petak, 26. veljače 2016.

Kako zamagliti sliku i staviti oblačić. :)

Prije nekoliko dana sam dobila pitanje na E-mailu od jedne djevojke koja me pitala kako zamaglim sliku za blog. Ako ste pročitali moja zadnja dva posta, u samome početku ste mogli uočiti zamagljenu sliku i stavljen oblačić sa nazivom posta. To prije nisam radila jer iskreno, nisam ni znala kako se radi. Sad kada sam otkrila tehniku, odlučila sam to podijeliti i sa vama. :)

Prije svega, potrebno je da instalirate PhotoScape. Njega možete instalirati ovdje Ne brinite se, nema nikakvih virusa ili slično. Sve je sasvim sigurno, a program je odličan.
Kada ste instalirali PhotoScape, i kada se on pojavi na vašoj radnoj površini, uđite u editor i na glavnoj stranici ćete uočiti ikonu Batch Editor. Na slici je zaokružen.

Uđete u tu ikonu. Zatim sa lijeve gornje strane odaberete sliku koju želite zamagliti i prenesete je u središte. Sa desne strane imate ponuđenih nekoliko opcija, a vi odaberite Filter. Onda će se pojaviti nekoliko opcija, i kliknete samo na Blur i slika je zamagljena.


Što se tiče spremanja slike, tu sam se u početku mučila dok nisam shvatila. Sa desne gornje strane imate pravokutnik gdje piše Convert All i kliknete tu. Pojavit' će vam se ovaj pozor i kliknete sa Save. Kada odaberete opciju Save, možda vam se pojavi neki kvadratić, ali samo kliknite 'U redu' i slika je spremljena.

A sada na red dolazi dodavanje oblačića i to je jako jednostavno.
Vratite se na glavnu stranu PhotoScapea, i odaberite ikonu Editor (nalazi se na vrhu krugova). Kada uđete u tu opciju, odaberete ponovno tu sliku koju ste zamagliti i pojavit' će se u središtu. Na dnu imate nekoliko opcija za uređivanje slika, a odaberite Object. Kada kliknete, u trećem redu treći kao polukrug odaberite i napravite oblik na slici. I ako želite, kad uredite još dodatno sliku, spremite sliku odabirom Save sa desne donje strane i spremite u neku mapu ili radnu površinu.

Nadam se da ste shvatili moj način rada sa zamaljenim slikama. Ako imate nekih dodatnih pitanja, slobodno pišite u komentere ili na E-mail: mylittlecorner0102@gmail.com.♥
Čitamo se u nedjelju! :*

Broj komentara: 12:

  1. Ja imam ovaj program ali nisam znala da i ovo moze! :)
    Lepo je to sto si podelila sa nama kako ti to radis :)

    Ako zelis pogledaj moj blog u postani clan <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Koristan post i super objašnjeno! Veliki sam fan ove aplikacije. Svašta zanimljivog i korisnog za naš svijet blogovanja može se na njoj pronaći!

    fandbportal.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala puno! :)
    Iskreno za ovaj oblačić nisam znala, ali evo, saznala sam! :)
    Divno je što odgovaraš na sva pitanja! :) Detaljno po koracima si sve objasnila, niko se ne može zbuniti, svaka čast! :) <33333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno na lijepim riječima i drago mi je što ti se sviđa.♥

      Izbriši
  4. Divan post.
    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati.♥

    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  5. Photoscape je čudo!
    A post ti je odličan.Pogledaj moj zadnji post heh😘

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post,jako mi se sviđa <3
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam) <3
    http://doroty4.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši