srijeda, 23. ožujka 2016.

Moja školska torba! :)


Pošle godine, nekada u šestom mjesecu, pisala sam vam sadržaj moje školske torbe. Sad kad pogledam taj post, nisam zadovoljna sa slikama i sa ostalim. Zato sam vam odlučila danas pripremiti ovaj post. Sadržaj torbe na odnosu od tog prijašnjeg istog posta je dosta promjenio. Ako želite, taj post možete OVDJE pročitati.

Ovo je moja školska torba. Kupila sam ju prije nego što sam krenula u prvi razred srednje škola i dalje je kao nova. Jako je čvrsta, ima dosta prostora što mi je bitno i sigurno ću je nositi do kraja srednjoškolskog obrazovanja. Malo je nečista, ali oprat' ću je tijekom ovih proljetnih praznika. :)

Prvi i osnovni sadržaj torbe su knjige i bilježnice. Ovo su knjige od petka, s obzirom da je subota kada vam ja pišem ovaj post. Nosim sve knjige potrebne za taj određeni dan i zato je torba odlična jer je jako čvrsta i kvalitetna.

Zatim je tu pernica. Ovu sam kupila nekad u osnovnoj školi i prije nekoliko mjeseci sam je se sjetila i opet je omiljena i nosim je u školu. Jako je mala, ali sve stane što mi treba.

Na ovoj slici možete vidjeti što to nosim u pernici. Tu je jedna puntarica, obična olovka, kemijska sa više boja, gumica i raspored sati i korektor. To mi je najbitnije i u školu ne idem bez toga.

Uvijek uz mene je i boca voda. Najviše mi je potrebna nakon tjelesnog kada sam umorna i kad ožednim. I vama preporučujem da uvijek nosite bocu vode, pogotovo sada kada lijepe topliji i sunčaniji dani! :)

To je bio sadržaj velikog dijela torbe, sada slijedi manji dio.

Uvijek se tu nađe i krema za ruke. Ovu vam preporučujem da kupite jer presavršeno miriše. Kad namažem ruke kod kuće, doslovno mi cijeli stan miriše. Nemam suhe ruke, ali krema uvijek dobro dođe. Slušalice ne moram ni spominjati. Kada mi je dosadno u autobusu, samo ih izvadim i slušam muziku.

Uvijek nosim ovaj 2 u 1 - češalj i ogledalo. Prijateljice to najviše posuđuju od mene i stalno se gledaju i češljaju kosu. Ponekad, kad želim malo sjaja dodati usnama, koristim ovaj Lip Butter od maline. :)


I za kraj tu imam mjesečnu kartu za autobus i ključeve od stana. Ovi privjesci na ključevima su mi omiljeni i tako fora izgledaju. :)

Pišite mi što vi nosite u školskoj torbi. :*


Broj komentara: 14:

  1. Odličan post! :)❤️

    http://fabuloussanja.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post!Prijavi se na darivanje:

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/ ------> INTERNATIONAL GIVEAWAY

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post,jako mi se sviđa tvoj blog.Školska torba ti je prekrasna <3
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam) <3
    http://doroty4.blogspot.hr/2016/03/5-proizvoda-za-njegu-usana.html

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post,imam jako puno sličnih stvari i u mojoj školskoj torbi.


    Novi post-lepotaodaleks.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  5. Fotografije su odlične kvalitete. U torbi imamo slične stvari. :)


    Annie's secret

    OdgovoriIzbriši
  6. Prvo da pohvalim ove predivne slike!*-*
    ❤❤ Pernica je preslatka. ❤❤ Nosim slične stvari u torbi, i bez tih nekih osnovnih zaista ne mogu. :) ❤ ;* ;* ;*
    <3333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši