četvrtak, 11. veljače 2016.

Tko je pobjednik giveawaya?♥

I došao je dan da proglasim pobjednicu giveawaya. Danas čim sam došla iz škole, upalila sam računalo, otišla na Random.org da izvučem pobjednicu.

Prije svega želim se svima zahvaliti što su sudjelovati. Zaista se nisam nadala toliko broju prijavljenih, ali pobjednik je samo jedan. Pobjednik je pošteno izvučen. Svi ste mi jednaki i zahvalna sam vam na sudjelovanju! Naravno, bit' će još mnogo darivanja, ovo je tek početak. :)

Pobjednica giveawaya je Petra Lalala, pod brojem 13.
Draga Petra, čestitam ti na pobjedi. Molim te javi mi se na E-mail: mylittlecorner0102@gmail.com da bi se dogovorile oko slanja poklončića.♥







Još jednom hvala svima što su sudjelovali. Nemojte se žalostiti jer niste osvojili poklončić. Uvijek treba sudjelovati i vjerovati u pobjedu.♥

Broj komentara: 8:

  1. Čestitam Petra, uživaj! :)

    eslyisworldview.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Aa bas sam sretna! Hvala tebi i cure hvala vama na čestitkama💜💖

    OdgovoriIzbriši
  3. Cestitam ♥
    Novi post na mom blogu,znacilo bi mi kad bi pogledala i uclanila se ♥
    http://blogteenqueen.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitam pobjednici !
    Blog ti je stvarno divan !
    Ako želiš posjeti moj blog i učlani se.. :) Ja sam u tvoj odmah ! :D
    http://beautifulanduniqueforme.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  5. Cestitam pobednici.Sad sam naletela na tvoj blog odlican je stvarno :D.

    oneloveonestyle.blogspot.com--poseti moj blog i uclani se ako mozes <3

    OdgovoriIzbriši