petak, 25. ožujka 2016.

Njega kose! :)


Od jutros mami pomažem u kuhinji. Radimo kolače i neka peciva, a sutra bojimo jaja. I konačno u nedjelju Uskrs! Jedva čekam da svi budemo na okupu, odemo na misu, ručamo i posjetimo rodbinu. Mada, čitat' ćete u nedjelju kako mi je bilo. :)

Da se vratimo na temu današnjeg posta, a to je njega moje kose. Pokazat' ću vam što ja to radim i možda vam dati neke savjete. Moja njega nije ništa specijalna, ali imala sam želju napisati ovaj post. 

Što se tiče šampona, tu koristim ovaj Syoss Glossing Shine - Seal. Koristim ga od prošlog ljeta, i ni u jednome trenutku nisam pomislila da kupim neki drugi ili da ga mjenjam nakon što se boca isprazni. Odličan je, ima jako ugodan i svjež miris. On je za normalnu od beživotnu kosu. Jest da je malo skuplji, ali vrijedi za taj novac. Cijena mu je 26 kn, 422.62 dinara, 6.72 KM.


Zatim na red dolazi regenerator. Već 5 - 6 godina koristim Baleine regeneratore i njihove jedino volim. Ovaj sam kupila kada i Syoss šampon i od tada ga ne mjenjam. Ovaj je za volumen kose. I moram vam reći da kosu čini jako, jako mekanom i bude predivno. I sami znate da Baleini proizvodi nisu skupi, pa tako ni ovaj. Cijene se baš ne sjećam, ali mislim da je bio 12 kn, 195.06 dinara, 3.10 KM.

Kada se kosa opere i malo osuši ručnikom, na red dolazi hidratantno mlijeko za suhu i oštećenu kosu. Što je nekako najbolje, kosu štiti od vrućine i pomaže pri raščešljavanju. Mirise na mango, predivno. Bitno je samo da ravnomjerno nanesete na kosu i ne ispirete, nego se tako suši sa fenom. Cijena mu je ista kao i prethodni regenerator. :)

Moja kosa je prirodno valovita, ali nekada želim kovrče malo više naglasiti tako što ih uvijem figarom. Nakon korištenja figara ili pegle za kosu, koristim ovaj serum za dugu kosu. Ovaj je proizvod jako masan i dovoljna je jedna mala pumpica. Iskreno, ne preporučujem ju osobama koje imaju masnu kosu. Cijena ovog proizvoda je bila oko 24 kn, 390.12 dinara, 6.20 KM.

Što se tiče šišanja, šišam se 2x godišnje. Uglavnom u nekom zimskom periodu u 12. ili 1. mjesecu i pred početak školske godine, u 9. mjesecu. Kosa mi raste jako brzo. Evo posljednji put sam se šišala početkom prosinca negdje do ramena i sada mi je već narasla nekih 5 cm. Kada vidite da vam je kosa počela biti ispucala, idite se odmah šišati. Jer bolje da vam skrati malo kose, nego poslije kada sve ispuca. :)

Nadam se da vam se post svidio. Pišite mi kako vi njegujete svoju kosu, što koristite da ju njegujete i sl. 
Čitamo se u nedjelju.♥

Broj komentara: 14:

  1. Odličan post! Balea ima predivne stvari za kosu, voljela bih isprobati!♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Petra, hvala ti puno.♥ Baleini su proizvodi pristupačni pa se nadam da ćeš ih isprobati jer su odlični. :)

      Izbriši
  2. Volim kupovati Balea proizvode.Usput odličan post! ☺♥

    Posjetite moj blog,nova sam --> gabinesss.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Koju kameru koristiš? Slike su ti odlične kvalitete.
    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - novi post <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slikam sa svojim mobitelom, ali preko aplikacije Camera MX. :) Hvala ti.♥

      Izbriši
  4. Ideja za post ti je zaista odlična i super si ga napisala, slike su mi predivne! :) Voljela bih isprobati Baleine proizvode za kosu ali nikako da se natjeram. :')

    itsnina23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti.♥ Probaj ih, nećeš požaliti. :)

      Izbriši
  5. Ja koristim različite šampone, stalno ih mijenjam. Razlog je to što imam puno peruti, i probavanjem nekih šampona se stanje pogoršava i prisiljena sam probati neki novi šampon. Trenutno koristim Balea šampon, nisam točno sigurna koji, i opet imam previše peruti. :/♥


    Annie's secret

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Preporucujem ti obični šampon od koprive koji je meni sprečio perut.

      Izbriši
    2. Balea šamponi ti ne mogu pomoći pri uklanjanju. Pisala sam post kako možeš ukloniti perut, pa ako želiš, pronađi taj post i pročitaj. :)

      Izbriši
    3. Probaj Rigenforte ili Eucerin Šampon protiv peruti, ovi obični ti neće rešiti problem. I moraš znati da li je perut suva ili masna.

      Pozdrav! 😃

      frauleind.blogspot.rs

      Izbriši
  6. Sa baleinim proizvodima nema greške. ☺
    frauleind.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši