetli taj dio i definira oblik obrva. 


Pretprošli tjedan sam bila u DM-u u potrazi za nekom maskom za lice. I naišla sam na ove dvije. Prva je od blata i lice zaista odlično očisti, dok je ova druga nalik na gel i lice također očisti, ali malo i zategne. Prvu sam već potrošila, ali planiram je opet kupiti jer je super i baš mi se svidjela.

Za ovu maskaru mogu reći da je najbolja koju sam ikada imala! U pitanju je Revelique maskara za volumen trepavica. Kao što možete vidjeti, četkica je fenomenalna, izvuče trepavice i izgleda kao da imate umjetne, bez pretjerivanja! Ako naiđete ikad na ovu maskaru, kupite je. Ja ne znam gdje je možete naći jer sam je dobila na poklon. :)


Ako ste početnici ili ne znate baš najbolje izvući tuš za oči, preporučujem ovaj od Essenca. Četkica je precizna i liniju možete izvući bez problema. Moram vam priznati da mi je ovaj tuš trajao dva dana na očima i kada sam ga išla ukloniti, jedva se uklonio. Neće vam se na kapcima izblijediti kao neki tuševi. Ima od mene jedan ogromni plus, kao i većina njihovih proizvoda, jer je jako kvalitetan i nastavit' ću ga i dalje kupovati.

Do sljedećeg posta...♥

Broj komentara: 6:

  1. Nisam probala nista od ovih proizvoda, al odavno gledam ovu paleticu za konturisanje. Super post. :*

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlični favoriti, najviše mi se dopadaju Victoria's Secret sprej za telo i paletica za konturisanje. Šteta što ovde nemamo Catrice, kupila bih je sigurno! :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti.♥ Sigurno ćeš imati priliku probati tu paleticu. Odlična je. :)

      Izbriši
  3. Favoriti su ti super, a slike su također divne. Super si sve opisala! <3

    itsnina23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši