nedjelja, 20. ožujka 2016.

Moje motivacije za učenje!


Na početku ovog posta, želim vam se ispričati što postovi nisu redovito izlaziti. Naime, prethodni vikend ih nisam uspjela pripremiti, a tijekom tjedna sam imala previše obaveza. Sada su mi počeli proljetni praznici od 10 dana, tako da očekujte redovite postove - srijedom, petkom i nedjeljom!

Što se tiče današnjeg posta, pisat' ću vam o svojim motivacijama za učenje. Znam da je mnogima teško naći nešto što će ih motivirati da budu bolji u školi i da više uče. Mislim da svima nama, koliko god imali motivacije, nekada ni to ne pomaže. Nismo dovoljno skoncentrirani, gradivo koje učimo je dosadno i sl. Možda vam moji primjeri malo pomognu u daljnjem učenju i motiviranju sebe.

DALJNJE OBRAZOVANJE!
Moja motivacija je naravno, fakultet. Jest da sam sada 2.razred srednje ali o tome već razmišljam. Svaka ocjena je bitna za zaključnu ocjenu. Vama koji idete u osnovnu školu, motivacija bi trebala biti srednja škola. Mislim da nema boljeg osjećaja nego kad upišeš željenu školu.

RODITELJI!
Nedavno sam pročitala jedan citat koji glasi: 'Ako ne zbog sebe, uradi to zbog roditelja. Postigni nešto u životu. Učini ih ponosnim!' Vjerujte mi, roditelji su jedini koji vam žele najbolje u životu i koji žele da postignete više od njih. I vi i oni ćete biti ponosi kad postignete nešto bitno i veliko.


DOKAŽI SE!
Ovo je nekako više slučaj u osnovnim školama, nego u srednjim. Kad dobijemo lošu ocjenu, uglavnom uvijek ima ona osoba 'svakom loncu poklopac' koji govori kako je glup, nesposoban itd. Kažem vam - nitko od nas nije niti glup a kamoli nesposoban. Zbog takvih poklopaca u razredu, dokažite se da možete i hoćete. Ne dajte da vas itko sputava na putu i da vam bude prepreka za bolji rezultat.

SEBI SI BITNA!
Prije nekoliko dana, otac mi je rekao: 'Ako ti netko stoji na putu ka uspjehu, odgurni ga od sebe i idi dalje. Gledaj sebe i kako ćeš ti uspjeti u životu.' Ovo ću definitivno pamtiti cijeli život. Kako bi se osjećali kada bi neka vaša prijateljica sve uspjela, a vi ništa a imali ste jednaku šansu da dođete do toga? Sigurno bi vam bilo žao što se više niste truditi! Tako vam je u svakodnevnom životu, pa i što se tiče učenja. Sebi ste najbitniji. Ako vi sebe ne postavite na prvo mjesto, drugi će vas postavljati na zadnje!

Nadam se da vam je ovo barem malo pomoglo kada je učenje i motivacija u pitanju. Pišite mi u komentare kako se vi motivirate za daljenje učenje. :)
Također, komentirajte kako vam se sviđa novi izgled bloga.♥

Broj komentara: 10:

  1. Super post, jako lijepe slike! ❤

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam sa uvek motivisala sa prvom i drugom stavkom, a od sada ću i sa ostale dve. :) 💜
    A izgled bloga.. je naprosto fenomenalan! *-* Divno si ga uredila, svaka čast! ;* ;* ;*
    <3333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  3. Kod nas je gravna fora u školi dobiti jedinicu,i onda postati faca zbog toga što si prošao nedovoljan i što ćeš ići na popravni...Ja njih prosto ne shvatam,i ja sam se posljednje vrijeme zbog njih povarila,jer mi je dosadilo da me svi zvu štreberkom i bubašem..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga moja, učiš zbog sebe i da ti imaš znanja, a ne zbog drugih! :)

      Izbriši
  4. Odličan post, sve si odlično objasnila. Motivaciju je kod učenja svakako teško naći. ♥

    http://mybeautyempire.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši