Preskoči na glavni sadržaj

Fotografije kao važan segment bloga?


Dugo sam razmišljala da li da pišem o ovoj temi i da li sam ja dovoljno dobra za ovu temu. Ipak sam odlučila napisati ono što mislim i dati neke savjete, koji će možda nekome i pomoći.

Krenut' ću od svog početka što se tiče bloga. Mislila sam da je potrebno samo uslikati nešto, napisati tekst i ja izbacila post. Ali kako sam počela otkrivati nove blogerice, vidjela sam da sve imaju profesionalne slike za razliku od mojih i bilo mi je žao što ne mogu imati takve, jer tada nisam imala dobru kameru na mobitelu, bila je izgrebana i samim time slike loše ispadnu. 

Nakon nekoliko mjeseci sam počela koristiti PhotoScape da bih poboljšala kvalitetu slike. U tim trenutcima sam smatrala da su slike sada odlične i da ne može bolje. Sada vidim da to zaista nije to bilo. I ne, ne sramim fotografija sa lošom kamerom jer sam u tim trenutcima mislila da je to najbolje što mogu. 


Prošle godine, nekada početkom 11.mjeseca sam kupila novi mobitel. I od tada kreće novo poglavlje za moj blog. Ne treba to biti skupocjeni mobitel, samo je bitno da kamera bude dobra i da ima fokus. Eventualno možete instalirati neku kameru da dobijete na svjetlosti, kao što ja to koristim za sve svoje slike. 

Sada sam zaista zadovoljna sa svojim fotografijama. Kada imate kvalitetne slike, a i tekst na blogu, druge će to privući i poslije se možda i preplatiti na vaš blog. Moji pratitelji su sa 23 skočili na 64. U redu, to je i zbog giveawaya kojeg sam održala, ali sigurna sam da ću i ostali prepoznali nešto dobro u mome blogu pa ga zato i prate i čitaju. 

Moji savjeti su da vam ne trebaju skopocjeni mobiteli, neke profesionalne kamere koje vrtoglavo puno košaju. Evo i mala tajna, ja koristim za slikanje aplikaciju Camera MX. Odlična je, namjestim svjetlost, fokus i odlično slike ispadaju. Čak vani ne treba biti sunčano da bi vam slike sa tom aplikacijom ispale. Trudite se malo sa editorima, također pišite i dobre tekstove. Tema posta, fotografije i tekst su najvažniji čimbanici za dobar blog.  

Nadam se da vam je ovaj post pomogao i da ćete se truditi oko svoga bloga najbolje što znate.♥

Primjedbe

  1. Super je post. Ja fotografije slikam takodje mobilnim telefonom, ali ne koristim nikakvu aplikaciju kao dodatnu kameru, vec obicnu kameru koja dodje ma telefonu. Ali cu isprobati ovu koju si predlozila :)

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :)
      Preporučujem ti tu kameru jer je zaista odlična! :)

      Izbriši
  2. Odličan post, slažem se u svemu što si napisala! Kamera je takođe bitna, ali nije najvažnija stvar, važno je dobro editovanje! ☺

    javelina03.blogspot.com - Novi post ☺

    OdgovoriIzbriši
  3. Slazem se sa tobom. Meni fotografije jesu vazne,ali nije toliko vazan profesionalni fotoaparat.Takodje ponekad koristim photoscape,mnogo prolepsa fotografije
    Klik: http://goo.gl/vRDrVX
    Novi post ---> Miljana Easy Skillful

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se. I sa mobitelom slike mogu ispasti također odlične. :)

      Izbriši
  4. Slažem se sa svime što si napisala. Inače, privukla si mi pažnju sa tom aplikacijom, isprobaću je. :)

    NOVI POST ---> Review: Wonderland by Jana Dačović | NOVI VIDEO

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isprobaj je, sigurna sam da će ti svidjeti. :)

      Izbriši

  5. Draga, jako lijep blog.
    Ako zelis mozemo da zapratimo jedna drugu, ako hoces zaprati me i ostavi komentar,kako bih uzvratila. :)

    www.bekleveer.com

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Tko je Cro - bazar i zašto me oduševio?

Prije tjedan dana odlučila sam obaviti svoju prvu online kupovinu sa nekog od našeg domaćeg sajta. Sasvim slučajno sam naletila na Cro - bazar i ostala oduševljena! Cijene su iskreno smiješne za kvalitet koji dobijete, jako su ljubazni i imaju najbolji nakit koji sam ja vidjela. Zašto sam baš njih odabrala za prvi kupnju? Mnogo mi je lakše da plaćam pouzećem ili virmanom i takve sada stranice i tražim. (Ako znate takvu neku, pišite mi u komentare.)
Odmah sam naručila nešto sa njihove stranice i došlo mi je za 2 radna dana. Zaista sam ostala oduševljena brzinom i kako su sve lijepo spakovali u paketić. Moj paketić je stigao u malo većoj rozoj koverti sa potrebnim podacima. A sada pređimo na stvarčice koje sam naručila.
Naručila sam komplet prstenova i 3 u 1 ogrlicu. Od njih pri svakoj narudžbi dobijete i mali poklončić, tipa naušnice kao i ja sada. Uz sve to, naravno dobijete i malo pismo.


Link za prstenja OVDJE
Link za ogrlicu OVDJE
Njihov poklončić:
Da li ste posjetili njihovu strani…

O&A

Pozdrav dragi moji. Za danas sam vam pripremila O&A post. Ja sam vas zamolila da me pitate na mome Asku pitanja i evo, vi ste me pitali, izdvojila sam 20 zanimljivih pitanja, pa krenimoo...♥

1. Što trenutno od odjeće imaš na sebi?
- Crnu trenerku, bijelu majicu i čarape. :D
2. Dali si zaljubljena?
- Da.☺
3. Omiljeni film?
- Gospodar vjenčanja. Najjači film ikada, obavezno pogledajte. Ja sam ga sinoć gledala u kinu.
4. Omiljena pjesma?
- Imam nekoliko pjesama: Mašina, Nikome ni reč, Škrinja jubavi i Okus mentola.
5. Horoskopski znak?
- Rak.
6. Glasna ili tiha muzika?
- Glasna.
7. Koliko ti treba vremena da se spremiš za školu?
- 15 do 20 minuta.
8. Dali se farbaš?
- Ne, volim svoju boju kose i ne mislim je mjenjati.☺
9. Imaš li neki nadimak?
- Svi me zovu Dana.
10. Koji smjer ideš u srednjoj?
- Hotelijersko - turistički tehničar (HTT).
11. Što radiš u slobodno vrijeme?
- Idem sa prijateljicama vanka, slušam muziku, odgovaram na Asku...
12. Najdraža boja?
- Imam 2 najdraže boje: cr…

Pokloni za Valentinovo.♥

Uskoro se bliži taj 14.2. Svi se pitaju što pokloniti svojoj boljoj polovici. Ili možda, što pokloniti svojim roditeljima. Valentinovo nije dan kada se kupuju darovi samo za dečke ili djevojke, već i za roditelje. Na taj im način pokazuju da ih volite i da vam je stalo do njih. Zato što se bliži taj famozni 14.2. donosim vam ideje što pokloniti svome dečku/curi, najboljoj prijateljici i roditeljima. Stavit' ću vam i nekoliko diy ideje za koje sam sigurna da će vam se svidjeti.☺♥

Pokloni za dečka:
- Dobar parfem.
- Set za mušku kozmetiku.
- Karte za utakmicu.
- Duks.
- Nešto za računalo, tipa igrica, USB i sl.
- CD omiljenog pjevača.




Pokloni za najbolju prijateljicu: - Nešto od nakita (naušnice, ogrlica, set prstenova...) - Set kozmetike, parfem. - Omiljena knjiga sa nekim interesantnim nazivom i sadržajem. - Nešto od odjevnog predmeta.


Poklon za mamu: - Omiljena knjiga. - Također nešto od nakita. - Neku lijepu torbu ili privjesak za ključeve. - Set kozmetike. - Buket svijeća.
Pokl…