petak, 15. travnja 2016.

Haul! :)


I poslije skoro 15 dana, vraćam se na blog i pisanju postova! Znam, sigurno ćete pomisliti kako nisam baš redovita u postovima i da ih ne izbacujem određenim danima, ali ovaj put nije do mene. Samo ću reći da sam imala smrtni slučaj u obitelji, umrla mi je baka i zato nije bilo postova. Ali oporavila sam se, sada sam još jača i vrijeme je da krenemo sa redovitim postovima. Nadam se da mi opraštate ovaj put.
Za današnji post sam vam pripremila haul. Ove stvari sam kupila u okviru nekih mjesec dana. I danas sam promislila zašto ne bih napravila ovaj post da vidite što sam kupila. Pa ako vas zanima, krenite sa čitanjem...♥

Prvi proizvod koji ću vam pokazati jest ova Catrice Prime and Fine Contouring paleta. Moram priznati da sam se jako dvoumila da li da je kupim i evo na kraju sam je i kupila. Sadrži bronzer i hajlajter. Oba dijela su sasvim matt i odlično se ponašaju na licu. Paletica je mala i možete je svugdje nositi sa sobom jer ne zauzima mnogo mjesta.



Zatim je tu gel za tuširanje. Ovaj put je ovaj od Olee sa mirisom maline. Ja vam ne mogu opisati kako ovo predivno miriše. Možda netko od vas ne voli miris maline pa vam se neće ni svidjeti, ali tako slatko miriše i poslije mi doslovno cijela kupaonica miriše po ovome. Kupila sam ga u Konzumu, ali može se naći i u DM-a.

Ovu kremu ste mogli vidjeti postu sa sadržajem moje školske torbe. Tu sam već kremu nahvalila i zaista božanstveno miriše, po pitaji i kokosovom mlijeku. Više se osjeti kokosovo mlijeko, nego pitaja, ali svejedno je miriš očaravajući. Kremu nanosim uvijek kad operem ruke i kada negdje idem jer volim da mi ruke mirišu po nekoj kremi. :)

Ovo je postao moj omiljeni parfem i sigurna sam da ću ga još dugo, dugo koristiti. U pitanju je Lady Million - kopija. Ne znam za vas, ali meni kopije mnogo ljepše mirišu. Ovakve parfeme možete naći u kineskim trgovinama, barem sam ja tamo našla. Na meni se ovaj parfem osjeti dva dana, bez pretjerivanja. Pri kraju mi je, pa za vikend ću sigurno ići po novu bočicu. ♥

Ako vam treba neki piling za noge, koji će ukloniti mrtve stanice i dati sjaj nogama, onda je ovaj piling odličan za sve nas. Bliži se ljeto, sezona kada se nose šorcevi i noge nam trebaju dodatnu njegu. Kupljen u DM-a i već sam ga nekih 2 - 3 puta koristila i odličan je! Ako želite recenziju ovoga proizvoda, obavezno mi pišite u komentare pa ću rado napisati! :)

I za kraj imam jednu košulju. Naime, u sljedeću subotu mi je krizma. Ako netko ne zna, krizma je jedan od sedam svetih sakramenata i to je sakrament kršćanske zrelosti u kojem se na poseban način prima Duha Svetoga. Svi moramo imati bijele košulje i ja sam sebi kupila ovu. Obična je bijela, a na vrhu leđa ima mali otvor i jednu pucu koja se zakači. Možda vam i budem uslikala outfit sa krizme ako budem zadovoljna sa slikama. :)


I to bi bilo sve za ovaj post. Nadam se da ste uživali i da mi opraštate moje odsustvo sa bloga. Nadam se da me više ništa neće spriječiti da budem redovita u pisanju i izbacivanju postova. :)
I čujemo se za koji dan! ♥

4 komentara:

  1. Divne stvarcice i super post draga. Ovaj Flert 286 mi je jedan od omiljenih parfema.

    Pratim te, pa ako mozes pogledaj moj blog i uclani se ako ti se dopadne :*

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno.♥ Pogledat' ću tvoj blog. :)

      Izbriši
  2. Divni su proizvodi! :D <3

    itsnina23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši