nedjelja, 28. veljače 2016.

Omiljeni Youtuberi #2


Još na ljeto sam napravila post na temu 5 omiljenih Youtuberica koji možete ovdje pročitati. Danas je malo drugačiji naslov, jer nema 5 Youtubera i nisu sve ženske, već ima i muška YouTube ekipa. Ako vas zanima koji su to moji omiljeni YouTuberi, nastavite dalje čitati.☺

1. Yasserstain - YouTube kanal
Za Yasserstain ekipu smatram da su prekvalitetni, imaju zaista odlične videe i što je najbitnije, možete se uz njih nasmijati. Snimaju razne videe, čak i svoje pjesme i videospotove. Najdraža njihova pjesma mi je Nikad teže buraz. Ekipa se sastoji od 5 članova: Milan, Leni, Dex, Petar i Singer. Moji omiljeni članovi su Milan, Leni i Dex. Zaista su odlični i posjetite njihov kanal. :)

Ana2Cats - YouTube kanal
Ova žena mi je tako prirasla srcu i obožavam gledati njene videe. Ima preslatkoga sina, Relju. *-* Njen najdraži video mi je kada je Laki, njen muž, šminka i Bloopers 2014. i 2015. Jako je iskrena u videima, konkretna i vidi se da voli sve to što radi oko kanala.

Anastasija Stasha - YouTube kanal
Ako pratite Zoranu ili Anu2Cats, onda ste sigurno čuli (ili već znate) za Stashu. Ona je djevojčica u tijelu žene. Tako je slatka, predivna i njene videe baš volim, pogotovo vlogove i favorite. Pogledajte njen kanal jer ćete naći svašta zanimljivog.

Bebi Rita - YouTube kanal
Ovu hrvatsku YouTubericu sam otkrila prije možda 3 do 4 mjeseca. Što reći za nju? Kod nje na kanalu je sve nekako u rozoj boji, pravo djevojački. Po njoj se vidi da je zaista draga i preljepa je. :)

Mashin the beauty - YouTube kanal
Na redu je još jedna hrvatska Youtuberica, Maša. Kod nje na kanalu možete naći sve o šminci, kozmetici, pa čak i o frizurama. Snima i vlogove, razne izazove i mnogo toga. :)

Sabrina Tubic - YouTube kanal
Ovo je djevojka iz Bosne. Mislim da se najviše proslavila videom o tome kako izgubiti celulit u mjesec dana jer su taj video objavili svi članci i svugdje ga je bilo, doslovno. Sabrina je po meni predivna žena i ima tu neku posebnu ljepotu u sebi. Njeni videi su uglavnom o šminkanju za grad, izlaske itd. :)

I za kraj, imam jednu novost. Ako niste čuli za Joomboos kanal, onda ćete sada čuti. Posjetite ga ovdje jer na tome kanalu možete naći videa mnogih hrvatskih, pa i srpskih YouTubera. Taj kanal vodi već spomenuta Maša sa kanala Mashin the Beauty i njen prijatelj. Ja vam preporučujem da pogledate kanal jer ima zaista odličnih videa, od poučnih i ozbiljnih do smiješnih gdje možete plakati od smijeha. :)

U komentare mi pišite koje vi YouTubere pratite, kako vam se sviđaju ovi spomenuti i slobodno pišite svoje ideje za naredne postove. 
Čitamo se u srijedu.♥

Broj komentara: 6:

  1. Odlican post i uclanila sam see na tvoj blog. Uzvrati ako zeliss ♥♥
    http://blogblogaha.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako mi se sviđa drugi deo. :)
    Otkrila sam neke zanimljive i dobre YouTubere, zaista imaš dobar ukus!! :)
    <33333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno. Drago mi je što ti se svidjelo. :)

      Izbriši
  3. Super post <3
    Ako mozes pogledaj moj blog i uclani se uzvracam
    vannja9.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši