srijeda, 30. ožujka 2016.

The Liebster Award Tag.


Za današnji post me nominirala djevojka sa Annie's secret bloga. Ako ne znate, onaj TAG se dodjeljuje bloggericama koje imaju manje od 200 sljedbenika, a trebale bi imati više. Ja se zahvaljujem na nominaciji, a sada krenimo na odgovaranje. :)

1.Koliko dugo imaš svoj blog?
• Blog imam više od godinu dana. Zapravo, blog je napravljen 01.02.2015.

2.Pišeš li dnevnik?
Nisam. Kao mala sam uvijek pisala i to mi je bilo baš zanimljivo. I danas kad čitam što sam prije 10 godina pisala, smijem se samoj sebi. Ali planiram opet početi jer bih se za nekoliko godina voljela prisjećati kako sam razmišljala kao 16-godišnjakinja i što se promjenilo u mome razmišljanju.

3.Koje boje je tvoja četkica za zube?
• Moja četkica za zube je rozo - bijele boje. :)

4.Jesi li optimist ili pesimist?
• Definitivno optimist. Jer sve loše u životu će proći i uvijek dođe ljepši period života. Tako da uvijek razmišljam pozitivno! :)



5.Kako biraš odjeću za naredni dan?
• Odjeću biram prema raspoloženju. Ako mi se ništa ne da i ako sam loše volje, onda to uglavnom bude trenirka, što je jako rijetko.

6.Što misliš o blogu Annie's secret?
• Mislim da je blog jako lijep i ima zanimljive postove. Izgled bloga i banner mi se najviše sviđaju!

7.Doručkuješ li?
• Pošto sam krenula na zdraviju prehranu jer dolazi ljeto, onda doručkujem jer je on najvažniji obrok u danu i daje snage za cijeli dan.

8.Poštuješ li druge vjere?
• Da, jesam. Smatram da nitko nije manje vrijedan zato jer je neke druge vjere. Držim se one fraze 'Voli svoje, poštuj tuđe!' :)

9.Kada bi imala priliku otići na neki fashion week (besplatno), koji je na isti dan kao i proslava rođendana tvoje najbolje prijateljice, bi li išla?
• Ne. Prijateljstvo mi je u životu jako važno, tako da bih taj dan provela sa prijateljicom i veselila bih se s njom.♥

10.Smatraš li neku osobu sestrom/bratom?
• Svoje dvije najbolje prijateljice smatram sestrama. Jako ih volim, znače mi u životu i sve bih dala za njih.♥

Što se tiče nomincija za ovaj TAG, ja neću nikoga nominirati. Neka uradi ovaj TAG svatko tko želi i također, može odgovoriti na ova pitanja na koja sam i ja odgovorila. :)
Još jednom, hvala na nominaciji, a mi se čitamo u petak! :*


Broj komentara: 6:

  1. Jako mi je drago što si odgovorila na moja pitanja! Odličan post! ♥♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican post,pitanja su vrlo zanimljiva. ♥
    Novi post je na blogu,hvala vam ako kliknete na sve linkove ---> MiljanaEasySkillful

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako mi je drago što si uradila ovaj tag. :) ❤ Anu pohvaljujem za pitanja, a odgovori su fenomenalni! ❤ I moja četkica za zube je belo - roze. :D ❤
    <333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši