nedjelja, 6. ožujka 2016.

Moji dojmovi sa Gastro sajma :)


U prošlom postu sam vam napisala da ću ići na Gasto sajam u Split. Na taj sajam je išao moj razred i još dva razreda istog smjera, tj. HTT. Sajam se održao u Spaladium areni. Proveli smo dva sata na Sajmu i ja sam oduševljena. Ako ne znate, to je Sajam koji okuplja brojne ljude u svijetu ugostiteljstva i turizma. Na raspoladanju su bile brojne slastice, hrana, brojne stvari za hotele, restorane, kuhinje, vina i mnogo toga. Štandovi su bili podjeljeni na županije iz Hrvatske i okolnih zemalja i svaka je imala svoj značaj. Na primjer, što se Slavonije tiče tu su bili kulen, špek i sve značajno za taj kraj. Što se južnog dijela Hrvatske tiče, uz dolinu rijeke Neretve tu se radio poznati brudet sa žabama i jeguljama i sve tako za svoju županiju. Bile su razne škole iz Hrvatske i bilo je zaista mnogo poslovnih ljudi. Upoznala sam ljude koji idu po gradovima da upoznaju ugostitelje sa mnogim zanimljivostima. Ja sam oduševljena ljudima i definitivno ću doći i na sljedeći Sajam kada se bude održavao. :) Kada smo izašli sa Sajma, krenuli smo ka novootvorenome trgovačkome centru Mall of Split. Kada je u četvrtak otvorio, čula sam da je ogroman, ali kada sam u petak sa prijateljicama došla, to je bilo nešto nestvarno. Imali smo na raspoladanju 3 ipol sata da prošetamo po centru, ali vjerujte mi da nam ni to nije bilo dovoljno jer nismo pola trgovima obišle. Ja vam preporučujem, ako ikada budete u Splitu, obavezno tamo odite i sigurno će vam oduševiti kao i mene i moje prijatelje i razrednike. Sada slijede slike iz Splita koje su obilježile taj dan.♥


 


















Superheroji koji su nam prišli kada smo bili na kavi i uslikali smo jedan selfie. :D Odlični su.♥

Da li ste vi ikada bili na nekom ovakome Sajmu? Pišite mi u komentare što mislite o ovome i kakve su vam slike.♥ Čitamo se u srijedu. :*

4 komentara:

  1. Divan sajam! Nikada nisam bila ni na jednom, ali jako bih voljela. Tata često ide na sajmove, ali nisu mi baš interesantni po njegovom opisu. U svakom slučaju, ne bi bilo loše. :)♥

    Annie's secret

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti.♥ Ja ti preporučujem, ako ikada bude ovako sličan sajam da odeš. Jer je jako lijepo i svašta se novog vidi i nauči. :)

      Izbriši
  2. Odličan post.Blog je divan.Učlanila sam se ,pa bili mi mogla uzvratiti?

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno.♥ Pogledat' ću tvoj blog. :)

      Izbriši