Preskoči na glavni sadržaj

TAG - Stvarno ne znam.☺


Ako me pratite od početka mog blogovanja, onda znate da nisam mnogo TAG-ova uradila. Mislim da sam uradila 1 ili 2 u ovih godinu i tri mjeseca. Ovaj mi se učinio zanimljivim i odlučila sam ga uraditi. Ako vas zanimaju moji odgovori na zadata pitanja, nastavite čitati. :)

1. Kako si?
- Trenutno dok pišem ovaj post sam jako umorno, ali inače sam odlično.

2. Kada si se zadnji put nasmijala, a da to nije bio fake smijeh?
- Pa svaki dan se iskreno smijem, ali jučer sam se zaista mnogo ismijala i gotovo plakala od smijeha.

3. Pjesma koja ti neće dosaditi?
- Imam ih nekoliko, ali nabrojat ću samo kojih sam se sada sjetila, a to su: Amajlija (Suzana Jovanović), Ti i ja (Jeca i Marko), Kiša lije (Boban Rajović), Jesen u meni (Parni valjak) i još mnoge druge.

4. Da li se smatraš drugačijom?
- U životu se trudim ponajprije, da budem svoja i ako smo svi svoji i ne glumimo nešto, onda naravno da smo i drugačiji. Na blogu se trudim koliko je moguće, mada mi blogeri imamo slične teme za pisanje, pa je samim time to malo teže. Ali uglavnom, trudim se biti svoja i da me nešto izdvaja od drugih. :)

5. Koja je tvoja najveća mana?
- Najveća mana mi je tvrdoglavost i to što sam ponekad lijena (mada nam svima dođu takvi dani).



6. Kada si se posljednji put šišala?
- Posljednji put sam se šišala nekada u 2.mjesecu. Planiram uskoro ići. Trenutno mi je kosa negdje pa do sredine leđa, pa se planiram ošišati do ramena jer mi se takva dužine kose baš sviđa. :)

7. Da možeš birati, kako bih se zvala?
-.Ako netko ne zna, zovem se Danijela i svoje ime ne bih mijenjala. Jako mi se sviđa i ovog imena nema baš nešto puno, ali jako je lijepo i za mene ima veliki značaj.♥

8. Da li je cool biti ti?
- Ne znam što bih odgovorila, pa preskačem ovo. :D

9. Koji je najzanimljiviji komentar koji si dobila na blogu?
- Pa sigurno ih ima, ali ja se trenutno zaista ne mogu sjetiti. Ali imam jako lijepih komentara i to mi je najvažnije.

10. Da si ptica, gdje bih odletjela?
- U New York! To će uvijek biti moj odgovor. Imam u planu otići za koju godinu sa prijateljicama jer imam rodbine tamo, ali ima još do tada. Definitivno najdraži i najljepši grad.

11. Kako izgleda tvoje mjesto iz mašte?
- Opisat' ću svoje mjesto na koje uvijek idem kada želim a i omiljeno mi je. To je mjesto uz rijeku, imaju neke stepenice gdje sjedim, ima jedno ogromno stablo. Ima predivan pogled i NE, TO NIJE MJESTO SA OVE SLIKE. :D


12. Koja bi životinja voljela biti?
- Koale su mi jako slatke životinje. *-*

13. Kako se boriš sa hejterima?
- Na blogu se za sada zaista nisam susrela sa negativnim komentarima i hejterima. Zato jesam na Ask profilu. Jednostavno ignoriram. Znam tko sam, što sam, koliko truda ulažem u sve što radim i nitko mi ne može promjeniti mišljenje ili mi smanjiti samopouzdanje s tim što svoje komplekse liječi na mome Asku ili na blogu, ako ih bude ovdje.

14. Koliko ti znači tvoj blog?
- U početku, kada sam ga tek napravila, nisam sve ovo shvaćala ozbiljno. Sada, nakon više od godinu dana blogovanja, zavoljela sam sve ovo i volim pisati, slikati prirodu i ostale stvari za blog. Ovo mi dođe kao odmor od svakodnevnice i trudim se biti bolja. :)

15. Što je naljepše što si ikada probala?
- Ako se misli na hranu, onda mogu reći da su to plodovi mora, naprimjer. A ako se misli na nešto uobičajno, iz života, onda definitivno skakanje u more sa broda. Znam da se ne čini ništa posebno, ali meni je to odličan osjećaj. :)

16. Kako zamišljaš raj?
- Raj definitivno nekako nestvarno, sve je bijelo, da su anđeli tu i sve dobre duše. Pakao sve suprotno od raja, sigurno. Ne volim razmišljati negativno, pa neću puno pisati o paklu. Svatko ima svoje mišljenje o tome. :)

17. Koja je tvoja najveća želja?
- Što se tiče bloga, tu bih voljela da se sve mi blogerice okupimo na jedno mjesto i upoznamo se i razmjenimo mnoga iskustva. Što se tiče moga života, planiram si uzeti brzo bicikl pa eto to mi je nekako za sada najveća želja. I naravno, da moja obitelj, prijatelji i ja budemo i dalje živi i zdravi.♥

18. Koji su ti najdraži trenutci u životu?
- Svi provedeni sa osobama koje volim i koje vole mene. Tamo kada se smijemo do suza, pričamo o svemu i svačemu, to mi je nekako najdraže i uvijek će mi biti. Sitnice život znače, zar ne?

19. Koji si tip osobe: stidljiva dobrica ili otkačena zafrkantinja?
- Uf, pa kako kada, zaista. Ali više možda stidljiva dobrica. Mada sam u krugu najbližih prijateljica zaista otkačena i ne mogu vjerovati da takva mogu biti. :)

Nadam se da ste me malo bolje upoznali i da vam se sviđaju odgovori na pitanja, a i slike.
Do sljedećeg posta...♥

Primjedbe

  1. Odlicam post. I pitanja i odgovori su jako zanimljivi. :*

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja sam pre par dana uradila ovaj tag,bas je zanimljiv.Tvoji odgovori su mi se bas dopali,uzivala sam citajuci! ♥ Slike su super
    Novi post ---> OUTFIT | SheIn
    http://goo.gl/tpoiCI

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajme, slike su prekrasneee! Živiš na moru?
    Odličan tag! :)

    Annie's secret

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno.♥ Idem u školu, u gradu gdje je more, mada je i moj grad jako blizu mora. :)

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Tko je Cro - bazar i zašto me oduševio?

Prije tjedan dana odlučila sam obaviti svoju prvu online kupovinu sa nekog od našeg domaćeg sajta. Sasvim slučajno sam naletila na Cro - bazar i ostala oduševljena! Cijene su iskreno smiješne za kvalitet koji dobijete, jako su ljubazni i imaju najbolji nakit koji sam ja vidjela. Zašto sam baš njih odabrala za prvi kupnju? Mnogo mi je lakše da plaćam pouzećem ili virmanom i takve sada stranice i tražim. (Ako znate takvu neku, pišite mi u komentare.)
Odmah sam naručila nešto sa njihove stranice i došlo mi je za 2 radna dana. Zaista sam ostala oduševljena brzinom i kako su sve lijepo spakovali u paketić. Moj paketić je stigao u malo većoj rozoj koverti sa potrebnim podacima. A sada pređimo na stvarčice koje sam naručila.
Naručila sam komplet prstenova i 3 u 1 ogrlicu. Od njih pri svakoj narudžbi dobijete i mali poklončić, tipa naušnice kao i ja sada. Uz sve to, naravno dobijete i malo pismo.


Link za prstenja OVDJE
Link za ogrlicu OVDJE
Njihov poklončić:
Da li ste posjetili njihovu strani…

O&A

Pozdrav dragi moji. Za danas sam vam pripremila O&A post. Ja sam vas zamolila da me pitate na mome Asku pitanja i evo, vi ste me pitali, izdvojila sam 20 zanimljivih pitanja, pa krenimoo...♥

1. Što trenutno od odjeće imaš na sebi?
- Crnu trenerku, bijelu majicu i čarape. :D
2. Dali si zaljubljena?
- Da.☺
3. Omiljeni film?
- Gospodar vjenčanja. Najjači film ikada, obavezno pogledajte. Ja sam ga sinoć gledala u kinu.
4. Omiljena pjesma?
- Imam nekoliko pjesama: Mašina, Nikome ni reč, Škrinja jubavi i Okus mentola.
5. Horoskopski znak?
- Rak.
6. Glasna ili tiha muzika?
- Glasna.
7. Koliko ti treba vremena da se spremiš za školu?
- 15 do 20 minuta.
8. Dali se farbaš?
- Ne, volim svoju boju kose i ne mislim je mjenjati.☺
9. Imaš li neki nadimak?
- Svi me zovu Dana.
10. Koji smjer ideš u srednjoj?
- Hotelijersko - turistički tehničar (HTT).
11. Što radiš u slobodno vrijeme?
- Idem sa prijateljicama vanka, slušam muziku, odgovaram na Asku...
12. Najdraža boja?
- Imam 2 najdraže boje: cr…

Pokloni za Valentinovo.♥

Uskoro se bliži taj 14.2. Svi se pitaju što pokloniti svojoj boljoj polovici. Ili možda, što pokloniti svojim roditeljima. Valentinovo nije dan kada se kupuju darovi samo za dečke ili djevojke, već i za roditelje. Na taj im način pokazuju da ih volite i da vam je stalo do njih. Zato što se bliži taj famozni 14.2. donosim vam ideje što pokloniti svome dečku/curi, najboljoj prijateljici i roditeljima. Stavit' ću vam i nekoliko diy ideje za koje sam sigurna da će vam se svidjeti.☺♥

Pokloni za dečka:
- Dobar parfem.
- Set za mušku kozmetiku.
- Karte za utakmicu.
- Duks.
- Nešto za računalo, tipa igrica, USB i sl.
- CD omiljenog pjevača.




Pokloni za najbolju prijateljicu: - Nešto od nakita (naušnice, ogrlica, set prstenova...) - Set kozmetike, parfem. - Omiljena knjiga sa nekim interesantnim nazivom i sadržajem. - Nešto od odjevnog predmeta.


Poklon za mamu: - Omiljena knjiga. - Također nešto od nakita. - Neku lijepu torbu ili privjesak za ključeve. - Set kozmetike. - Buket svijeća.
Pokl…