Preskoči na glavni sadržaj

Omiljene mobilne aplikacije :)


Trenutno, dok vam pišem ovaj post je 1:20 sati ujutro. Preumorna sam, ali ovaj post moram napisati jer onaj u srijedu nisam pripremila. Ustajanje mi je u 5 sati, jer dok vi budete ovo čitali, ja ću se vraćati iz Splita sa Gastro sajma. Ako budem imala kvalitetnih slika sa Sajma i općenito iz Splita, očekuje onda post.☺

Danas sam vam pripremila post gdje ću pisati o svojim omiljenim pet mobilnih aplikacija. Ja sam odabrala samo pet, mada ih ima i više. Tu su još i Viber, Candy camera, Retrica i dr.

Moja definitivno omiljena aplikacija je Instagram. Stalno sam tamo, zaista mnogo vremena provodim na Instagramu. Čim se probudim, uzmem mobitel i trk na Instagram. Odlična aplikacija, možete pratiti koga god želite, također slati i poruke. :)

Zatim WhatsApp. Vjerujem da većina vas ima ovu aplikaciju instaliranu. Prije sam stalno bila sa Messengeru, ali otkako sam instalirala Whatsapp, više mi ni Facebook ni Messenger ne treba. Zauzima malo više prostora na mobitelu, ali je zaista jako kvalitetna.


Aplikacija na kojoj ja nalazim inspiraciju kada je u pitanju učenje, vježbanje, blog i još mnogo toga. Definitivno svaku sliku možete naći koja vam je potrebna. Istina je da ne idem često tamo, možda jednom u dva dana, ali kada počnem gledati slike, zadržim se sigurno dva sata, ako ne i više. Također je aplikacija dostupna i za računala, pa možete i tako tražiti svoje omiljene slike. :)


U zadnjih pola godina, možda najpopularnija aplikacija - SnapChat. Možete se snimati, slikati, dodavati smajliće, neke kao kratke videe, pratiti druge, slati snapove drugima i sl. Meni SnapChat služi samo da gledam slike i videe onih koje pratim, a tamo ja ne objavljujem nikakve slike i sl.

Ovo definitivo preporučujem svim blogericama koje slikaju mobitelom. To je Camera MX. Definitivno nešto najbolje. Do prije mjesec dana sam svoje slike posvjetljavala na PicMonkeyu, a sada sve obavim na toj aplikaciji i samo prebacim na računalo. Imate raznih efekata, prije slikanja sliku možete posvjetliti, zatamniti i ostalo. Zaista preporučujem! :)

To je sve za ovaj petak. Još jednom, zaista mi je žao što nisam u srijedu izbacila post ali nisam ga stigla pripremiti na vrijeme. 
Pišite mi koje vi aplikacije volite i koristite i kako vam se čine ove spomenute. :)
Čitamo se u nedjelju.♥

Primjedbe

  1. Sve ove aplikacije imam i rado koristim, izuzev zadnje, Camera MX. Ali pošto si je ovako divno opisala, posle ovoga idem da je instaliram. :) We Heart It - om sam ovih dana prosto zaluđena, svaki dan sam satima na njemu, neopisivo. :D WhatsApp je odličan, međutim, Viber je nenadmašiv. :D <33333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. We Heart It je odlična i ja sam već počela provoditi sate tamo. :D Slažem se za Viber, ali pošto malo više koristim WhatsApp onda sam njega odabrala za ovaj post.♥

      Izbriši
  2. I ja koristim sve ove aplikacije, ali najdraza mi je Instagram, tamo provodim sate :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Sjajan post! Navela si odlicne aplikacije, vjerojatno svima najdraze. Nisam nikad cula za ovu posljednju, ali definitivno cu pogledati buduci da zvuci kao nesto sto bi mi moglo zatrebati :)
    Novi post je na mom blogu: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  4. Vecina aplikacija (osim ove zadnje) koristimo obe hehe,pogotovo snapchat sa kojim sam zaludena u zadnje vrijeme!
    Super post draga! :*
    beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Tko je Cro - bazar i zašto me oduševio?

Prije tjedan dana odlučila sam obaviti svoju prvu online kupovinu sa nekog od našeg domaćeg sajta. Sasvim slučajno sam naletila na Cro - bazar i ostala oduševljena! Cijene su iskreno smiješne za kvalitet koji dobijete, jako su ljubazni i imaju najbolji nakit koji sam ja vidjela. Zašto sam baš njih odabrala za prvi kupnju? Mnogo mi je lakše da plaćam pouzećem ili virmanom i takve sada stranice i tražim. (Ako znate takvu neku, pišite mi u komentare.)
Odmah sam naručila nešto sa njihove stranice i došlo mi je za 2 radna dana. Zaista sam ostala oduševljena brzinom i kako su sve lijepo spakovali u paketić. Moj paketić je stigao u malo većoj rozoj koverti sa potrebnim podacima. A sada pređimo na stvarčice koje sam naručila.
Naručila sam komplet prstenova i 3 u 1 ogrlicu. Od njih pri svakoj narudžbi dobijete i mali poklončić, tipa naušnice kao i ja sada. Uz sve to, naravno dobijete i malo pismo.


Link za prstenja OVDJE
Link za ogrlicu OVDJE
Njihov poklončić:
Da li ste posjetili njihovu strani…

O&A

Pozdrav dragi moji. Za danas sam vam pripremila O&A post. Ja sam vas zamolila da me pitate na mome Asku pitanja i evo, vi ste me pitali, izdvojila sam 20 zanimljivih pitanja, pa krenimoo...♥

1. Što trenutno od odjeće imaš na sebi?
- Crnu trenerku, bijelu majicu i čarape. :D
2. Dali si zaljubljena?
- Da.☺
3. Omiljeni film?
- Gospodar vjenčanja. Najjači film ikada, obavezno pogledajte. Ja sam ga sinoć gledala u kinu.
4. Omiljena pjesma?
- Imam nekoliko pjesama: Mašina, Nikome ni reč, Škrinja jubavi i Okus mentola.
5. Horoskopski znak?
- Rak.
6. Glasna ili tiha muzika?
- Glasna.
7. Koliko ti treba vremena da se spremiš za školu?
- 15 do 20 minuta.
8. Dali se farbaš?
- Ne, volim svoju boju kose i ne mislim je mjenjati.☺
9. Imaš li neki nadimak?
- Svi me zovu Dana.
10. Koji smjer ideš u srednjoj?
- Hotelijersko - turistički tehničar (HTT).
11. Što radiš u slobodno vrijeme?
- Idem sa prijateljicama vanka, slušam muziku, odgovaram na Asku...
12. Najdraža boja?
- Imam 2 najdraže boje: cr…

Pokloni za Valentinovo.♥

Uskoro se bliži taj 14.2. Svi se pitaju što pokloniti svojoj boljoj polovici. Ili možda, što pokloniti svojim roditeljima. Valentinovo nije dan kada se kupuju darovi samo za dečke ili djevojke, već i za roditelje. Na taj im način pokazuju da ih volite i da vam je stalo do njih. Zato što se bliži taj famozni 14.2. donosim vam ideje što pokloniti svome dečku/curi, najboljoj prijateljici i roditeljima. Stavit' ću vam i nekoliko diy ideje za koje sam sigurna da će vam se svidjeti.☺♥

Pokloni za dečka:
- Dobar parfem.
- Set za mušku kozmetiku.
- Karte za utakmicu.
- Duks.
- Nešto za računalo, tipa igrica, USB i sl.
- CD omiljenog pjevača.




Pokloni za najbolju prijateljicu: - Nešto od nakita (naušnice, ogrlica, set prstenova...) - Set kozmetike, parfem. - Omiljena knjiga sa nekim interesantnim nazivom i sadržajem. - Nešto od odjevnog predmeta.


Poklon za mamu: - Omiljena knjiga. - Također nešto od nakita. - Neku lijepu torbu ili privjesak za ključeve. - Set kozmetike. - Buket svijeća.
Pokl…